Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du tror de startet å lage dette Paper Mario etter at Splatoon viste seg å bli en suksess?

Det kan hende de fikk ideen fra Splatoon midt i utviklingen av Mario-spillet, og gjorde disse endringene deretter.

Jeg har sett ganske mange klipp fra eks. Did you Know Gaming der utviklere finner ut at de skal gjøre store endringer i spill.

Lenke til kommentar

Splatoon er en megasuksess for ungene her i huset! Ungene er 4 og 7 år. De "eier" rimelig bra på splatterfæst ja :D

Helt konge spill, nesten like gøy som Battlefield på pc (ja jeg er gammel) :p

Agreed! Spilte det igjen i går for første gang på mange måneder, og det blir nok noen timer fremover, ja :D

Lenke til kommentar

MH4U <3

For et spill! Jeg er så håpløs, men det er så god følelse hver gang jeg klarer et nytt oppdrag.

Enig! Men jeg er så feig at jeg tør ikke ta mIssions med nye monstre..blir til at jeg dreper great jaggi noen ganger til og slår av :D

Lenke til kommentar

The latest update for Super Mario Maker will drop on March 9, bringing a new mode, new costumes, and new features for creating your own levels. First up is the SUper Expert Mode, which gives six extremely tough courses to complete. 12 new mystery mushroom costumes have been added as well.

Course creators will also enjoy the update with several new toggles for items already in the game. Shaking a P-Switch will turn it into a key. Shaking a door makes a key door and you can embed keys inside of enemies, so that create must be defeated before the player can progress.

Endret av PÃ¥inter
Lenke til kommentar

MH4U <3

For et spill! Jeg er så håpløs, men det er så god følelse hver gang jeg klarer et nytt oppdrag.

Enig! Men jeg er så feig at jeg tør ikke ta mIssions med nye monstre..blir til at jeg dreper great jaggi noen ganger til og slår av :D

Driver og "bare forbedrer utstyret litt til" før jeg skal prøve Rathalos nå. Og i går. Og forigårs også egentlig :p

På den positive siden har det gjort at jeg lærte meg et par nye våpen.

Lenke til kommentar

Vet noen om BR fortsatt har Mew codes eller om kassa er skrapa tom nå som det har gått litt tid?

#slowpoke

De to i Bergen sentrum ble tomme ganske kjapt, og i grunn har promoen gått ut på dato. Du får Celebi direkte fra nettet nå via Mystery Gift.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Vet noen om BR fortsatt har Mew codes eller om kassa er skrapa tom nå som det har gått litt tid?

#slowpoke

Jeg har en kode til overs, pm meg om du vil ha den

Lenke til kommentar

Men jeg har allerede Wii U så for meg er den ikke død :) Har titalls med timer igjen av Xenoblade Chronicles X f.eks.

pluss alle Wii-spillene jeg aldri spilte som man får brukt til 50-lappen på gamestop. Og det kommer stadig nye greier til virtual console også.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...