Bytex Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 (endret) Fast Racing Neo var ikkeno for meg..prøvde 5 races igår, kom på 9-10. plass i alle sammen...syns bare jeg kjørte i veggene og hindrene hele tiden. Endret 3. februar 2016 av Bytex Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 http://www.usgamer.net/articles/splatoon-sells-4-million-shows-that-new-is-nintendos-best-bet Imponerende! Splatoon Sells 4 Million, Shows That "New" is Nintendo's Best Bet Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Ikke relatert til NX-debatten, men: DAMN. Mario Kart 8 er så sykt bra! Eneste spillet på WiiU jeg egentlig har brukt noe særlig tid på, men likevel, så lenge jeg har det så digg som jeg har det når jeg tar en runde eller to Mario Kart 8, så er det umulig for meg å angre på WiiU-kjøpet. Det spillet er verdt 2-3 tusen for meg. Det trodde jeg ikke gikk. Når det er sagt, har brukt New 3DS-en min mye, mye mer enn WiiUen og har så mange gode spill der som ligger og venter. Det er en deilig følelse, en plattform som rettferdiggjør sin eksistens veldig enkelt. Slik er det som oftest med Nintendo`s egne spill, de er definitivt verdt prisen. Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 (endret) Endret 4. februar 2016 av Nexxi Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Eneste Resident evil spillet jeg har likt (selv om jeg alltid har ønsket å like RE2) grunnet styringen på de tidligere ikke var min ting og storyen på de senere var ikke helt min smak. Men jeg har fortsatt gamecube versjonen så orker ikke en remaster. Remake kunne vært noe. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Eneste Resident evil spillet jeg har likt (selv om jeg alltid har ønsket å like RE2) grunnet styringen på de tidligere ikke var min ting og storyen på de senere var ikke helt min smak. Men jeg har fortsatt gamecube versjonen så orker ikke en remaster. Remake kunne vært noe. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Ikke relatert til NX-debatten, men: DAMN. Mario Kart 8 er så sykt bra! Eneste spillet på WiiU jeg egentlig har brukt noe særlig tid på, men likevel, så lenge jeg har det så digg som jeg har det når jeg tar en runde eller to Mario Kart 8, så er det umulig for meg å angre på WiiU-kjøpet. Det spillet er verdt 2-3 tusen for meg. Det trodde jeg ikke gikk. Når det er sagt, har brukt New 3DS-en min mye, mye mer enn WiiUen og har så mange gode spill der som ligger og venter. Det er en deilig følelse, en plattform som rettferdiggjør sin eksistens veldig enkelt. Slik er det som oftest med Nintendo`s egne spill, de er definitivt verdt prisen. In Defense of the Nintendo Wii U: The Champion of Exclusives http://www.bidnessetc.com/62792-in-defense-of-the-nintendo-wii-u-the-champion-of-exclusives/ 1 Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Dagens positive overraskelse:Wii U-en lasta ned ferdig et større spill i standby. Skulle sette den på for å laste ned ferdig, sånn jeg er vant med fra 360-en, og spillet lå allerede klart. Deilig. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 (endret) Nintendo NX: 5 Rumored Specs And Features That Can Destroy PS4 And Xbox One In 2016 http://www.designntrend.com/articles/69783/20160206/nintendo-nx-rumor-specs-features-ps4-xbox-one-2016.htm While the Wii U might not have Waverace, that doesn’t mean there isn’t a demand for it. Much like FAST Racing Neo helped with the F-Zero pains, indie developer Zordix is looking to fill another gap with their upcoming game Aqua Moto Racing Utopia. And much like FAST Racing Neo, the game is looking very impressive. http://nintendoenthusiast.com/news/new-aqua-moto-racing-utopia-footage-showcases-slick-visuals-and-fast-speed/ Endret 6. februar 2016 av PÃ¥inter 2 Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Så akkurat traileren på Twilight Princess HD. Er det mulig å snakke så dårlig engelsk? Utrolig uproft.Vet ikke om jeg fikk med meg noe særlig mer av budskap enn:"Vi vil ikke bare selge en HD-versjon, vi vil også selge amiibos." Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 (endret) Har de greid å kjøre inn det amiibo pisset her også? Hele greiene virker som en billig oppussing uansett så hvorfor ikke. Endret 7. februar 2016 av Mala Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Hvorfor ikke? pure fans kjøper dem uansett Kommer nok versjon uten støvsamlere. (kun digital snakker jeg om nå) Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Hvorfor ikke? pure fans kjøper dem uansett Kommer nok versjon uten støvsamlere. (kun digital snakker jeg om nå) Da er lego dimensions bedre en hva amiibo er da. mye likt både amiibo og lego dimensions da. Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Godt inni a Link between worlds nå. Fett spill. Var skeptisk til "gameboy-zelda", men det funker som bare det.Shadow Palace, Skull Woods og Ice Ruins er nede for telling, går nok fort noen kvelder før alt resten er tatt og. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 YIIIHHAAAAA.............Jeg klarte det helvetes brevsorteringsspillet på Dragon Roost Island i Wind Waker. 25brev, endelig. 6 timer har jeg holdt på. Burde mentalundersøkes, både jeg og han som lagde dritten. 1 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Wait what? xD er jo faktisk et av de litt kjekke mini spilla dette Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Er tungt medisinert så øye/hånd koordinasjonen er ikke helt på stell, men fikk den til tilslutt. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Den artikkelen er basert på en rapport gra oktober. Velger å ta den med en god klype salt. Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Det er ikke varslet noe info om Zelda til NX eller Wii U i forbindelse med 30-års dagen nå på søndag? Noe rykter eller tilsvarende? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 (endret) I dag handlet jeg inn New 3DS XL til min yngste datter. Hun er fem og et halvt år, og har spilt masse Wii U det siste halvannet året. Ende opp med å kjøpe Super Mario 3D Land, siden det virket som det mest fornuftige spillet å kjøpe siden Super Mario 3D World er den definitive Wii U-favoritten . Maskinen virker solid, men jeg synes det er svakt at de ikke sender med lader. Det falt meg aldri inn å se bakpå for å sjekke at lader ikke skulle følge med. Merkverdig nok har jeg heller ikke noen ladekabler hjemme som fungerer, selv om jeg har en shitload med mini-usb og mini-usb-kabler liggende. Endret 19. februar 2016 av nagilooh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå