Roedthaarogfregner Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 (endret) Den ekstra "analogstikka" som er putta på N3DS. Er jo bare en liten gummiklump man dytter på, ala mus på en billig bærbar PC, ikke en stikke. Får den aldri til å gjøre det jeg vil i Monster Hunter 4, hvertfall, så jeg ender med å styre kameraet med touch skjermen uansett. Har moderat suksess med den i Monster Hunter, men det lærte jeg jo inn med en gammel, small 3ds, der jeg brukte piltastene, så alt er vel et skritt opp fra det. I Resident Evil derimot? Kunne like gjerne bare satt på random-funksjon som gir en 100% tilfeldig retning hver gang jeg trekker av. Ubrukelig til sikting. Skulle sånn sett kanskje hatt mulighet for grip med en bedre circle pad på New 3DS og. Ps, som siste innspill: Hardwareforbedringer fra liten 3DS til stor N3DS ga meg drastisk bedre load times i spill med hyppige loading screens. Ellers er det vel bare et spørsmål om man vil spille Xenoblade. Endret 31. mars 2016 av Roedthaarogfregner Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Har hørt det er ræva frame rate på Hyrule Warriors Legends på gammel 3DS, men den er helt fin på New 3DS. Men til poenget. Fikk beskjed på Wii U'en i dag om å registrere meg for nye Club Nintendo, eller hva det nå het. Men kom i skade for å gå til hovedmenyen, og klarer ikke å finne tilbake dit jeg skulle registrere meg. Noen som vet hvor jeg dette er? Lette på Nintendo.com (under Norge), men finner ingenting der heller. Lenke til kommentar
Excelsion_InnleggNO Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 my.nintendo.com Har hørt det er ræva frame rate på Hyrule Warriors Legends på gammel 3DS, men den er helt fin på New 3DS. Men til poenget. Fikk beskjed på Wii U'en i dag om å registrere meg for nye Club Nintendo, eller hva det nå het. Men kom i skade for å gå til hovedmenyen, og klarer ikke å finne tilbake dit jeg skulle registrere meg. Noen som vet hvor jeg dette er? Lette på Nintendo.com (under Norge), men finner ingenting der heller. 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 (endret) Takk. EDIT: Var rimelig kjapt å sette opp kontoen. Bare logg inn med Nintendo IDen, fyll inn en verifikasjonskode man får på e-post, og that's it. Deretter er det bare å gjøre noen kjappe missions (koble kontoen til FB, Google+ og Twitters, logg inn på eShop og Miiverse hver uke osv) for å få litt raske Nintendo-penger. Er nok lite å bruke de på så langt, men selv sparer jeg opp til Twilight Princess Picross, og vurderer tilbudet på Wonderful 101. Men blir nok mer senere. Men siden jeg ikke er spesielt velkommen i denne tråden og ikke liker meg her i første omgang, tror jeg at jeg takker for meg. Igjen. Carry on, kids. Endret 1. april 2016 av Schreiber Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Da ble det en brukt 3DS XL. Har brukt litt av dagen i dag til å spille Super Mario Bros.2 og bare slått på Pokemon Pearl. Har mye å sette fingrene i framover kjenner jeg Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Takk. EDIT: Var rimelig kjapt å sette opp kontoen. Bare logg inn med Nintendo IDen, fyll inn en verifikasjonskode man får på e-post, og that's it. Deretter er det bare å gjøre noen kjappe missions (koble kontoen til FB, Google+ og Twitters, logg inn på eShop og Miiverse hver uke osv) for å få litt raske Nintendo-penger. Er nok lite å bruke de på så langt, men selv sparer jeg opp til Twilight Princess Picross, og vurderer tilbudet på Wonderful 101. Men blir nok mer senere. Men siden jeg ikke er spesielt velkommen i denne tråden og ikke liker meg her i første omgang, tror jeg at jeg takker for meg. Igjen. Carry on, kids. Ingen som ikke er velkomne. At du ytrer dine egne meninger om Nintendo gjør ingenting, så lenge du er åpen for andre sine synspunkter også. Må vel registrere meg jeg også. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 As promised, I've decided to share some more NX information with you. This is second-hand information from trusted sources (like last time) and I have little reason to doubt its validity. Here you go: x86 architecture. Backup data to Nintendo server (most likely My Nintendo). Support for additional screen. Can handle ports of current-gen games. Will be able to interact with smartdevice apps. Using NX software will unlock My Nintendo reward points. Reddit Med forbehold om bullocks: Ekstra skjerm? WOW. x86-arkitektur er vel å forvente. Spent på hvor sterk maskinvare det blir. Current-gen games kan fort bli last-gen games om Sony og MS får suksess med oppgraderingene sine. Men er skeptisk til om det blir en suksess, når man husker på hvordan det gikk da SEGA prøvde tilsvarende på nittitallet. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 (endret) As promised, I've decided to share some more NX information with you. This is second-hand information from trusted sources (like last time) and I have little reason to doubt its validity. Here you go: x86 architecture. Backup data to Nintendo server (most likely My Nintendo). Support for additional screen. Can handle ports of current-gen games. Will be able to interact with smartdevice apps. Using NX software will unlock My Nintendo reward points. Reddit Med forbehold om bullocks: Ekstra skjerm? WOW. x86-arkitektur er vel å forvente. Spent på hvor sterk maskinvare det blir. Current-gen games kan fort bli last-gen games om Sony og MS får suksess med oppgraderingene sine. Men er skeptisk til om det blir en suksess, når man husker på hvordan det gikk da SEGA prøvde tilsvarende på nittitallet. The Nintendo NX is expected to have an AMD mobile GPU and CPU with an 8GB of RAM processor. A patent has allegedly been applied to give the console an ability to sync with handheld devices. This sparks speculations that its controller will have two face buttons as well as two joysticks. http://www.vcpost.com/articles/94818/20150928/nintendo-nx-features-8gb-ram-amd-mobile-cpu-gpu-12.htm Ooh.....those rumors.... Endret 4. april 2016 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
Gjest Anonymous123577 Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Håper virkelig ikke at kontrollen til NX ser ut slik som på bildene. Firkantet og med skjerm, håper på en vanlig kontroll Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Om du sikter til bildene baki her, så var det mock-ups Men er det noen som kan finne på grusomme gimmick kontroll løsninger så er jo det Nintendo. Lenke til kommentar
Gjest Anonymous123577 Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Jeg hadde blitt så glad om de kom med gamecube lignende kontroller Å spille med Wii u gamepaden på tven har vært plagsomt, å ha en skjer på pad-en og tven som viser det samme forvirrer meg Lenke til kommentar
Niram Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Derfor har man pro controller. Synes den er helt konge, batteritiden er også i en klasse for seg! Lenke til kommentar
Gjest Anonymous123577 Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Men den funker ikke på alle spill /: Prøvde Sonic Lost World nylig og der kunne jeg ikke bruke pro kontrollen på 1 player. Samme med Pokken Tournament Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 (endret) Legend of Zelda Wii U' Release Date and News: Game Rumored To Be Released In The Second Half Of 2016 http://www.newseveryday.com/articles/35632/20160405/legend-of-zelda-wii-u-release-date-nintendo.htm New Star Fox Zero Trailer is Delightfully Old SchoolA new trailer for Star Fox Zero shows off all of the game’s features in prep for its launch on April 22. http://gameranx.com/updates/id/47218/article/new-star-fox-zero-trailer-is-delightfully-old-school/ Endret 5. april 2016 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Hva litt usikker på mynintendo og hva dette egentlig er og om det gir noen fordeler å joine? Og om dette faktisk gjelder her i Norge også, siden de ikke hadde norsk club nintendo... Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Hva litt usikker på mynintendo og hva dette egentlig er og om det gir noen fordeler å joine? Og om dette faktisk gjelder her i Norge også, siden de ikke hadde norsk club nintendo... Det gjelder i norge, kjøp spill i eshopen og få gullmynter du kan kjøpe fler spill i eshopen med. 1 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 There's no need to worry about Star Fox Zero's strange controls Video and impressions of Platinum's latest. http://www.eurogamer.net/articles/2016-04-05-star-fox-zero-is-a-nostalgic-treat-with-a-dash-of-invention Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Hm det blir som bonuspoeng i SAS da. Hvor mange poeng/penger må man ha for å få kjøpt et nytt spill? Lenke til kommentar
Gjest Anonymous123577 Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Er det noen her som ser fram til det nye Paper Mario spillet? Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Nintendo NX To Be Faster, Better Than PS4, Xbox One http://dailysunknoxville.com/nintendo-nx-to-be-faster-better-than-ps4-xbox-one/92004824 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå