PÃ¥inter Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 (endret) Pachter: Nintendo Will Remain In The Console Business “Until They Fail Completely” Failing completely means no one buys the console at all. http://www.nintendo-insider.com/2016/01/pachter-nintendo-will-remain-in-the-console-business-until-they-fail-completely/ Ånei! Endret 21. januar 2016 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Åh faen. Da blir NX en stor suksess og så bestemmer Nintendo at de skal gi seg på topp. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 (endret) Naysayers say nay. Endret 21. januar 2016 av fnwilborn Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Åh faen. Da blir NX en stor suksess og så bestemmer Nintendo at de skal gi seg på topp. I så fall hadde de gitt seg mens Wii var ny. Synes det er kjempenyheter at Nintendo ikke vil gi seg før de går konkurs. Hvordan ville spillmarkedet blitt uten Zelda og de andre Nintendo titlene? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 I så fall hadde de gitt seg mens Wii var ny. Du tok den ikke Det er en vits/sannhet i det at omtrent alt Pachter sier blir akkurat motsatt av hva han sier. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 I så fall hadde de gitt seg mens Wii var ny. Du tok den ikke Det er en vits/sannhet i det at omtrent alt Pachter sier blir akkurat motsatt av hva han sier. oooooooohhh xD Man jeg er dum xD Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Åh faen. Da blir NX en stor suksess og så bestemmer Nintendo at de skal gi seg på topp. I så fall hadde de gitt seg mens Wii var ny. Synes det er kjempenyheter at Nintendo ikke vil gi seg før de går konkurs. Hvordan ville spillmarkedet blitt uten Zelda og de andre Nintendo titlene? Super mario da særlig super mario 64 er det beste mario spillet i mine øyne , for det er første gang mario kom i 3d da Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Åh faen. Da blir NX en stor suksess og så bestemmer Nintendo at de skal gi seg på topp. I så fall hadde de gitt seg mens Wii var ny. Synes det er kjempenyheter at Nintendo ikke vil gi seg før de går konkurs. Hvordan ville spillmarkedet blitt uten Zelda og de andre Nintendo titlene? Super mario da særlig super mario 64 er det beste mario spillet i mine øyne , for det er første gang mario kom i 3d da Klassikerne man spilte som ung blir jo selvsagt favoritten F-Zero var jo også definitivt en slager de burde lage flere spill av! Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Klassikerne man spilte som ung blir jo selvsagt favoritten F-Zero var jo også definitivt en slager de burde lage flere spill av! Jeg tror egentlig at de har tatt det som var spesielt med F-Zero, slik som å kjøre på urealistiske baner, type på utsiden av rør og alle andre "umulige" ting og stappa det inn i Mario Kart, og sagt at dette er det eneste "bilspillet" de kommer til å tilby. Hvis de hadde laget et nytt GameCube F-zero så hadde det blitt veldig mye av det samme som Mario Kart, iallefall. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Klassikerne man spilte som ung blir jo selvsagt favoritten F-Zero var jo også definitivt en slager de burde lage flere spill av! Jeg tror egentlig at de har tatt det som var spesielt med F-Zero, slik som å kjøre på urealistiske baner, type på utsiden av rør og alle andre "umulige" ting og stappa det inn i Mario Kart, og sagt at dette er det eneste "bilspillet" de kommer til å tilby. Hvis de hadde laget et nytt GameCube F-zero så hadde det blitt veldig mye av det samme som Mario Kart, iallefall. F-Zero og Mario kart fins ikke sammenligningsbart. At man kan kjøre Opp-Ned og den slags ja, men hastigheten og vanskelighetsgraden i F-Zero er mange ganger mer. Dessuten har F-Zero en helt annen stil, som er noe helt eget. Så det blir helt feil å si at det er det samme som Mario kart. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Klassikerne man spilte som ung blir jo selvsagt favoritten F-Zero var jo også definitivt en slager de burde lage flere spill av! Jeg tror egentlig at de har tatt det som var spesielt med F-Zero, slik som å kjøre på urealistiske baner, type på utsiden av rør og alle andre "umulige" ting og stappa det inn i Mario Kart, og sagt at dette er det eneste "bilspillet" de kommer til å tilby. Hvis de hadde laget et nytt GameCube F-zero så hadde det blitt veldig mye av det samme som Mario Kart, iallefall. F-Zero og Mario kart fins ikke sammenligningsbart. At man kan kjøre Opp-Ned og den slags ja, men hastigheten og vanskelighetsgraden i F-Zero er mange ganger mer. Dessuten har F-Zero en helt annen stil, som er noe helt eget. Så det blir helt feil å si at det er det samme som Mario kart. Nå fristet du meg, jeg så på gamezone etter F-Zero men ser ikke spillet der, er ikke F-Zero til Wii U Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 (endret) F-Zero er ikke på Wii U, men sjekk ut Fast Racing Neo. Nesten kliss likt og knallfett. Ligger på eShoppen. Litt gameplay fra TP HD. https://www.youtube.com/watch?v=nOAswk78Q5E&feature=youtu.be Endret 23. januar 2016 av Crazy Joe Davola 1 Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Klassikerne man spilte som ung blir jo selvsagt favoritten F-Zero var jo også definitivt en slager de burde lage flere spill av! Jeg tror egentlig at de har tatt det som var spesielt med F-Zero, slik som å kjøre på urealistiske baner, type på utsiden av rør og alle andre "umulige" ting og stappa det inn i Mario Kart, og sagt at dette er det eneste "bilspillet" de kommer til å tilby. Hvis de hadde laget et nytt GameCube F-zero så hadde det blitt veldig mye av det samme som Mario Kart, iallefall. F-Zero og Mario kart fins ikke sammenligningsbart. At man kan kjøre Opp-Ned og den slags ja, men hastigheten og vanskelighetsgraden i F-Zero er mange ganger mer. Dessuten har F-Zero en helt annen stil, som er noe helt eget. Så det blir helt feil å si at det er det samme som Mario kart. Nå fristet du meg, jeg så på gamezone etter F-Zero men ser ikke spillet der, er ikke F-Zero til Wii U F-Zero har ikke fått et nytt spill i serien siden Gamecube. Anbefaler deg å kjøpe F-Zero GX brukt(GC spill). Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 New Paper Mario game coming to Wii U - rumour Håper det er ala Paper Mario og TTYD. Deilige spill. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Rumor Bandai Namco currently has “several” titles for Nintendo’s new NX platform in development, according to sources of Tokyo, Japan-based video games industry consultant Serkan Toto (2, 3, 4). http://gematsu.com/2016/01/rumor-bandai-namco-developing-several-nx-titles-including-launch-super-smash-bros Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Januarsalg er trivelig. Fant Metroid Other M på gamestop nytt til 49,- Kjøpte det pånytt, mista den gamle cd'n for evigheter siden. Aldri fullført det. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 'Xenoblade Chronicles X' Sequel Confirmed? English And Japanese Versions May Get An Update For NX http://www.youthhealthmag.com/articles/34905/20160128/xenoblade-chronicles-x-sequel.htm Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 (endret) Uff, jeg skulle ønske de kom med en update som gjorde teksten på skjermen i Xenoblade X større på Wii U. Må jo sitte 2cm unna tv'n for å lese mesteparten. Endret 28. januar 2016 av Bytex Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 The Wall Street Journal is reporting that the NX will be both a console and a handheld that would effectively replace the Wii U and the 3DS. Much like the Wii U and its gamepad, the handheld could be used in conjunction with the NX. Unlike the gamepad, which could only be used in close proximity to the Wii U, the NX’s handheld device could be taken on the road and function independently. http://www.geek.com/games/nintendo-nx-will-be-a-console-and-a-handheld-set-to-release-this-year-report-says-1645848/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 (endret) Jeg har aldri brukt gamepad som en uavhengig spillenhet uansett. Alt det kjafset med å spille på pad mens "mamma ser på dagsrevyen" er jo helt irrelevant for folk som har eget hus og ingen unger. Jeg har fortsatt Wii og Wii U stående ved siden av hverandre fordi de har helt forskjellige eshops. Lurer på om noe blir "migrert" over. Endret 28. januar 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå