Gjest Slettet+130498 Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Håper Nintendo's neste maskin kan spille både stue, og håndholdte spill på samme maskin. Har alltid savnet å spille Pokemon på tv siden N64 dagene. Hvor kraftig den blir spiller egentlig ikke så stor rolle, det som er viktigere er at den har en ordentlig håndkontroll og at den får god tredjeparts støtte. Ja jeg vet dere Nintendo frelste her inne mener at det ikke er nødvendig, for Nintendo lager så gode spill på egen hånd, men ingen konsoll overlever på first party only i disse moderne tider, noe Wii U er et knall godt eksempel på. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Som Nintendo-fan de luxe må jeg selvsagt si meg enig. De trenger third party devs. En masse. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Håper Nintendo's neste maskin kan spille både stue, og håndholdte spill på samme maskin. Har alltid savnet å spille Pokemon på tv siden N64 dagene. Hvor kraftig den blir spiller egentlig ikke så stor rolle, det som er viktigere er at den har en ordentlig håndkontroll og at den får god tredjeparts støtte. Ja jeg vet dere Nintendo frelste her inne mener at det ikke er nødvendig, for Nintendo lager så gode spill på egen hånd, men ingen konsoll overlever på first party only i disse moderne tider, noe Wii U er et knall godt eksempel på. Da jeg ser du skriver nintendo 64 da tenker jeg på Gode gamle Doom 64 da, jeg ønsker flere voksen spill til nintendo sinn nye console da Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Oh yeah. Der ble Twilight Princess sendt fra Gamezone. Gleder meg. Har ikke spilt TP siden det kom ut på Wii. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Jeg spilte wii versjonen på wii u for et par mnd siden desverre..gidder ikke enda en gang Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Deilig. Et av få zelda spill jeg bare har fullført en gang. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 (endret) Husker jeg satt igjen litt skuffet, men om det var selve spillet eller hvorvidt det ble så ødelagt av Wii sine kontrollere er jeg faktisk ikke helt sikker på. Men at det hadde vært en mer behagelig opplevelse på GameCube er jeg 100% sikker på. Endret 1. mars 2016 av Mala Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Jeg hadde vel litt den samme følelsen om jeg husker rett. Satser på at jeg koser meg mer med det nå, spesielt siden man bruker gamepaden. Det får i hvert fall gode anmeldelser. http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1192331 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 (endret) Noen som har tips til Zelda spill jeg bør spille? Har kun spilt gjennom "a link to the past" på Wii u VC, samt litt Ocarina. Sistnevnte har jeg på 3ds, er det "riktig" sted å fortsette? Edit: har også link between worlds, men tenkte kanskje Ocarina først? Endret 1. mars 2016 av Niram Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Hvis du allerede har OoT på 3DS, så er jo det et "riktig" sted å fortsette (3DS-versjonen er holdt for å være best). Jeg har riktignok ikke fullført Link Between Worlds, så jeg kan ikke uttale meg om det er en mer "riktig" fortsettelse (annet enn at stilen minner mye om ALttP). Man kan fordype seg i Zelda-tidslinjen, og således planlegge spillingen, men jeg tør påstå at det ikke tilfører så voldsomt mye til spillingen. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 (endret) Gode gamle Gamecuben. http://www.p-nintendo.com/news/rumeur-les-annonces-du-nintendo-direct-fuitent-243503 Endret 2. mars 2016 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 (endret) Rumor: Beyond Good & Evil 2 Could Be A Nintendo NX Exclusive Game http://attackofthefanboy.com/news/rumor-beyond-good-evil-2-nintendo-nx-exclusive-game/ http://www.4news.it/24757-speciale-nintendo-nx.html Nintendo NX reports hint at more possible features, Christmas holiday release date and next-gen capabilities http://www.ibtimes.com.au/nintendo-nx-reports-hint-more-possible-features-christmas-holiday-release-date-next-gen-capabilities Endret 3. mars 2016 av PÃ¥inter 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 BG&E var veldig bra. Flott hvis Nintendo redder BG&E 2. Nintendo Directen er forresten klokken 23:00 i kveld. Spent på dette med SNES på New 3DS. 2 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Ikke akkurat helt hva jeg ønsket av et nytt Paper Mario, men får vel gi det en sjanse. Det ser i hvert fall pent ut. https://www.youtube.com/watch?v=9Uz9ZfPfSwc https://www.youtube.com/watch?v=G3Y3x8pq1Fc Kult med SNES-spill på New 3DS. Håper de legger til mange godbiter etter hvert. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 I Mario Sunshine skulle Mario fjerne maling. Og nå skal Mario farge hele verden?! Har de fjernet alle tidligere RPG elementer og erstattet de med noe basic? (sammenlignet med TTYD) Lenke til kommentar
kilik Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Trolig de siste spillene som gis ut til Wii U. Europeiske datoer: 18. mars - Pokken Tournament 22. april - StarFox Zero & StarFox Guard 24. juni - Mario & Sonic at the Rio 2016 Olympic Games 24. juni - Tokyo Mirage Sessions #FE (tidl. Shin Megami Tensei X Fire Emblem) 4. kvartal - Paper Mario: Color Splash Hva som skjer med Zelda får vi nok vite samtidig med NX-annonseringen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Er spent på om Nintendo vil vise NX før E3, eller om de velger å drukne i massen under E3. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 I Mario Sunshine skulle Mario fjerne maling. Og nå skal Mario farge hele verden?! Har de fjernet alle tidligere RPG elementer og erstattet de med noe basic? (sammenlignet med TTYD) Ser sånn ut. De kaller det også et action adventure nå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 "Den derre male-verden-greia funka jo for Splatoon, la oss slenge det inn i Mario RPG spillene også" "Ja det var en kjempegod ide" Lenke til kommentar
Einelbraos Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Håpar inderleg dei gidd å leggje inn opplevling e.l. i Paper Mario. At ein ikkje kunne levle opp tok frå meg heile motivasjonen med å slåss i Sticker Star. Slik elles blir det digg å spele eit Paper Mario i klår, fargerik HD. På høg tid SNES kom til 3DS. Generelt har Nintendo vore heilt merkelege, til grensa til inkompetente, når det gjeld innhaldet til VC på WiiU og 3DS til no. Spelar TPhd aws, og det held seg betre enn frykta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå