Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen påstod vel at dette var ekte heller ;) Men en lettelse er det jo. En kontroll uten fysiske knapper tror jeg ikke selv Nintendo er idiot nok til å finne på, men man vet jo heller aldri hva som rører seg i den leiren :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Ja kjenner jeg meg rett så kjøper jeg vel NX bare for det spillet, men er det fjasekontrollere driter jeg nok i det tvert, Skyward Sword har jeg prøvd å komme igjennom nå 2 ganger men orker bare ikke plukke opp de dritt kontrollene igjen nå når det har gått for lang tid siden jeg faktisk kom godt i gang. Men det var i grunn litt døllt hele spillet syns jeg.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ja kjenner jeg meg rett så kjøper jeg vel NX bare for det spillet, men er det fjasekontrollere driter jeg nok i det tvert, Skyward Sword har jeg prøvd å komme igjennom nå 2 ganger men orker bare ikke plukke opp de dritt kontrollene igjen nå når det har gått for lang tid siden jeg faktisk kom godt i gang. Men det var i grunn litt døllt hele spillet syns jeg.

Jeg kjøper ikke NX grunn av det spillet jeg har aldri spillet Zelda før, men håper på di som lager spill kan lage noen bra spill til NX

Lenke til kommentar

Har tenkt å kjøpe en 3DS til turer hit og dit, og har ett spørsmål rundt dette. Kom over en 2 år gammel brukt 3DS for en grei penge, men det jeg lurer på er om jeg går glipp av noe hvis jeg kjøper den kontra det å kjøpe en "New Nintendo 3DS"? Er det store forskjeller jeg har behov for? 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Har tenkt å kjøpe en 3DS til turer hit og dit, og har ett spørsmål rundt dette. Kom over en 2 år gammel brukt 3DS for en grei penge, men det jeg lurer på er om jeg går glipp av noe hvis jeg kjøper den kontra det å kjøpe en "New Nintendo 3DS"? Er det store forskjeller jeg har behov for? 

Det er vel noen spill som har features som bare fungerer på N3DS, samt at N3DS har circlepad innebygd fremfor en addon som på orginale 3DS.

Lenke til kommentar

I all hovedsak skal det spilles Zelda, Pokemon og Mario. Vet ikke helt hva man styrer med circlepad? Det er en 3DS XL jeg har fått tilbud om brukt.

Vil jeg angre på å kjøpe den brukt inkludert spill kontra å betale dobbelt så mye for en N3DS uten?

Edit: Tusen takk for kjapt svar! Har selger på meldinger akkurat nå :)

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Det er SVÆRT få spill man trenger circlepad til. Så ikke bry deg så mye om det. Den lille tuppen er forøvrig nesten ubrukelig på N3DS uansett, det er bare en liten hard klump man dytter på som knapt reagerer.

Og så langt er det vel bare ett spill som bruker den nye hardwaren i N3DS, Xenoblade Chronicles, som er en Wii-port?

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er SVÆRT få spill man trenger circlepad til. Så ikke bry deg så mye om det. Den lille tuppen er forøvrig nesten ubrukelig på N3DS uansett, det er bare en liten hard klump man dytter på som knapt reagerer.

Og så langt er det vel bare ett spill som bruker den nye hardwaren i N3DS, Xenoblade Chronicles, som er en Wii-port?

Hvilken tupp referer du til?

Er litt i samme situasjonen som Espp. Fått tilbud på en brukt DS Xl til noen hundre kroner.. Men. Vent litt. Bare sånn for å ha oversikt over dette, er det tre hovedgrener man kan dele DS inn i?

DS

3DS

New 3DS?

Legger merke til at selger omtaler maskinen som "DS XL", og ikke 3ds xl.. For en jungel.

Lenke til kommentar

Den ekstra "analogstikka" som er putta på N3DS. Er jo bare en liten gummiklump man dytter på, ala mus på en billig bærbar PC, ikke en stikke. Får den aldri til å gjøre det jeg vil i Monster Hunter 4, hvertfall, så jeg ender med å styre kameraet med touch skjermen uansett.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvilken tupp referer du til?

Er litt i samme situasjonen som Espp. Fått tilbud på en brukt DS Xl til noen hundre kroner.. Men. Vent litt. Bare sånn for å ha oversikt over dette, er det tre hovedgrener man kan dele DS inn i?

DS

3DS

New 3DS?

Legger merke til at selger omtaler maskinen som "DS XL", og ikke 3ds xl.. For en jungel.

Ikke kjøp vanlig DS. Det er den gamle og er ikke kompatibel med 3DS-spill. DS kom ut etter Gameboy, mens 3DS tok over for DS.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...