Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fack, begynner å bli bekymret for hjernen min nå. Så Project CARS-videoen, men leste ikke hvilken del av skjermen som var 60 og 30. Sleit med å merke forskjell, men følte nok at den til høyre var bittelitt mer hakkete enn den til venstre. Og så oppdaget jeg at den til høyre faktisk var 60 fps. Bruker Chrome, men kan det være at pcn/nettleseren likevel ikke greier å kjøre i 60, og det er derfor jeg ikke ser forskjell?

 

Så en annen video fra et annet spill også, der jeg faktisk greide å se en forskjell. Hadde aldri i verden greid å si hva som var hva hvis jeg ikke så dem side om side, men innrømmer at 60 var litt smoothere. Har kanskje noe med hva man er vant til (men nå er jeg jo tydeligvis vant til 60 fps på Wii U da.) Kan akseptere at i visse spill sikkert gir en bedre opplevelse i 60, men i mange spill kan jeg ikke begripe at det spiller noen rolle.

Hadde nøyaktig samme problem selv.

Lenke til kommentar

Det er bevist at 144hz er bedre enn 60hz, og at kun et fåtall har problemer med å se forskjellen. Samme prinsippet gjelder 30fps vs 60fps. Tror dere profesjonelle csgo spillere spiller på 144hz og ikke 60hz skjermer bare for morro skyld? En framedrop fra 60fps til 30fps er helt jævli om jeg skal si det rett ut.

 

LarZen har mye mulig et poeng i det han sier. Jeg kjenner kun en person som mener han faktisk ikke så forskjell, og han har et syndrom. Jeg sier ikke at du må ha et syndrom for og ikke se forskjell, men noe er det som gjør at du ikke klarer å se det de fleste andre klarer å se.

 

Nå tror jeg de fleste som såkalt "ikke klarer å se forksjell" her inne ikke har prøvd en 144hz skjerm på pc. Hvis man ikke klarer å se forskjell på 60hz og 144hz på pc, så er det enten fjas eller så har man faktisk noe som hindrer en fra å se det.

I pokken tournament på wiiU, nedskalerer konsollen grafikk og framerate(30fps). Etter å ha brukt mange timer i singleplayer(som kjører på 60fps) så var forskjellen enorm når jeg skulle spille med en kompis en ettermiddag. Ikke bare så grafikken forferdelig ut, men det hakket voldsomt mye mer enn det gjorde i singleplayer(nei, snakker ikke om framedrops her nå).

 

Mange legger ut 3-4 år gamle spill-pcer og påstår i beskrivelsen at: "Denne kraftige spill pcen driver alle spill på max grafikk uten lagg". Det er selvsagt pure bullshit, og jeg tror dette er mye tilfellet også av mange som påstår at de ikke ser forskjell. Enten har de ikke brukt utstyret til det, eller så har de ikke spilt spill som faktisk nedskalerer til 30fps. Om du har spilt slike spill, forutsetter det selvsagt også at du har spilt litt singeplayer der spillet faktisk kjører i 60fps, slik at du kan se hvor mye mer lag du får med 30fps.

 

Jeg tror LarZen har et poeng(og det er selvsagt no offense til dere som "ikke klarer å se forskjell").

Endret av Enlightened
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det er bevist at 144hz er bedre enn 60hz, og at kun et fåtall har problemer med å se forskjellen. Samme prinsippet gjelder 30fps vs 60fps. Tror dere profesjonelle csgo spillere spiller på 144hz og ikke 60hz skjermer bare for morro skyld? En framedrop fra 60fps til 30fps er helt jævli om jeg skal si det rett ut.

 

Nå tror jeg de fleste som såkalt "ikke klarer å se forksjell" her inne ikke har prøvd en 144hz skjerm på pc. Hvis man ikke klarer å se forskjell på 60hz og 144hz på pc, så er det enten fjas eller så har man faktisk noe som hindrer en fra å se det.....

 

Mange legger ut 3-4 år gamle spill-pcer og påstår i beskrivelsen at: "Denne kraftige spill pcen driver alle spill på max grafikk uten lagg". Det er selvsagt pure bullshit, .....

Jeg skjønner problemet ditt, men hvorfor skriver du ikke dette direkte til Nintendo, eller vil du at andre som koser seg med Nintendospill skal være like skuffet og misfornøyd som deg, jeg lurer oppriktig, fordi jeg tolker dine innlegg som at du er skuffet over at Nintendo ikke gjør som du ønsker angående grafikk og hestekrefter"!?

Lenke til kommentar

 

Og hvis det er sånn at denne boksen skal gi mer ytelse til NX (med ekstra maskinvare lokalt), så vil jo spillene fortsatt være lagd for å kunne brukes uten boksen hvis NX skal være en hybridkonsoll. Skal det følge med LD OG HD-versjoner av samme spill?

 

Det kan jo hende at spillene blir å kjøre med to forskjellige grafikkinstillinger fra samme disk/cartridge. Noen av tingene som kan være satt forskjellig avhengig av om boksen er tilkoblet er:

Viewdistance, teksturopløsning, skyggedetaljer, FPS, oppløsning.

 

Husk at Nintendo 64 brukte en expansion-pak for å kjøre enkelte spill (dobbel RAM), denne gjorde slik at enkelte spill fikk bedre grafikk eller oppløsning.

Det var tider det, med Nintendo 64.;)
Lenke til kommentar

 

http://www.tweaktown.com/news/53167/nintendo-successfully-patents-external-console-upgrade-box/index.html

 

SJEKK UT DEN LINKEN FOLKENS!!! Jeg visste det måtte være noe "mer"  :xmas:

 

Så da blir det kanskje sånn jeg tenkte og håpet. NX kan bli en episk kombikonsoll!

 

Er litt skeptisk til om de vil bruke dette. De sa de ville bruke terga prosessoren, hadde de hatt et kraftigere skjermkort i docking stasjonen ville de nevnt dette spesielt siden den ikke er tilleggs utstyr. 

 

Er ingen grunn til å ikke ha terga den håndholdte enheten da den er laget for nettbrett. Er heller ingen grunn til at du ikke ønsker topp grafikk på nettbrettet, det vil være hd og du holder det nært deg ser minst like mye detaljer som en tv 3 meter unna. 

 

Årsaken til at du må legge gpu eksternt er at den tar for mye plass med kjøler siden den utvikler for mye varme, er det kun strømforbruk har du en strømsparing modus når batteriet er lavt, da kan du spille på brettet tilkoblet lader om du ikke har tv der du er.

 

Et eksternt skjermkort har noen ulemper det koster mer du må ha gpu på enhet, du må ha en mye kraftigere gpu i ekstrabox med minne og strømforsyning til den, en ekstra boks og overgangen. 

For en konsoll er det en annen seriøs ulempe du ikke har på pc, spill jobber ofte direkte mot hardware på pc er det altid gjennom drivere, her skal du da kunne bytte mellom en svak gpu som ikke bare deler minne med cpu men ligger på samme brikke og et eksternt skjemkort som er mye raskere men har eget minne og er tregere å kommunisere med. 

 

Lenke til kommentar

 

Det er bevist at 144hz er bedre enn 60hz, og at kun et fåtall har problemer med å se forskjellen. Samme prinsippet gjelder 30fps vs 60fps. Tror dere profesjonelle csgo spillere spiller på 144hz og ikke 60hz skjermer bare for morro skyld? En framedrop fra 60fps til 30fps er helt jævli om jeg skal si det rett ut.

 

Nå tror jeg de fleste som såkalt "ikke klarer å se forksjell" her inne ikke har prøvd en 144hz skjerm på pc. Hvis man ikke klarer å se forskjell på 60hz og 144hz på pc, så er det enten fjas eller så har man faktisk noe som hindrer en fra å se det.....

 

Mange legger ut 3-4 år gamle spill-pcer og påstår i beskrivelsen at: "Denne kraftige spill pcen driver alle spill på max grafikk uten lagg". Det er selvsagt pure bullshit, .....

Jeg skjønner problemet ditt, men hvorfor skriver du ikke dette direkte til Nintendo, eller vil du at andre som koser seg med Nintendospill skal være like skuffet og misfornøyd som deg, jeg lurer oppriktig, fordi jeg tolker dine innlegg som at du er skuffet over at Nintendo ikke gjør som du ønsker angående grafikk og hestekrefter"!?

 

Hadde jeg hatt en mulighet for å kunne snakket direkte med en av Nintendo sjefene, så skulle jeg jammen meg gjort akkurat det. Problemet er at dersom jeg bare sender en mail til Nintendo, så går den i søpla med resten av de som eventuelt har vist noe misnøye med fremgangsmåten deres. 

 

Jeg er ikke ute etter at folk skal "bli misfornøyd", men vi som vet hva Nintendo var før wiiU, vet at vi fikk mye mer enn det vi gjør idag. Vi fikk flere stortitler, vi fikk mer dybde i historien, vi fikk gode kontrollere og lokal flerspiller var en fornøyelse uten like i forhold til konkurrentene.

Klart jeg har kost meg med spill til wiiU, men de fleste spillene ble enten ødelagt av lav framerate og dårlig grafikk i flerspilleren(som Nintendo har vært ekstremt flink på i alle år, bortsett fra nå), eller så har de bare ødelagt flerspilleren(Mario party 9 og 10?). Mange av spillene(Hyrule Warriors, Mario&Sonic at the olympic games feks) ble veldig kjedelig eller repetitivt veldig fort.

Paper mario handler nå om stickers og farger, samt ganske uengasjerende story i motsetning til oppsettet TTYD og Paper Mario 64 hadde. Zelda blir(ut ifra bildene og videoene) som Far Cry eller Skyrim. F-Zero og Metroid Prime 5 forblir fraværende(tror jeg).

 

Og med Nintendo NX satser Nintendo videre på en plattform de allerede var best på, og gir blaffen i stuekonsollen. Det er ikke alle som synes at 480/720P 30Fps er noe særlig å spille i, spesielt når vi har hatt konsoller(wiiU inkl) som i årevis har gitt oss 1080P. Å "nedgradere" på stuefronten blir dermed litt tragisk. NX som ny 3ds kan fungere veldig bra, men det kan simpelthen ikke bli spesielt bra på stuetven om du vil spille med en venn.

Bakoverkompatibilitet får vi heller ikke, så skal man spille wiiU spill så må man koble den også opp.

 

Det er ikke det at jeg forventer monster maskinvare, jeg forventer maskinvare som kan gi oss minimum 720P 60fps gameplay i flerspiller. 30fps er uansett oppløsning helt forferdelig å spille i, spesielt sammenlignet med 60.

Får vi mindre enn 1080P 60fps i singleplayer så er det ganske lavmål fra en konsoll lansert i 2017(spesielt siden wiiU klarte det...).

Nintendo tenker ikke på at Maskinvare har mye å si det også, fordi svak maskinvare klarer ikke stabil 60fps i flerspiller(og mange singleplayerspill og). Det har lite å si hvor bra spillet er, om det kjører dårlig!

 

Jeg synes ikke det er urimelig av meg å forvente det. Vi burde være kommet så langt at vi ikke lenger må ned på Wii grafikknivå(som ser forferdelig ut på moderne TV) for å klare å kjøre spill. 

Og ja, det er faktisk litt teit at Nintendo lanserer en konsoll i 2017 som ikke er i nærheten av Ps4 i maskinvarekraft. Som bærbar er det selvsagt fabelaktig, men som stasjonær konsoll er det faktisk helt vilt teit. Vi snakker jo faktisk om en konsoll som skal lanseres i 2017, med grafikk fra 2006. Det burde ringe en bjelle der som sier at det er lavmål.

 

Jeg er hvertfall villig til å betale noen lapper ekstra for kraftig maskinvare. Det tror jeg de fleste andre er også! Kan man kjøpe Playstation og Xbox til 4-5 lapper(folk hadde garantert kjøpt dem til mer enn det også...) så kan man kjøpe Nintendo maskin til samme prisen. Hvem sier Nei til Nintendo titler + Alle tredjepart titlene(cod-battlefield osv) i 1080P 60fps???

Med kraftig maskinvare kunne vi spilt alt på ett sted, og jeg tror faktisk Xbox og Playstation hadde fått slite kraftig om Nintendo hadde prøvd å gå den veien(De hadde jo faktisk tatt all grunnen til å eie noen av dem, bortsett fra Halo og de andre få exklusivene). De fleste hadde da brukt Nintendo HP(HP=Horsepower, som jeg nettopp døpte den om Nintendo hadde laget den) til å spille både Nintendo spill og Battlefield/Cod/Dark Souls and u name it. Det hadde vært den ultimate konsollen!

Om noen sier "Jamen da kommer jo bare PS og Xbox med en kraftigere maskin". Ja det får være så, men om Nintendo HP hadde greid spill i 1080P 60fps og holdt 60fps uansett om den måtte skalere ned til 720P enkelte ganger, så skal de bare sitte der med kraftigere maskinvare. Fordi alle ville hatt en knall spillopplevelse på Nintendo HP uansett!

 

Hvis Nintendo oppå dette hadde lansert NX som en ny 3ds, med revolusjonerende bærbar grafikk til Pokemon og andre 3ds titler, så hadde de jo faktisk stjelt så å si alle kundene. Dette forutsetter god markedsføring såklart.

Slik det er nå, vil kundene fortsette å hamstre inn Playstation og Xbox, fordi NX simpelthen ikke har sjans mot dem på stuefronten.

Endret av Enlightened
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg får vel slå meg til ro med at jeg har en hjerneskade. Bra jeg slipper en lengre utredning hos legen!

 

Forøvrig så ser jeg ikke forskjell på 1080p og 4K på 55 tommer heller. Skyldes det samme hjerneskade tro?

 

Beroligende at 720p og 1080p har en viss forskjell i alle fall :-P

Lenke til kommentar

Jeg får vel slå meg til ro med at jeg har en hjerneskade. Bra jeg slipper en lengre utredning hos legen!

 

Forøvrig så ser jeg ikke forskjell på 1080p og 4K på 55 tommer heller. Skyldes det samme hjerneskade tro?

 

Beroligende at 720p og 1080p har en viss forskjell i alle fall :-P

4K på en 55 tommer er dog endel værre å legge merke til. Jeg så for det meste kun forskjell på tekst(litt skarpere), og kanskje av og til litt på bildet i seg selv.

4K har definitivt mye mer for seg på en større TV. 1440P på en 24tommer pc skjerm er også veldig vanskelig å skille fra 1080P på 24tommer. Det har mest med skjermstørrelse å gjøre, hvor godt du legger merke til pixeltettheten.

Men det er ikke riktig det samme som å se forskjell på FPS og HZ ;)

Endret av Enlightened
Lenke til kommentar

 

 

Det er bevist at 144hz er bedre enn 60hz, og at kun et fåtall har problemer med å se forskjellen. Samme prinsippet gjelder 30fps vs 60fps. Tror dere profesjonelle csgo spillere spiller på 144hz og ikke 60hz skjermer bare for morro skyld? En framedrop fra 60fps til 30fps er helt jævli om jeg skal si det rett ut.

 

Nå tror jeg de fleste som såkalt "ikke klarer å se forksjell" her inne ikke har prøvd en 144hz skjerm på pc. Hvis man ikke klarer å se forskjell på 60hz og 144hz på pc, så er det enten fjas eller så har man faktisk noe som hindrer en fra å se det.....

 

Mange legger ut 3-4 år gamle spill-pcer og påstår i beskrivelsen at: "Denne kraftige spill pcen driver alle spill på max grafikk uten lagg". Det er selvsagt pure bullshit, .....

Jeg skjønner problemet ditt, men hvorfor skriver du ikke dette direkte til Nintendo, eller vil du at andre som koser seg med Nintendospill skal være like skuffet og misfornøyd som deg, jeg lurer oppriktig, fordi jeg tolker dine innlegg som at du er skuffet over at Nintendo ikke gjør som du ønsker angående grafikk og hestekrefter"!?

 

Hadde jeg hatt en mulighet for å kunne snakket direkte med en av Nintendo sjefene, så skulle jeg jammen meg gjort akkurat det. Problemet er at dersom jeg bare sender en mail til Nintendo, så går den i søpla med resten av de som eventuelt har vist noe misnøye med fremgangsmåten deres. 

 

Jeg er ikke ute etter at folk skal "bli misfornøyd", men vi som vet hva Nintendo var før wiiU, vet at vi fikk mye mer enn det vi gjør idag. 

 

Til info har jeg fulgt Nintendo siden NES dagene, og jeg er ikke enig med deg, det jeg derimot ser er, at mange av dagens folk er mye mer forlangende enn før, (de skal ha i pose og sekk), det tror jeg er grunnen til manges frustrasjon.

Jeg klarer meg fint, og storkoser meg med de titlene Nintendo gir meg, min PS4 er knapt brukt, siden jeg kjøpte den til lansering, WII U derimot blir masse brukt her i gården, inkludert meg.

 

Psst, å gi opp å kontakte Nintendo er fånyttes, du må jo vise at du virkelig vil hjelpe Nintendo til å bli bedre?!?, ikke unnskylde deg med at dine henvendelser blir avfeid, da har du gitt opp før du har begynt. 

Endret av PÃ¥inter
Lenke til kommentar

 

Jeg får vel slå meg til ro med at jeg har en hjerneskade. Bra jeg slipper en lengre utredning hos legen!

 

Forøvrig så ser jeg ikke forskjell på 1080p og 4K på 55 tommer heller. Skyldes det samme hjerneskade tro?

 

Beroligende at 720p og 1080p har en viss forskjell i alle fall :-P

4K på en 55 tommer er dog endel værre å legge merke til. Jeg så for det meste kun forskjell på tekst(litt skarpere), og kanskje av og til litt på bildet i seg selv.

4K har definitivt mye mer for seg på en større TV. 1440P på en 24tommer pc skjerm er også veldig vanskelig å skille fra 1080P på 24tommer. Det har mest med skjermstørrelse å gjøre, hvor godt du legger merke til pixeltettheten.

Men det er ikke riktig det samme som å se forskjell på FPS og HZ ;)

Aldri prøvd å se forskjell på noen hertz. Aner ikke hva jeg har engang

Lenke til kommentar

 

 

 

Det er bevist at 144hz er bedre enn 60hz, og at kun et fåtall har problemer med å se forskjellen. Samme prinsippet gjelder 30fps vs 60fps. Tror dere profesjonelle csgo spillere spiller på 144hz og ikke 60hz skjermer bare for morro skyld? En framedrop fra 60fps til 30fps er helt jævli om jeg skal si det rett ut.

 

Nå tror jeg de fleste som såkalt "ikke klarer å se forksjell" her inne ikke har prøvd en 144hz skjerm på pc. Hvis man ikke klarer å se forskjell på 60hz og 144hz på pc, så er det enten fjas eller så har man faktisk noe som hindrer en fra å se det.....

 

Mange legger ut 3-4 år gamle spill-pcer og påstår i beskrivelsen at: "Denne kraftige spill pcen driver alle spill på max grafikk uten lagg". Det er selvsagt pure bullshit, .....

Jeg skjønner problemet ditt, men hvorfor skriver du ikke dette direkte til Nintendo, eller vil du at andre som koser seg med Nintendospill skal være like skuffet og misfornøyd som deg, jeg lurer oppriktig, fordi jeg tolker dine innlegg som at du er skuffet over at Nintendo ikke gjør som du ønsker angående grafikk og hestekrefter"!?

 

Hadde jeg hatt en mulighet for å kunne snakket direkte med en av Nintendo sjefene, så skulle jeg jammen meg gjort akkurat det. Problemet er at dersom jeg bare sender en mail til Nintendo, så går den i søpla med resten av de som eventuelt har vist noe misnøye med fremgangsmåten deres. 

 

Jeg er ikke ute etter at folk skal "bli misfornøyd", men vi som vet hva Nintendo var før wiiU, vet at vi fikk mye mer enn det vi gjør idag. 

 

Til info har jeg fulgt Nintendo siden NES dagene, og jeg er ikke enig med deg, det jeg derimot ser er, at mange av dagens folk er mye mer forlangende enn før, (de skal ha i pose og sekk), det tror jeg er grunnen til manges frustrasjon.

Jeg klarer meg fint, og storkoser meg med de titlene Nintendo gir meg, min PS4 er knapt brukt, siden jeg kjøpte den til lansering, WII U derimot blir masse brukt her i gården, inkludert meg.

 

Det er jo en grunn til at Nintendo solgte så dårlig. Det var simpelthen spillene i hovedsak som ikke slo ann.

At jeg forlanger moderne grafikk(egentlig litt mindre, menmen) på en moderne maskin er da ikke for mye forlangt?

Lenke til kommentar

Det er jo en grunn til at Nintendo solgte så dårlig. Det var simpelthen spillene i hovedsak som ikke slo ann.

 

At jeg forlanger moderne grafikk(egentlig litt mindre, menmen) på en moderne maskin er da ikke for mye forlangt?

 

 

Jo, så lenge du ikke eier en god slump andeler i Nintendo er det for mye forlangt.

Slikt sett er din frustrasjon bare et energibruk som er bortkastet.

Endret av PÃ¥inter
Lenke til kommentar

 

Det er jo en grunn til at Nintendo solgte så dårlig. Det var simpelthen spillene i hovedsak som ikke slo ann.

 

At jeg forlanger moderne grafikk(egentlig litt mindre, menmen) på en moderne maskin er da ikke for mye forlangt?

 

 

Jo, så lenge du ikke eier en god slump andeler i Nintendo er det for mye forlangt.

Slikt sett er din frustrasjon bare et energibruk som er bortkastet.

 

Nå synes jeg strengt tatt det blir litt fjas du kommer med. At jeg ytrer mine meninger(slik som alle gjør på et forum?) er da helt opp til meg om jeg synes er bortkastet energi.

I så fall kunne jo store deler av dette forumet vært lagt ned, for det er bortkastet energi å ytre sine meninger om man ikke er medeier i det man klager på.

Tror nok du er litt i overkant Nintendo Fanboy jeg ;)

Endret av Enlightened
Lenke til kommentar

 

 

Det er jo en grunn til at Nintendo solgte så dårlig. Det var simpelthen spillene i hovedsak som ikke slo ann.

 

At jeg forlanger moderne grafikk(egentlig litt mindre, menmen) på en moderne maskin er da ikke for mye forlangt?

 

 

Jo, så lenge du ikke eier en god slump andeler i Nintendo er det for mye forlangt.

Slikt sett er din frustrasjon bare et energibruk som er bortkastet.

 

Nå synes jeg strengt tatt det blir litt fjas du kommer med. At jeg ytrer mine meninger(slik som alle gjør på et forum?) er da helt opp til meg om jeg synes er bortkastet energi.

I så fall kunne jo store deler av dette forumet vært lagt ned, for det er bortkastet energi å ytre sine meninger om man ikke er medeier i det man klager på.

Tror nok du er litt i overkant Nintendo Fanboy jeg ;)

 

 

Da har du nok bomma litt på budskapet mitt, rett heller konstruktiv kritikk til Nintendo, de er alltid på jakt etter å forbedre seg, det er mitt poeng ;)

Lenke til kommentar

 

 

 

Det er jo en grunn til at Nintendo solgte så dårlig. Det var simpelthen spillene i hovedsak som ikke slo ann.

 

At jeg forlanger moderne grafikk(egentlig litt mindre, menmen) på en moderne maskin er da ikke for mye forlangt?

 

 

Jo, så lenge du ikke eier en god slump andeler i Nintendo er det for mye forlangt.

Slikt sett er din frustrasjon bare et energibruk som er bortkastet.

 

Nå synes jeg strengt tatt det blir litt fjas du kommer med. At jeg ytrer mine meninger(slik som alle gjør på et forum?) er da helt opp til meg om jeg synes er bortkastet energi.

I så fall kunne jo store deler av dette forumet vært lagt ned, for det er bortkastet energi å ytre sine meninger om man ikke er medeier i det man klager på.

Tror nok du er litt i overkant Nintendo Fanboy jeg ;)

 

 

Da har du nok bomma litt på budskapet mitt, rett heller konstruktiv kritikk til Nintendo, de er alltid på jakt etter å forbedre seg, det er mitt poeng ;)

 

De har allerede hørt mange klage på manglende spill, svak maskinvare og det meste annet. Men som vi har sett i langsammelig tid, de bryr seg ikke ;)

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Det er jo en grunn til at Nintendo solgte så dårlig. Det var simpelthen spillene i hovedsak som ikke slo ann.

 

At jeg forlanger moderne grafikk(egentlig litt mindre, menmen) på en moderne maskin er da ikke for mye forlangt?

 

 

Jo, så lenge du ikke eier en god slump andeler i Nintendo er det for mye forlangt.

Slikt sett er din frustrasjon bare et energibruk som er bortkastet.

 

Nå synes jeg strengt tatt det blir litt fjas du kommer med. At jeg ytrer mine meninger(slik som alle gjør på et forum?) er da helt opp til meg om jeg synes er bortkastet energi.

I så fall kunne jo store deler av dette forumet vært lagt ned, for det er bortkastet energi å ytre sine meninger om man ikke er medeier i det man klager på.

Tror nok du er litt i overkant Nintendo Fanboy jeg ;)

 

 

Da har du nok bomma litt på budskapet mitt, rett heller konstruktiv kritikk til Nintendo, de er alltid på jakt etter å forbedre seg, det er mitt poeng ;)

 

De har allerede hørt mange klage på manglende spill, svak maskinvare og det meste annet. Men som vi har sett i langsammelig tid, de bryr seg ikke ;)

 

 

Klart de bryr seg, hvis ikke hadde de begynt å strikke gensere isteden.

De har en helt klar agenda, å prøve å overraske spillere, samt å få folk til å gjenoppleve det å leke, det er iallfall min oppfattelse av Nintendo. 

Lenke til kommentar

Du har helt rett i at de bestandig prøver nye ting, for å revolusjonere måten vi spiller på.

NX sitt konsept er meget bra, men at den faktisk vil prestere dårligere i stua enn WiiU(forhåpentligvis litt bedre) er jo allerede en liten alarmfløyte.

 

Og nei, de bryr seg ikke. Hadde de gjort det, hadde vi ikke sett noe mer til den bildritten i mario party, eller new super mario bros for den del, som vi har skreket etter at de skal gi f*** i!

De hadde laget f-zero og metroid prime 5+++, og de hadde fokusert litt mer på maskinvare enn det de gjør. De kjører sitt eget løp, og tar veldig lite inn fra fansen. Det er liksom litt sånn hit and miss, enten så lager de noe(som fansen egentlig ikke spurte etter) og det fungerer kjempebra, eller så lager de en ny wiiU som selger dårlig.

Hadde de bare hørt på fansen og laget en enkel konsoll(uten masse dilldall), med grei maskinvare og laget Mario party skikkelig, metroid prime 5, Paper mario med TTYD og 64 formelen +++ så hadde de ligget bedre ann. NX kunne da vært lansert som den "nye" 3ds'en.

 

Edit: De bruker heller energien på å lage Metroid Prime Federation Force. Mange var skuffet over det, og det er godt forståelig.

Endret av Enlightened
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...