fnwilborn Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 NX kommer mars 2017. Edit: Også bekreftet at Zelda, som er utsatt til 2017 kommer til både Wii U og NX. Hvor har du dette fra? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 NX kommer mars 2017. Edit: Også bekreftet at Zelda, som er utsatt til 2017 kommer til både Wii U og NX. Hvor har du dette fra? http://www.neowin.net/news/nintendo-nx-console-coming-in-march-2017 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Artikkelen er fra i høst. Det la jeg ikke merke til. Men det jeg la merke til var at det opprinnelig kommer fra WSJ, så da er jeg 99 prosent sikker på at det stemmer. Er jo titt og ofte diskusjoner om det her. Hvor har du dette fra? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Skuffende at de ikke viser frem konsollen på E3. Snodig valg egentlig. Spent på å se mer av Zelda Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Eh nei det er ikke synd fordi zelda kommer på wii u også Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Skuffende at de ikke viser frem konsollen på E3. Snodig valg egentlig. Spent på å se mer av Zelda Copy fra itavisen Hemmelighold Det er lite som vites om Nintendo NX foruten at selskapet lover et nytt konsept basert på nye ideer. Mye tyder på at vi kanskje får se NX under årets E3-messe. http://itavisen.no/2016/04/27/nintendo-bekrefter-nx-lansering/ Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Skuffende at de ikke viser frem konsollen på E3. Snodig valg egentlig. Spent på å se mer av ZeldaCopy fra itavisen Hemmelighold Det er lite som vites om Nintendo NX foruten at selskapet lover et nytt konsept basert på nye ideer. Mye tyder på at vi kanskje får se NX under årets E3-messe. http://itavisen.no/2016/04/27/nintendo-bekrefter-nx-lansering/ Speaking of NX, Nintendo described the console as a "brand new concept". NX will not make an appearance at this year's E3 conference - Nintendo has said its focus will be firmly on Zelda, which will be the only Nintendo game playable at the show. http://www.eurogamer.net/articles/2016-04-27-nintendos-nx-console-will-launch-march-2017-globally Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Eh nei det er ikke synd fordi zelda kommer på wii u også Så derfor er det ikke skuffende at Nintendo ikke vil presentere NX på E3? Jawohl Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Nintendo har vel aldri hatt noe tilstedeværelse på E3? bortsett fra en Nintendo Direct vanligvis. Ikke noe bombe. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Nintendo har vel aldri hatt noe tilstedeværelse på E3? bortsett fra en Nintendo Direct vanligvis. Ikke noe bombe. Det er bare de siste par årene Nintendo har trukket seg tilbake. Wii U ble i sin tid presenterert på E3. Med ny sjef så var det jo ikke utenkelig at de ville ha en pressekonferanse på E3 i år. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Spennende, kanskje Nintendo feier de andre av banen som i gode gamledager! Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Merkelig dato å slippe ut NX,de går jo glipp av det største salget som er juletider!!dettE er jo en gavepakke til playstation,psvr og xbox!nintendo fortsetter jo å spikre lokket på kista..jøsses!!jeg er redd dette blir det siste fra Nintendo Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Merkelig dato å slippe ut NX,de går jo glipp av det største salget som er juletider!!dettE er jo en gavepakke til playstation,psvr og xbox!nintendo fortsetter jo å spikre lokket på kista..jøsses!!jeg er redd dette blir det siste fra Nintendo Dette ble sagt før Nintendo wii og Wii U også Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 (endret) Merkelig dato å slippe ut NX,de går jo glipp av det største salget som er juletider!!dettE er jo en gavepakke til playstation,psvr og xbox!nintendo fortsetter jo å spikre lokket på kista..jøsses!!jeg er redd dette blir det siste fra Nintendo Dette ble sagt før Nintendo wii og Wii U også snakker ikke om lille Norge, vi er ikke av stor betydning..men dette har aldri skjedd I USA, bortsett fra sega Saturn,som det gikk ganske dårlig med..Ellers har konsoller ALLTID sluppet før juletider..sier seg jo selv at november/desember er en meget viktig tid å få med seg..og at de I tillegg ikke viser NX på E3 er jo helt fantastisk dumt!de har jo ikke lært noe som helst!jeg er bekymret..men hva vet vel jeg,håper det går bra Endret 27. april 2016 av olliver Lenke til kommentar
Espp Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Hva har det å si? PS og Xbox kommer ikke med noe ny konsoll til neste år uansett. Nintendo får nok ha denne konsollen i fred iallfall i 2-3 år før noen nytt kommer på markedet. Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Hva har det å si? PS og Xbox kommer ikke med noe ny konsoll til neste år uansett. Nintendo får nok ha denne konsollen i fred iallfall i 2-3 år før noen nytt kommer på markedet.du tror vel ikke folk venter til mars for å kjøpe konsoll og spill I julegave? Lenke til kommentar
InitialD Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 (endret) Hvis Nintendo kan lage en konsoll som også er en smarttelefon,da kan det hende det blir kjøp. Men enda en ny boks i lomma,med mindre enn 4 timer batteritid som også blir glovarm? NEI takk.Folk flest tar ikke med seg en haug med murstein/konsoller i lomma,KUN mobilen. Unntaket er lange bilturer og liknende. Endret 27. april 2016 av InitialD Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 (endret) Jeg blir nok å kjøpe NX uansett hvordan den måtte fungere men det er en til ulempe med mars måneden,det er en måned med mange og dyre regninger hær I Norge..jeg blir å spare så jeg er forberedt,men den vanlige mann vet jo ikke om NX før releas,så mange har ikke økonomi til den..og de fleste har jo allerede kjøpt ps4,wiiu eller xbox one allerede I julegave da så det er tvilsomt at de kjøper enda en konsoll.. Endret 27. april 2016 av olliver Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Hmm og Zelda utsatt til Mars 2017? Kommer det flere spill til Wii U i år da? De har et nytt Paper Mario, er det alt? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Nå er tide på Nintendo får ut noen voksen spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå