Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-8OkEXm

Det ligger vel noe i at vi blir eksponert for bedre og bedre "visuals", da blir det kanskje naturlig å forvente mer av Nintendo. Helt enig med det som blir nevnt her: spiller ikke nintendo for grafikkens del, men jeg får ikke det samme fra mariokart på n64, nå som jeg kan spille det på Wii U

 

NX trenger ikke være banebrytende mtp grafikk, men synes de burde matche eller overgå konsollene som nå er noen år gamle..  

 

Har noen sett videoen som er ute nå, mario og zelda laget med unreal? Jeg synes ikke det ser noe bra ut, det er noe "off" med hvordan de ser ut. Får samme følelsen med Battlefront 3, det er for realistisk, og mangler den cartoony feelen jeg fikk fra nintendo :)

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Grunnen til at jeg vil ha bedre maskinvare, er fordi jeg ønsker å spille moderne spill med moderne grafikk på stue tven. På en bærbar konsoll kan man selvsagt ikke forvente dette, og jeg synes 3ds har fabelaktig fin grafikk til å være såpass liten og handy å ta med seg. Men denne er på en annen platform enn hva stasjonære konsoller er.

 

 

Når man spiller på tven i stua, så ønsker man seg grafikk fra nåværende generasjon. WiiU hadde god nok grafikk i singelplayer(1080P), for all del. Problemet dukket opp når du har venner på besøk og skal spille med eller mot hverandre. Det er ikke så gøy å spille i 30fps, eller i grafikk fra 2000 tallet, når vi er vandt med ganske så mye bedre. Ville du betalt x-antall tusenlapper for en kasse tv idag, om Samsung eller LG hadde lansert en "ny" tv som så slik ut, med samme innmat som det vi hadde for mange år siden?

 

NX sitt bærbar konsept er bra, og at den kan bli en ultimat 3ds, ingen tvil om det og jeg sier mer enn ja takk til det.

Men la oss være ærlige med oss selv nå. Vi hadde allerede en velfungerende 3ds på bærbar fronten, og dersom Nintendo hadde gjort NX til å være den "nye" 3ds'en, så hadde vel vi alle vært glade for det?

Problemet er at denne også skal være den stasjonære Nintendo konsollen i stua de neste 3-5 årene. Den har allerede utdatert maskinvare på stasjonær plattformen ved lansering(Jo, vi kan faktisk dømme NX når vi vet spesifikasjonene på grafikkortet. Den vil ikke på magisk vis fungere bedre enn det vi ser på papiret), og hvor utdatert er det ikke om ett år eller to?

 

Playstation og Xbox snakker allerede om 4K gaming(selvom vi selvsagt har langt å gå før vi er der), men når Nintendo skal gi oss en maskin i 2017 som såvidt slår xbox 360(På bærbar fronten er dette såklart bra, men jeg snakker her om stasjonær konsoll) i grafikk, da skjønner jeg virkelig ikke at folk jubler over det.

 

Ikke misforstå, jeg er ikke en av dem som ha siste hit innen grafikk, så jeg beklager hvis det har kommet fram slik. Men jeg forventer en viss standard når man skal kjøpe Konsoll i 2017, og da holder det ikke med 480P som vi mest sannsynlig vil få i splitscreen på en konsoll med denne maskinvaren. Og på toppen av kaka skal det vel bli 30Fps også.

Singleplayer håper jeg virkelig den klarer 1080P 60fps i, men med den maskinvaren der blir jeg skikkelig overrasket om vi ser noe høyere enn 720P 30Fps i lokal flerspiller. Det synes jeg er helt grusomt at vi må oppleve i 2017.

 

Helhetsinntrykket mitt er at jeg tror Nintendo har bommet fullstendig på fokuset. De gjorde det allerede fantastisk bra på bærbarkonsoll fronten, og at de vil lansere NX som en mulig ny "3ds" virker lovende. Men siden det kun er det de lanserer, må vi ofre stuekonsollen.

Jeg tar mye heller en stasjonær konsoll med litt hestekrefter samt en 3ds(NX), fremfor en konsoll som skal gjøre begge deler. Vi er simpelthen ikke kommet langt nok i utviklingen til at dette lar seg gjøre på en god måte. Alle som sier de er fornøyd med 360 grafikk(litt bedre sikkert) på nytt i 2017 når man skal kose seg med spill i stua, har jeg virkelig problemer med å forstå.

 

 

Ikke alle kan bli tilfredsstilt, kjøp deg PS4,5 eller en skikkelig gamingpc hvis du ønsker realistisk grafikk, alle skal kunne ha råd til en Nintendomaskin.

Endret av PÃ¥inter
Lenke til kommentar

 

 

Grunnen til at jeg vil ha bedre maskinvare, er fordi jeg ønsker å spille moderne spill med moderne grafikk på stue tven. På en bærbar konsoll kan man selvsagt ikke forvente dette, og jeg synes 3ds har fabelaktig fin grafikk til å være såpass liten og handy å ta med seg. Men denne er på en annen platform enn hva stasjonære konsoller er.

 

Når man spiller på tven i stua, så ønsker man seg grafikk fra nåværende generasjon. WiiU hadde god nok grafikk i singelplayer(1080P), for all del. Problemet dukket opp når du har venner på besøk og skal spille med eller mot hverandre. Det er ikke så gøy å spille i 30fps, eller i grafikk fra 2000 tallet, når vi er vandt med ganske så mye bedre. Ville du betalt x-antall tusenlapper for en kasse tv idag, om Samsung eller LG hadde lansert en "ny" tv som så slik ut, med samme innmat som det vi hadde for mange år siden?

 

NX sitt bærbar konsept er bra, og at den kan bli en ultimat 3ds, ingen tvil om det og jeg sier mer enn ja takk til det.

Men la oss være ærlige med oss selv nå. Vi hadde allerede en velfungerende 3ds på bærbar fronten, og dersom Nintendo hadde gjort NX til å være den "nye" 3ds'en, så hadde vel vi alle vært glade for det?

Problemet er at denne også skal være den stasjonære Nintendo konsollen i stua de neste 3-5 årene. Den har allerede utdatert maskinvare på stasjonær plattformen ved lansering(Jo, vi kan faktisk dømme NX når vi vet spesifikasjonene på grafikkortet. Den vil ikke på magisk vis fungere bedre enn det vi ser på papiret), og hvor utdatert er det ikke om ett år eller to?

 

Playstation og Xbox snakker allerede om 4K gaming(selvom vi selvsagt har langt å gå før vi er der), men når Nintendo skal gi oss en maskin i 2017 som såvidt slår xbox 360(På bærbar fronten er dette såklart bra, men jeg snakker her om stasjonær konsoll) i grafikk, da skjønner jeg virkelig ikke at folk jubler over det.

 

Ikke misforstå, jeg er ikke en av dem som ha siste hit innen grafikk, så jeg beklager hvis det har kommet fram slik. Men jeg forventer en viss standard når man skal kjøpe Konsoll i 2017, og da holder det ikke med 480P som vi mest sannsynlig vil få i splitscreen på en konsoll med denne maskinvaren. Og på toppen av kaka skal det vel bli 30Fps også.

Singleplayer håper jeg virkelig den klarer 1080P 60fps i, men med den maskinvaren der blir jeg skikkelig overrasket om vi ser noe høyere enn 720P 30Fps i lokal flerspiller. Det synes jeg er helt grusomt at vi må oppleve i 2017.

 

Helhetsinntrykket mitt er at jeg tror Nintendo har bommet fullstendig på fokuset. De gjorde det allerede fantastisk bra på bærbarkonsoll fronten, og at de vil lansere NX som en mulig ny "3ds" virker lovende. Men siden det kun er det de lanserer, må vi ofre stuekonsollen.

Jeg tar mye heller en stasjonær konsoll med litt hestekrefter samt en 3ds(NX), fremfor en konsoll som skal gjøre begge deler. Vi er simpelthen ikke kommet langt nok i utviklingen til at dette lar seg gjøre på en god måte. Alle som sier de er fornøyd med 360 grafikk(litt bedre sikkert) på nytt i 2017 når man skal kose seg med spill i stua, har jeg virkelig problemer med å forstå.

 

 

Ja, og det er greit nok det. Jeg vil også ha best mulig grafikk, mest mulig innovasjon, best mobilitet, best tredjepartstøtte og online-funksjonalitet, og det er kanskje å forvente at en ny konsoll i 2017 vil ha kraftigere hardware enn hva konkurrentene har, men hvordan skal de klare å selge denne plattformen? Jeg tror at preferansene våre overgår hva Nintendo klarer å produsere + gjøre til en suksess. Jeg tror ikke at de kan lage en veldig kraftig og dermed dyr maskin og stjele mange markedsandeler fra Sony og MS før eventuelt neste generasjon. Ville du ha brukt 4-5 høvdinger på en Nintendostation i 2017? Ville folk flest?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

 

forresten: 1000kr for en brukt Wii u premium med 2 spill? Fair eller er den verdt mer?

Skal du kjøpe deg NX når den kommer, jeg skal. :green:

 

 

 

hvis NX viser seg å være hva jeg håper den blir, så ja, men foreløpig kjenner jeg på abstinensen: jeg trenger et fix, jeg trenger en Wii U! 

Lenke til kommentar

 

 

 

Grunnen til at jeg vil ha bedre maskinvare, er fordi jeg ønsker å spille moderne spill med moderne grafikk på stue tven. På en bærbar konsoll kan man selvsagt ikke forvente dette, og jeg synes 3ds har fabelaktig fin grafikk til å være såpass liten og handy å ta med seg. Men denne er på en annen platform enn hva stasjonære konsoller er.

 

 

Når man spiller på tven i stua, så ønsker man seg grafikk fra nåværende generasjon. WiiU hadde god nok grafikk i singelplayer(1080P), for all del. Problemet dukket opp når du har venner på besøk og skal spille med eller mot hverandre. Det er ikke så gøy å spille i 30fps, eller i grafikk fra 2000 tallet, når vi er vandt med ganske så mye bedre. Ville du betalt x-antall tusenlapper for en kasse tv idag, om Samsung eller LG hadde lansert en "ny" tv som så slik ut, med samme innmat som det vi hadde for mange år siden?

 

NX sitt bærbar konsept er bra, og at den kan bli en ultimat 3ds, ingen tvil om det og jeg sier mer enn ja takk til det.

Men la oss være ærlige med oss selv nå. Vi hadde allerede en velfungerende 3ds på bærbar fronten, og dersom Nintendo hadde gjort NX til å være den "nye" 3ds'en, så hadde vel vi alle vært glade for det?

Problemet er at denne også skal være den stasjonære Nintendo konsollen i stua de neste 3-5 årene. Den har allerede utdatert maskinvare på stasjonær plattformen ved lansering(Jo, vi kan faktisk dømme NX når vi vet spesifikasjonene på grafikkortet. Den vil ikke på magisk vis fungere bedre enn det vi ser på papiret), og hvor utdatert er det ikke om ett år eller to?

 

Playstation og Xbox snakker allerede om 4K gaming(selvom vi selvsagt har langt å gå før vi er der), men når Nintendo skal gi oss en maskin i 2017 som såvidt slår xbox 360(På bærbar fronten er dette såklart bra, men jeg snakker her om stasjonær konsoll) i grafikk, da skjønner jeg virkelig ikke at folk jubler over det.

 

Ikke misforstå, jeg er ikke en av dem som ha siste hit innen grafikk, så jeg beklager hvis det har kommet fram slik. Men jeg forventer en viss standard når man skal kjøpe Konsoll i 2017, og da holder det ikke med 480P som vi mest sannsynlig vil få i splitscreen på en konsoll med denne maskinvaren. Og på toppen av kaka skal det vel bli 30Fps også.

Singleplayer håper jeg virkelig den klarer 1080P 60fps i, men med den maskinvaren der blir jeg skikkelig overrasket om vi ser noe høyere enn 720P 30Fps i lokal flerspiller. Det synes jeg er helt grusomt at vi må oppleve i 2017.

 

Helhetsinntrykket mitt er at jeg tror Nintendo har bommet fullstendig på fokuset. De gjorde det allerede fantastisk bra på bærbarkonsoll fronten, og at de vil lansere NX som en mulig ny "3ds" virker lovende. Men siden det kun er det de lanserer, må vi ofre stuekonsollen.

Jeg tar mye heller en stasjonær konsoll med litt hestekrefter samt en 3ds(NX), fremfor en konsoll som skal gjøre begge deler. Vi er simpelthen ikke kommet langt nok i utviklingen til at dette lar seg gjøre på en god måte. Alle som sier de er fornøyd med 360 grafikk(litt bedre sikkert) på nytt i 2017 når man skal kose seg med spill i stua, har jeg virkelig problemer med å forstå.

 

 

Ikke alle kan bli tilfredsstilt, kjøp deg PS4,5 eller en skikkelig gamingpc hvis du ønsker realistisk grafikk, alle skal kunne ha råd til en Nintendomaskin.

 

Til din informasjon har jeg Snes, N64, 2xGamecube, 2xWii, WiiU, 3x3ds(limited zelda edition av alle tre, og det er den vanlige første 3ds'en, samt XL og New 3ds XL), Ps4 og ganske så kraftig stasjonær gaming pc med både gtx 1080 og i7 6700K. Jeg vet utmerket godt hvilken grafikk jeg har tilgang på der.

"Alle skal kunne ha råd til en Nintendo maskin" er et fantastisk dårlig argument. Hvis jeg forstår det rett, skal alle ha råd til en Nintendo maskin, men ikke Ps4 eller Xbone? Er slettes ikke slik at Nintendo skal prises bare fordi alle skal ha råd til en. Hvorfor solgte PS4 så bra, når den kostet alvorlig mye på release, og fremdeles koster mye mer enn alle Nintendo maskinene?

Og ikke minst, hvorfor kjøper så mange Asus rog swift, som er en pc skjerm til 8-9K?

 

 

 

 

Grunnen til at jeg vil ha bedre maskinvare, er fordi jeg ønsker å spille moderne spill med moderne grafikk på stue tven. På en bærbar konsoll kan man selvsagt ikke forvente dette, og jeg synes 3ds har fabelaktig fin grafikk til å være såpass liten og handy å ta med seg. Men denne er på en annen platform enn hva stasjonære konsoller er.

 

Når man spiller på tven i stua, så ønsker man seg grafikk fra nåværende generasjon. WiiU hadde god nok grafikk i singelplayer(1080P), for all del. Problemet dukket opp når du har venner på besøk og skal spille med eller mot hverandre. Det er ikke så gøy å spille i 30fps, eller i grafikk fra 2000 tallet, når vi er vandt med ganske så mye bedre. Ville du betalt x-antall tusenlapper for en kasse tv idag, om Samsung eller LG hadde lansert en "ny" tv som så slik ut, med samme innmat som det vi hadde for mange år siden?

 

NX sitt bærbar konsept er bra, og at den kan bli en ultimat 3ds, ingen tvil om det og jeg sier mer enn ja takk til det.

Men la oss være ærlige med oss selv nå. Vi hadde allerede en velfungerende 3ds på bærbar fronten, og dersom Nintendo hadde gjort NX til å være den "nye" 3ds'en, så hadde vel vi alle vært glade for det?

Problemet er at denne også skal være den stasjonære Nintendo konsollen i stua de neste 3-5 årene. Den har allerede utdatert maskinvare på stasjonær plattformen ved lansering(Jo, vi kan faktisk dømme NX når vi vet spesifikasjonene på grafikkortet. Den vil ikke på magisk vis fungere bedre enn det vi ser på papiret), og hvor utdatert er det ikke om ett år eller to?

 

Playstation og Xbox snakker allerede om 4K gaming(selvom vi selvsagt har langt å gå før vi er der), men når Nintendo skal gi oss en maskin i 2017 som såvidt slår xbox 360(På bærbar fronten er dette såklart bra, men jeg snakker her om stasjonær konsoll) i grafikk, da skjønner jeg virkelig ikke at folk jubler over det.

 

Ikke misforstå, jeg er ikke en av dem som ha siste hit innen grafikk, så jeg beklager hvis det har kommet fram slik. Men jeg forventer en viss standard når man skal kjøpe Konsoll i 2017, og da holder det ikke med 480P som vi mest sannsynlig vil få i splitscreen på en konsoll med denne maskinvaren. Og på toppen av kaka skal det vel bli 30Fps også.

Singleplayer håper jeg virkelig den klarer 1080P 60fps i, men med den maskinvaren der blir jeg skikkelig overrasket om vi ser noe høyere enn 720P 30Fps i lokal flerspiller. Det synes jeg er helt grusomt at vi må oppleve i 2017.

 

Helhetsinntrykket mitt er at jeg tror Nintendo har bommet fullstendig på fokuset. De gjorde det allerede fantastisk bra på bærbarkonsoll fronten, og at de vil lansere NX som en mulig ny "3ds" virker lovende. Men siden det kun er det de lanserer, må vi ofre stuekonsollen.

Jeg tar mye heller en stasjonær konsoll med litt hestekrefter samt en 3ds(NX), fremfor en konsoll som skal gjøre begge deler. Vi er simpelthen ikke kommet langt nok i utviklingen til at dette lar seg gjøre på en god måte. Alle som sier de er fornøyd med 360 grafikk(litt bedre sikkert) på nytt i 2017 når man skal kose seg med spill i stua, har jeg virkelig problemer med å forstå.

 

 

Ja, og det er greit nok det. Jeg vil også ha best mulig grafikk, mest mulig innovasjon, best mobilitet, best tredjepartstøtte og online-funksjonalitet, og det er kanskje å forvente at en ny konsoll i 2017 vil ha kraftigere hardware enn hva konkurrentene har, men hvordan skal de klare å selge denne plattformen? Jeg tror at preferansene våre overgår hva Nintendo klarer å produsere + gjøre til en suksess. Jeg tror ikke at de kan lage en veldig kraftig og dermed dyr maskin og stjele mange markedsandeler fra Sony og MS før eventuelt neste generasjon. Ville du ha brukt 4-5 høvdinger på en Nintendostation i 2017? Ville folk flest?

 

Tror du misforstår litt. Det handler ikke om at Nintendo må slippe en monster maskin til mange tusenlapper som gruser konkurrentene ned i støvlene(selvom jeg tror det ville slått jævli bra ann). Det handler om at vi skal kunne nyte moderne grafikk i både singleplayer og multiplayer, og ikke 480P slik som på Nintendo Wii(som forøvrig ser helt jævli ut på en moderne flatskjerm TV).

Hvis folk kan kjøpe ps4 til 4-5 høvdinger, kan de kjøpe Nintendo maskin til 4-5 høvdinger. Husk også at dersom man har en kraftig gaming PC, er det veldig få grunner til å eie ps4 eller xbox. Nintendo derimot, må du ha for å spille alle Nintendo titlene. 4-5 høvdinger for en maskin som kjører lokal flerspiller og singleplayer i 1080P 60fps? ja takk, peis på!

 

Hvorfor jeg tror at en muskelmaskin fra Nintendo ville slått bra ann? Vel, hvis vi får spillbiblioteket wiiU hadde, gjør det nok ikke det.

Det er også spillene som teller, noe wiiU beviste ganske så greit. De store titlene fansen vil ha, var for det meste fraværende, og det sendte wiiU salget ned.

Men vi må få ordentlig grafikk på spillene også, fordi som jeg har nevnt 40 ganger nå som mange ikke ser ut til å få med seg, er at maskinvaren i wiiU var for svak til å kjøre lokal flerspiller i en fin flyt(Gjelder ikke Mario kart med 1-2 spillere og Smash bros). Da var det windows 98 grafikk og halvert framerate i form av 30fps vi fikk(Prøv hyrule warriors, sonic all stars racing eller Pokken Tournament). Det gjør flerspilleren til en helt forferdelig opplevelse å ha i 2016. Med specsa på NX, er det akkurat det vi får på nytt på tven i stua når du har venner på besøk.

Hadde Nintendo lansert en maskin som var litt muskler i, samt kombinert det med et nytt Zelda/Metroid Prime 5/Paper mario thousand year door 2?!/ Mario Party 11(uten den jævla bilen)/F-Zero NX osv, så ville det solgt som bare juling. Omså 720P 60fps som minimum hadde gjort jobben, men det får vi langt ifra med Nvidia Tegra i lokal flerspiller.

Ikke nok med det, men Nintendo lager jo spillene så enkle at alle barn skal klare dem uten å røre en finger. Før var det langt ifra så enkelt, og du måtte ha litt skills for å mestre spillene. Nintendo ødelegger de fleste spillene nå, og toppen av kaka er at de nå lager en oppgradert 3ds som skal ta over for wiiU(som kanskje til og med er svakere enn wiiU?!).

 

NX som en ny 3ds hadde vært kult. Som stue konsoll har denne allerede sviktet før den har blitt lansert. Xbox 360 i NX drakt, snakk om utdaterte greier. I bunn og grunn handler det om at Nintendo må lage en maskin som kjører moderne grafikk, og de må lage flere kvalitetspill. Det var det som drepte wiiU, og at den selvsagt måtte nedjustere til 480P og 30fps.

Dere skal også bare glemme tredjepartstøtte med NX sine specs. For Cod og Battlefield må konsollen ha ganske mye bedre maskinvare enn NX har. Det er en selvskreven regel at folk mye heller spiller battlefield på PC med epic grafikk, ps4/xbone med pen/ok grafikk, fremfor ræv grafikk på NX. Tror ikke så mange av dere skal nekte på det.

 

Helt greit at Nintendo ikke vil konkurrere om den heftigste maskinvaren, men det får da være grenser! Jeg lurer på hvordan Ps4 og Xbox gjengen ville reagert om playstation eller xbox tok samme retningen, og at deres neste konsoll etter ps4/xbone ble en 360/oppgradert Vita i forkledning. Da tror jeg det ville blitt liv og røre ja.

 

Men de fleste i Nintendo gjengen, nei de blir jo tydeligvis så fryktelig happy og glad. Jaja, så lenge vi har dere som synes dette som stuekonsoll er flott, er Nintendo magien ødelagt for oss som husker Nintendo for hvor gode de var før, og ønsker samme magien på nytt. Dere vil bare gi Nintendo mer bensin til grinderen som grinder opp all Nintendo magien i spillene Nintendo lager nå.

Fortell meg at dere likte Mario Party 9 og 10 i forhold til 1,2,3,4,5,6 og 7. I så fall kommer jeg til å facepalme så hardt at jeg får neven gjennom hodet.

(Beklager hvis jeg har gjentatt meg selv noen ganger.)

 

Tenkte å gå til innkjøp av en New 3DS XL.

Har dog et spørsmål, hva er billigst av fysisk kopi og eShop?

Varierer, men fysisk er ofte billigere. Fordelen med digital er at du slipper å drasse rundt på 40 forskjellige kassetter. Men skal du ha alt digitalt, må du huske å kjøpe minnekort. 4gb som står i, blir fort lite da.

Endret av Enlightened
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

 

Tenkte å gå til innkjøp av en New 3DS XL.

Har dog et spørsmål, hva er billigst av fysisk kopi og eShop?

Varierer, men fysisk er ofte billigere. Fordelen med digital er at du slipper å drasse rundt på 40 forskjellige kassetter. Men skal du ha alt digitalt, må du huske å kjøpe minnekort. 4gb som står i, blir fort lite da.

 

Ja, det blir å kjøpe minnebrikke i så tilfellet.

Vil jo helst slippe kassettene, det er noe jeg syns hører fortiden til, kjøper alt av spill til Xbox og PC digitalt. 

Lenke til kommentar

 

 

 

Tenkte å gå til innkjøp av en New 3DS XL.

Har dog et spørsmål, hva er billigst av fysisk kopi og eShop?

Varierer, men fysisk er ofte billigere. Fordelen med digital er at du slipper å drasse rundt på 40 forskjellige kassetter. Men skal du ha alt digitalt, må du huske å kjøpe minnekort. 4gb som står i, blir fort lite da.

 

Ja, det blir å kjøpe minnebrikke i så tilfellet.

Vil jo helst slippe kassettene, det er noe jeg syns hører fortiden til, kjøper alt av spill til Xbox og PC digitalt. 

 

Ikke kjøp noe større enn 32Gb. 64 og 128gb er som regel ikke fat32 systemet, og da vil ikke 3ds'en klare å lese kortet. Jeg kjøpte en 64Gb, og 3ds'en klarte ikke lese det. Såfremst du ikke vet hvordan du formaterer og bytter system på et micro SD kort, så anbefaler jeg at du styrer unna større enn 32gb. 32Gb gir deg uansett rundt 230000 åpne blokker, så jeg betviler på det sterkeste at du kommer til å fylle det opp. Har 32gb selv, og det fungerer fjell!

Du må også demontere bakdekselet på New 3ds for å bytte minnekort, men det er en smal sak. Bare vær forsiktig så du ikke knekker dekselet bak ;P

Endret av Enlightened
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Takk for tipset!

 

Syns Nintendo har gjort noen merkelige valg, som bruk av begrepet blokker, ikke medfølgende lader (??? :confused:), ingen standard på kablene og at man ikke får spilt av video uten å stykke opp filmen i flere 10 minutters snutter.

Lenke til kommentar

Takk for tipset!

 

Syns Nintendo har gjort noen merkelige valg, som bruk av begrepet blokker, ikke medfølgende lader (??? :confused:), ingen standard på kablene og at man ikke får spilt av video uten å stykke opp filmen i flere 10 minutters snutter.

Ja de har tatt noen snarveier :p

Anbefaler denne på det sterkeste: http://cdon.no/spill/new_nintendo_3ds_xl_hyrule_edition_eu-36527740?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_term=New+Nintendo+3DS+XL+Hyrule+Edition+EU&utm_content=36527740&utm_campaign=prisjakt_no_

 

Beste utseende du kan få på en 3ds! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...