PÃ¥inter Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 http://wegotthiscovered.com/gaming/the-legend-of-zelda-for-wii-unx-unveils-new-artwork/#1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Bare 10 minutter igjen til vi får se Zelda i aksjon. Streames her. https://www.youtube.com/watch?v=rtZwAGNVjc0 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 The Legend of Zelda: Breath of the Wild Traileren for de som ikke fikk den med seg. Ser veldig pent ut. https://www.youtube.com/watch?v=1rPxiXXxftE 4 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Ser ut som de viste to grafikkstiler? Midtveis da Link steg på Epona, så langt mer cell shading-aktig ut. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Orket ikke se Nintendo sitt "show", var ganske sugent har jeg fått inntrykk av uansett. Men det som gjelder, nemlig den Zelda traileren der såg i det minste fint ut Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 (endret) Pokemon er ferdig. Er mer Zelda-gameplay på streamen nå. Ser så bra ut. Nitrist å tenke på at det er så langt unna. Endret 14. juni 2016 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Dere er det siste The Legend of Zelda: Breath of the Wild https://gamezone.no/Avdelinger/SPILL/Nintendo-WiiU/Wii-U-Spill/Mario/Zelda/Pokemon/Legend-of-Zelda-Wii-U-The-Legend-of-Zelda123287-p0000052011 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Pokemon er ferdig. Er mer Zelda-gameplay på streamen nå. Ser så bra ut. Nitrist å tenke på at det er så langt unna. Hadde Nintendo villet hadde det vært på markedet om et minutt, men Nintendo gjør som med TP og som MS gjorde med Halo 4, gjemmer det i et skap til et øyeblikk hvor de kan skape maksimalt profitt ut av spillet. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Vel, å slippe den bare til Wii U hadde gjort salget 1000x dårligere, klart man vil ha den på ny konsoll med tanke på hvor flopp WiiU var. Lenke til kommentar
torasbjoern Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Jeg gleder meg noe vanvittig, og det har jeg gjort siden de viste eksperimentene for noen år tilbake.Nintendo har også hatt interne strider på valg av grafikkstil (om det skulle være mer Twilight Princess-aktig eller The Wind Waker-aktig). Jeg liker stilen som er en slags blanding av disse to, kan vel si at det er noe i nærheten av Skyward Sword.Wii U er mange ganger bedre enn Wii og bedre enn en PS3, og sånn sett er det trist at Wii U ikke har solgt bedre.For konsollen i seg selv er det ikke noe feil med.NX gjør det forhåpentligvis langt bedre - på høyde med 3DS slik at spillene selger bra og at de tjener inn det de har tapt på Wii U. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Vel, å slippe den bare til Wii U hadde gjort salget 1000x dårligere, klart man vil ha den på ny konsoll med tanke på hvor flopp WiiU var. WiiU hadde mange bra spill! Rettferdiggjorde lett kostnaden til konsollen. Ps4 og Xbone var forsåvidt ikke noe bedre, da det meste kan spilles på PC også. Jeg er dog litt skeptisk til det nye Zelda. Virker for meg som de har hentet inspirasjon fra Far Cry og andre open world spill. Liker heller ikke utseende til link, virker litt som en skjitunge xD Elsket alle forgjengerne av Zelda, men er jeg den eneste som er litt skeptisk til dette? Håper jeg tar feil, men det er mye mulig dette ikke vil gi helt "zelda feelingen". 1 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Inspirasjonen er helt klart hentet fra det originale Legend of Zelda. 1 Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Inspirasjonen er helt klart hentet fra det originale Legend of Zelda. Tenkte mer på hvordan "open world" delen er. Det mest skremmende er om dette blir for likt andre typer vi har spilt tidligere, som feks far cry. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Open world-delen ser jo ut til å ta mye inspirasjon fra nettopp LoZ. Det virker som om de prøver å ta Zelda-franchisen tilbake til røttene, etter to tiår med OoT-type Zelda-spill. Men de må selvsagt modernisere det. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Denne tråden som jeg fant da jeg søkte på nett, er veldig stilig forresten. Tonnevis med info fra streamen på E3 som er fyr med altfor mye tid har samlet sammen. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 (endret) Jeg har troen så lenge det neste Zelda har ett normalt kontrollskjema og ikke noe dritt man får trykt ned i halsen Vakker trailer var det, og jeg syns det ser ut til å levere veldig nye nytt gameplay messig også. Endret 17. juni 2016 av Mala Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Miyamoto sier vi kan forvente store forandringer til Mario om et år eller to. Kanskje får vi vite mer neste e3: http://m.ign.com/articles/2016/06/16/e3-2016-nintendo-a-new-kind-of-mario-is-coming Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 (endret) Ikke dårlig det gitt. “We realized that having something on the GamePad and looking back and forth between the TV screen and the GamePad actually disrupts the gameplay, and the concentration that the game player may be experiencing.” said Aonuma in an interview with Wired. http://wiiudaily.com/2016/06/nintendo-finally-admits-the-wii-u-gamepad-second-screen-disrupts-gameplay/ Endret 17. juni 2016 av PÃ¥inter 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Hvem er det som har foretatt den analysen da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå