Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke varslet noe info om Zelda til NX eller Wii U i forbindelse med 30-års dagen nå på søndag? Noe rykter eller tilsvarende? 

Ikke foreløpig. Kan hende de følger Skyward Sword lanseringstiden, så jeg tror vi kan regne spillet blir lansert i enten oktober eller november.

I dag handlet jeg inn New 3DS XL til min yngste datter. Hun er fem og et halvt år, og har spilt masse Wii U det siste halvannet året. Ende opp med å kjøpe Super Mario 3D Land, siden det virket som det mest fornuftige spillet å kjøpe siden Super Mario 3D World er den definitive Wii U-favoritten .

Maskinen virker solid, men jeg synes det er svakt at de ikke sender med lader. Det falt meg aldri inn å se bakpå for å sjekke at lader ikke skulle følge med. Merkverdig nok har jeg heller ikke noen ladekabler hjemme som fungerer, selv om jeg har en shitload med mini-usb og mini-usb-kabler liggende.

3ds er en genial konsoll, så laderproblemet tilgir hvertfall jeg dem for :)

Pokemon x/y og Oras er definitivt også å anbefale!

Lenke til kommentar

Tja, det er samme gameplay. Fordelen er at det er håndholdt. Ikke alltid det passer å bruke tv'en eller sitte i nærheten, s o m man må med WiiU. :)

Men en annen ide, Nintendogs. Har hørt mye bra om det spillet, men har ikke erfaring med det selv. Et DS-spill,men alle spillene for den konsollen er kompatibel.

Lenke til kommentar

vet ikke jeg, pokemon spillene har veeeeeeeeeeldig mye tekst tutorials på engelsk som jeg tviler en 5åring forstår stort av..

Jeg var vel rundt 6 år når jeg satt på min gameboy color og spilte Pokemon blue ^^,

Fant Pokemon Heartgold i spillskapet

>Hmm det spilte jeg jo egentlig aldri mye

*12 timer forsvinner*

>Oj se på klokka gitt, på tide å legge seg

Ja pokemon er skikkelig awesome, er så synd jeg har spilt gjennom de nyeste :(

Lenke til kommentar

Har aldri spilt et pokemon spill før DS'n kom. Platinum var det første jeg spilte, men fullførte aldri. Var ikkenoe Gameboys i huset hos meg når jeg var liten.

Jeg kjøpte DSi kun for å spille pokemon, jeg leste at de hadde totalt solgt over 360 millioner på verdensbasis, så tenkte det MÅ jo være noe bra i den serien..stakk og kjøpte DSi og Platinum på impuls en dag. Men det tok fortsatt 3-4 år før jeg fullførte et pokemon-spill.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

According to Nintendo Life contributor Liam Robertson, publishing giant Electronic Arts (EA) is meeting with Nintendo in March to discuss bringing titles to the NX. It also seems that EA has been in possession of NX development kits for some time now.

Skjønner ikke at Nintendo gidder å ha noe med EA å gjøre i det hele tatt.
Kan håpe det er falske rykter.
Endret av PÃ¥inter
Lenke til kommentar

Nei de har jo bare noen av de største merkevarene å tilby Nintendo. Helt idiotisk å kunne få de med på laget ja.

Det er jo akkurat dette Nintendo trenger, ikke bare innavl porteføljen de har lagt seg på.

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nye spennende patenter fra Sony

Flere av oss kan nok huske at Mattel i sin tid kom med produktet, The Power Glove. Det var en kontroller som i bruk lignet på Nintendo sin bevegelses-kontroller til Wii, men som altså kom for nå 27 år siden i 1989.  

Rykte: Nintendo NX är lika kraftfull som Xbox One

Endret av PÃ¥inter
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...