Benbjo Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 "Den derre male-verden-greia funka jo for Splatoon, la oss slenge det inn i Mario RPG spillene også" "Ja det var en kjempegod ide" Du tror de startet å lage dette Paper Mario etter at Splatoon viste seg å bli en suksess? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Du tror de startet å lage dette Paper Mario etter at Splatoon viste seg å bli en suksess?Det kan hende de fikk ideen fra Splatoon midt i utviklingen av Mario-spillet, og gjorde disse endringene deretter. Jeg har sett ganske mange klipp fra eks. Did you Know Gaming der utviklere finner ut at de skal gjøre store endringer i spill. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Splatoon er en megasuksess for ungene her i huset! Ungene er 4 og 7 år. De "eier" rimelig bra på splatterfæst ja Helt konge spill, nesten like gøy som Battlefield på pc (ja jeg er gammel) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Jeg spilte det i 20 minutter totalt og har ikke plukka det opp igjen siden release.. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Jeg spilte det i 20 minutter totalt og har ikke plukka det opp igjen siden release.. Kan fortelle at det er multiplayer som er tingen å spille. Singleplayer er kjedelig. Det er ungene også enige om Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 MH4U <3For et spill! Jeg er så håpløs, men det er så god følelse hver gang jeg klarer et nytt oppdrag. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Splatoon er en megasuksess for ungene her i huset! Ungene er 4 og 7 år. De "eier" rimelig bra på splatterfæst ja Helt konge spill, nesten like gøy som Battlefield på pc (ja jeg er gammel) Agreed! Spilte det igjen i går for første gang på mange måneder, og det blir nok noen timer fremover, ja Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 MH4U <3 For et spill! Jeg er så håpløs, men det er så god følelse hver gang jeg klarer et nytt oppdrag. Enig! Men jeg er så feig at jeg tør ikke ta mIssions med nye monstre..blir til at jeg dreper great jaggi noen ganger til og slår av Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 (endret) The latest update for Super Mario Maker will drop on March 9, bringing a new mode, new costumes, and new features for creating your own levels. First up is the SUper Expert Mode, which gives six extremely tough courses to complete. 12 new mystery mushroom costumes have been added as well. Course creators will also enjoy the update with several new toggles for items already in the game. Shaking a P-Switch will turn it into a key. Shaking a door makes a key door and you can embed keys inside of enemies, so that create must be defeated before the player can progress. http://wiiudaily.com/2016/03/super-mario-maker-has-a-big-update-on-the-way/ Endret 6. mars 2016 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 MH4U <3 For et spill! Jeg er så håpløs, men det er så god følelse hver gang jeg klarer et nytt oppdrag. Enig! Men jeg er så feig at jeg tør ikke ta mIssions med nye monstre..blir til at jeg dreper great jaggi noen ganger til og slår av Driver og "bare forbedrer utstyret litt til" før jeg skal prøve Rathalos nå. Og i går. Og forigårs også egentlig På den positive siden har det gjort at jeg lærte meg et par nye våpen. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Det er ikke noen her som har en pokemon safari med ditto i? Eller har en ditto med 5 eller 6 max iv's de vil trade bort? Driver på med pokemon breeding og hadde virkelig trengt en for å speede up prossessen Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Vet noen om BR fortsatt har Mew codes eller om kassa er skrapa tom nå som det har gått litt tid?#slowpoke Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Vet noen om BR fortsatt har Mew codes eller om kassa er skrapa tom nå som det har gått litt tid? #slowpoke De to i Bergen sentrum ble tomme ganske kjapt, og i grunn har promoen gått ut på dato. Du får Celebi direkte fra nettet nå via Mystery Gift. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Vet noen om BR fortsatt har Mew codes eller om kassa er skrapa tom nå som det har gått litt tid? #slowpoke Jeg har en kode til overs, pm meg om du vil ha den Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Jakta min første Rathalos i går, skikkelig kul kamp egentlig. Og med Greatsword som jeg egentlig ikke har brukt noe særlig også. Litt mindre kult at jeg snart må jakte dem sammen med Zinogres og greier for å komme videre i questlinen. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Expect “something new” with The Legend of Zelda Wii U, says Aonuma https://www.vg247.com/2016/03/10/expect-something-new-with-the-legend-of-zelda-wii-u-says-aonuma/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Satser på de slipper det på Wii U også så jeg slipper kjøpe en ny konsoll bare for dette spillet. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Jeg tror du får ønsket ditt, men jeg ønsker at de slipper det kun på NX, eller i en forbedret form. NX trenger all den støtte den kan få, om den skal få suksess. WiiU er, på tross av et fantastisk spillbibliotek, ganske død nå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 (endret) Men jeg har allerede Wii U så for meg er den ikke død Har titalls med timer igjen av Xenoblade Chronicles X f.eks. pluss alle Wii-spillene jeg aldri spilte som man får brukt til 50-lappen på gamestop. Og det kommer stadig nye greier til virtual console også. Endret 10. mars 2016 av Bytex Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Fortsatt ikke noe nytt om NX? Om NX blir sluppet med nye Zelda er jeg solgt til tusen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå