Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Pokemon er ferdig. Er mer Zelda-gameplay på streamen nå.

 

Ser så bra ut. Nitrist å tenke på at det er så langt unna.

Hadde Nintendo villet hadde det vært på markedet om et minutt, men Nintendo gjør som med TP og som MS gjorde med Halo 4, gjemmer det i et skap til et øyeblikk hvor de kan skape maksimalt profitt ut av spillet.

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg noe vanvittig, og det har jeg gjort siden de viste eksperimentene for noen år tilbake.

Nintendo har også hatt interne strider på valg av grafikkstil (om det skulle være mer Twilight Princess-aktig eller The Wind Waker-aktig). Jeg liker stilen som er en slags blanding av disse to, kan vel si at det er noe i nærheten av Skyward Sword.

Wii U er mange ganger bedre enn Wii og bedre enn en PS3, og sånn sett er det trist at Wii U ikke har solgt bedre.
For konsollen i seg selv er det ikke noe feil med.
NX gjør det forhåpentligvis langt bedre - på høyde med 3DS slik at spillene selger bra og at de tjener inn det de har tapt på Wii U.

 

Lenke til kommentar

Vel, å slippe den bare til Wii U hadde gjort salget 1000x dårligere, klart man vil ha den på ny konsoll med tanke på hvor flopp WiiU var.

WiiU hadde mange bra spill! Rettferdiggjorde lett kostnaden til konsollen. Ps4 og Xbone var forsåvidt ikke noe bedre, da det meste kan spilles på PC også.

 

Jeg er dog litt skeptisk til det nye Zelda. Virker for meg som de har hentet inspirasjon fra Far Cry og andre open world spill. Liker heller ikke utseende til link, virker litt som en skjitunge xD

Elsket alle forgjengerne av Zelda, men er jeg den eneste som er litt skeptisk til dette? Håper jeg tar feil, men det er mye mulig dette ikke vil gi helt "zelda feelingen".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

post-272400-0-23181200-1466197262_thumb.png

Ikke dårlig det gitt.

 

 

 

 

“We realized that having something on the GamePad and looking back and forth between the TV screen and the GamePad actually disrupts the gameplay, and the concentration that the game player may be experiencing.” said Aonuma in an interview with Wired.

http://wiiudaily.com/2016/06/nintendo-finally-admits-the-wii-u-gamepad-second-screen-disrupts-gameplay/

Endret av PÃ¥inter
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...