Eddie_Peddie Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Hadde Nintendo gått helt thirdparty så hadde den kursen gått igjennom taket. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Kraftige advarsler mot pokémonspillet «alle» vil ha Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 (endret) Pokemon go ER third party. Det hadde ikke vært mulig uten Google sitt Ingress (som også lages av Niantic) Sånne tøvete tabloid artikler om pedofile som kommer til å lokke til seg barn med PG, ranere lurer til seg ofre osv. Det blåser nok fort over Endret 12. juli 2016 av Bytex Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Pokemon go ER third party. Det hadde ikke vært mulig uten Google sitt Ingress (som også lages av Niantic) Sånne tøvete tabloid artikler om pedofile som kommer til å lokke til seg barn med PG, ranere lurer til seg ofre osv. Det blåser nok fort over Se tallene som beviser at Pokémon Go har tatt helt av Lenke til kommentar
kilik Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 (endret) Ser forøvrig at itavisen.no ikke har mindre enn 9 Pokémon Go-artikler på forsiden. Enorm medieoppmerksomhet i mainstream media også. Jeg tror nok Nintendo satser på en kombinasjon av tredjeparts-spill til mobil og spill til egne konsoller framover. Endret 12. juli 2016 av kilik Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 (endret) Glem 3DS og Wii U, mobil er tingen. Merk det hoppet i aksjekursen etter Go-lanseringen. Opp over 50% over natta... Så du vil spille Zelda eller smash bros på mobilen istedet for tven? Endret 12. juli 2016 av Enlightened Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 (endret) Hadde strengt tatt ikke sagt nei til et mobilt Zelda-spill (på telefonen, altså). Endret 12. juli 2016 av Dragen Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Prisen på NX skal visstnok være røpet av Kimishima. $300 er tallet som er ute.Det var jo faktisk lite. Det vil si at denne maskinen også vil få svak maskinvare som på nytt vil nedskalere alt i multiplayer(hvis dette stemmer). Da kommer jeg til å bli i litt dårlig humør.Jeg har ikke sett dette med kilde noe sted. Spurte på reddit om noen der hadde hørt om det, og fikk ikke napp. Jeg antar det er kun et rykte og ikke sant inntil jeg får bevis for uttalelsen. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Hadde strengt tatt ikke sagt nei til et mobilt Zelda-spill (på telefonen, altså). tviler på at du hadde fått en god opplevelse av det x) God grafikk hadde du heller ikke fått. 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Hva har grafikk å gjøre med en god opplevelse? Opplevelsen med Zelda har alltid vært historien. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Sjelden jeg får noen som helst god opplevelse av mobil spill og touch. Da må det være svært enkle spill, men de blir som regel åpnet og spillt én gang før jeg sletter de. Touch kontrollere er helt grusomt i min bok. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Hva har grafikk å gjøre med en god opplevelse? Opplevelsen med Zelda har alltid vært historien. Zelda i full hd, neida det vil vi ikke ha. La oss heller gjøre som wii gjorde, la det nye zelda spilles i 480P, vi trenger jo ikke full hd grafikk på flatskjermene våre 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Hadde strengt tatt ikke sagt nei til et mobilt Zelda-spill (på telefonen, altså). Her er det både ja å nei til spille Zelda på mobil uten kontroller nei takk, men min samsung kontroller da hadde jeg spillet det. Men det hadde vært best med WiiU eller NX. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 https://youtu.be/eEc3lem7jPE Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Pokémon Go lastet ned mer enn 15 millioner ganger Og nå advarer politiet om uvettig spilling, etter en rekke innrapporte uhell. http://www.dinside.no/936982/pok-mon-go-lastet-ned-mer-enn-15-millioner-ganger#_ga=1.149729662.977116569.1419985344 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 https://youtu.be/eEc3lem7jPE Copyrighta, av Games Done Quick. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 https://youtu.be/eEc3lem7jPE Copyrighta, av Games Done Quick. Var en som klarte SMW2 på 2 sekunder. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 GDQ støtter heldigvis ikke youtube sine drakoniske regler og stopper videoer laget fra streamen. Kan ses i reprise på twitch uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 når kommer GO til Norge? Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Hadde strengt tatt ikke sagt nei til et mobilt Zelda-spill (på telefonen, altså). Her er det både ja å nei til spille Zelda på mobil uten kontroller nei takk Ja, jo kanskje jeg vet ikke helt, jo forsåvidt nei jeg vil ikke likevel liksom xP Tror også det er best på NX eller WiiU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå