fnwilborn Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Jeg blir nok å kjøpe NX uansett hvordan den måtte fungere men det er en til ulempe med mars måneden,det er en måned med mange og dyre regninger hær I Norge..jeg blir å spare så jeg er forberedt,men den vanlige mann vet jo ikke om NX før releas,så mange har ikke økonomi til den..og de fleste har jo allerede kjøpt ps4,wiiu eller xbox one allerede I julegave da så det er tvilsomt at de kjøper enda en konsoll.. Ja, spørs om jeg kan kjøpe den på release. Men blir et sikkert kjøp, nesten uansett. BTW: oh forgot to mention. Nintendo Kimishima says the firm would use "another opportunity" to talk about NX. Stay tuned! Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Stalling the NX to 2017 and skipping E3 is the smartest thing Nintendo has done in years 2 Lenke til kommentar
Stars Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 (endret) Spennende, kanskje Nintendo feier de andre av banen som i gode gamledager! Hvis de slipper ut en nytt F-Zero spill med multiplayer online, kanskje jeg er med! Endret 28. april 2016 av Stars Lenke til kommentar
Stars Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 (endret) Fant også dette bildet, kanskje det er Nintendo NX-konsollen eller? Ser jo ut som en smarttelefon også! Endret 28. april 2016 av Stars Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Nope det er bare en mockup av en 3DS i photoshop. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Det der er jo flere år gammelt. Lenke til kommentar
FerrariF40 Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 (endret) Forhåpentligvis lager dem også et nytt skikkelig Zeldaspill (ikke Hyrule Warriors tullet). Endret 28. april 2016 av FerrariF40 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Forhåpentligvis lager dem også et nytt skikkelig Zeldaspill (ikke Hyrule Warriors tullet). De har laget nytt ordentlig Zelda spill, det har bare blitt utsatt til mars neste år slik at nintendo kan utnytte spillet maksimalt sammen med slippet av den nye konsollen deres Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 (endret) Vel da har de strengt tatt ikke laget det enda. Er tross alt tett opp mot ett helt år mellom nå og lansering.. Endret 29. april 2016 av Mala Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Forhåpentligvis lager dem også et nytt skikkelig Zeldaspill (ikke Hyrule Warriors tullet). Hyrule Warriors tullet? Snakk for deg selv, er nok mer du som tuller. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Kimishima on 3DS focus plus NX software lineup, profitability, missing the holidays Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Nintendo NX is a Long Term Platform, Won’t Be Sold at Loss Nintendo president Tatsumi Kimishima spoke during a recent investors meeting and revealed that Nintendo NX is being developed with longevity in mind. Nintendo NX is a platform players can enjoy for a long time with exclusive content and features. http://segmentnext.com/2016/05/02/nintendo-nx-long-term-platform-wont-sold-loss/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Nintendo NX is a Long Term Platform, Won’t Be Sold at Loss Nintendo president Tatsumi Kimishima spoke during a recent investors meeting and revealed that Nintendo NX is being developed with longevity in mind. Nintendo NX is a platform players can enjoy for a long time with exclusive content and features. http://segmentnext.com/2016/05/02/nintendo-nx-long-term-platform-wont-sold-loss/ Men vil den få noe eksklusivt ut over Nintendo sine egne IP'er? Uansett så er jeg spent på hva de kommer til å vise frem og hvordan det vil fungere. Er forsåvidt spent på forholdet mellom pris og specs også siden den ikke skal selges med tap... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Ganske intet sigende greier det der ja. Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Nintendo NX is a Long Term Platform, Won’t Be Sold at Loss Nintendo president Tatsumi Kimishima spoke during a recent investors meeting and revealed that Nintendo NX is being developed with longevity in mind. Nintendo NX is a platform players can enjoy for a long time with exclusive content and features. http://segmentnext.com/2016/05/02/nintendo-nx-long-term-platform-wont-sold-loss/ "long term platform" tanker som oppgradering dukker opp,det blir vel den nye standarden på konsoller.. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 The Nintendo NX Might Ditch Disc Drives For Cartridges 1 Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 (endret) The Nintendo NX Might Ditch Disc Drives For Cartridgesom dette er tilfellet så tipper jeg at du setter spillet I kontroller for å spille,hadde jo blitt kult det blir logisk også om det blir kombinert stasjonær og håndholdt,som det også går rykter om.. Endret 5. mai 2016 av olliver Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Det er en kul tanke. Problemet er lag i streamingen fra kontroll til konsoll og at madkinkraften må ligge i kontrolleren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Det er en kul tanke. Problemet er lag i streamingen fra kontroll til konsoll og at madkinkraften må ligge i kontrolleren.Tja, med moderne ITX hw så skulle ikke det by på problemer gitt at "kontrollen" er stor nok. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Det er en kul tanke. Problemet er lag i streamingen fra kontroll til konsoll og at madkinkraften må ligge i kontrolleren.Tja, med moderne ITX hw så skulle ikke det by på problemer gitt at "kontrollen" er stor nok. Joda, men så skal det være behagelig å bruke kontrolleren også. Personlig så synes jeg Wii U-kontrolleren blir fort ubehagelig å bruke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå