fnwilborn Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Den bør være en del sterkere når den kommer så sent inn i kampen... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 (endret) Nintendo gjør det igjen. Men for all del. Mange pene spill på One og PS4 Endret 31. desember 2015 av Mala Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Nå som AMD har vist frem Polaris GPU i 14nm! Med ekstrem lav strøm forbruk til laptops og stasjonære maskiner. Hvor målet er å gi 1080p 60fps. Så begynner jeg å tenke...hva om Nintendo går for dette i NX. Den skal jo etter hva jeg har forståt bli en stasjonær/portabel hybrid. Og som i XBO og PS4 så er det jo AMD som leverer GPU. Om det skjer så kommer NX til å overkjøre PS4 og XBO til di grader! 2 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Det kan godt være de går for Polaris 14 nm GPU. Det passer jo veldig med timingen. Men tviler på at Nintendo velger den kraftigste/dyreste versjonen for å knuse de to andre. Hvertfall hvis det blir en portabel hybrid-maskin som ryktene tilsier. Jeg sier meg fornøyd om de får til Wii U-grafikk/oppløsning på en håndholdt. Det blir spennende å se hva Nintendo har på gang. Mange spekulasjoner ute og går. Satser på at vi får vite noe offisielt før sommeren. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Nå som AMD har vist frem Polaris GPU i 14nm! Med ekstrem lav strøm forbruk til laptops og stasjonære maskiner. Hvor målet er å gi 1080p 60fps. Så begynner jeg å tenke...hva om Nintendo går for dette i NX. Den skal jo etter hva jeg har forståt bli en stasjonær/portabel hybrid. Og som i XBO og PS4 så er det jo AMD som leverer GPU. Om det skjer så kommer NX til å overkjøre PS4 og XBO til di grader! ..Kimishima explained that development was progressing steadily and that Nintendo has aimed to create a concept that will immediately attract consumer attention. http://www.nintendo-insider.com/2016/01/nintendo-nx-development-progressing-steadily/ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 (endret) Det kan godt være de går for Polaris 14 nm GPU. Det passer jo veldig med timingen. Men tviler på at Nintendo velger den kraftigste/dyreste versjonen for å knuse de to andre. Hvertfall hvis det blir en portabel hybrid-maskin som ryktene tilsier. Jeg sier meg fornøyd om de får til Wii U-grafikk/oppløsning på en håndholdt. Det blir spennende å se hva Nintendo har på gang. Mange spekulasjoner ute og går. Satser på at vi får vite noe offisielt før sommeren. Greia er at disse ikke kommer til å koste skjorta utifra hva jeg har forstått. Det er kort som skal levere 1080p 60fps i medium settings i spill generelt. Får en noe slikt i en konsoll så kan det ikke bare bli bra ytelse men en liten og spennende innpakning av konsollen. Uten behov for mye vifter og støy. Endret 6. januar 2016 av LarZen 1 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Analysts Now Projecting Nintendo's NX Announcement In June, Retail Release In Fall http://www.forbes.com/sites/insertcoin/2016/01/06/analysts-now-projecting-nintendos-nx-announcement-in-june-retail-release-in-fall/ Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Jeg tror ikke NX kommer i år. Neste å er mer sannsynlig. Håper på ny direct snart. Kanskje i februar? Håper vi snart får mer info om TP HD. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Har blitt hekta på Monster Hunter 4 Ultimate nå. Så da har jeg nok å holde på med en stund Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Jeg tror ikke NX kommer i år. Neste å er mer sannsynlig. Håper på ny direct snart. Kanskje i februar? Håper vi snart får mer info om TP HD. Coolshop - The Legend of Zelda: Twilight Princess HD - amiibo Bundle Er vell ikke så mye nye informasjon, men det har i alle fall blitt bestilling fra min side. Gleder meg skikkelig til å oppleve dette fantastiske Zelda spillet i bedre drakt, man skjærer seg nærmest i øynene over de skarpe kantene i den originale versjonen, og ting ser generelt veldig grøtete ut den dag i dag. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 (endret) Pachter: Sony, Microsoft Will Release New Consoles by 2020 ....as he previously seemed to believe that the PS4, Xbox One and Wii U represented the last real console cycle http://gamerant.com/sony-microsoft-console-2020-pachter/ Endret 10. januar 2016 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Det må hvertfall få ut NX i god tid før MS og Sony kommer med noe nytt, helst et par år før. Hvis de i tillegg klarer å få gjort noe med tredjepartsstøtten og har noenlunde konkurransedyktig maskinkraft så tror jeg de kan kapre en mye større markedsandel. Eller de kan gi ut noe som ser ut som forrige generasjon bare med et sært kontrollsystem ingen har bedt om. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Nintendo NX Games To Run At 900p/60FPS, Achievements, Gameplay "Flows" Between Console And Handheld: Rumorhttp://www.gamepur.com/news/21818-nintendo-nx-games-run-900p60fps-achievements-gameplay-flows-between-console.html Ja nå begynner den artige rykteflommen..... Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Jeg vil ha NX, TP HD og det nye Zelda med en gang jeg! Kunne også godt tenkt meg at Nintendo tok opp den gamle ideen om å lage Legend Of Zelda: Valley Of The Flood. Hadde vært litt morsomt med et spill der du faktisk taper i slutten, selv om du tror du skal vinne som vanlig men da må spillet selvsagt ha en oppfølger der du vinner til slutt. 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 (endret) Nei æsj, jeg spilte jo gjennom hele TP på Wii i høst. gidder ikke spille det ENDA en gang. Endret 21. januar 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Nei æsj, jeg spilte jo gjennom hele TP på Wii i høst. gidder ikke spille det ENDA en gang. Jasså? Dumt for deg. Twilight Princess er et av de få Zelda-titlene jeg bare har spilt gjennom skikkelig én gang, så dette gleder jeg meg til 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Nintendo NX Games To Run At 900p/60FPS, Achievements, Gameplay "Flows" Between Console And Handheld: Rumor http://www.gamepur.com/news/21818-nintendo-nx-games-run-900p60fps-achievements-gameplay-flows-between-console.html Ja nå begynner den artige rykteflommen..... Hvis det ikke blir 1080p har de allerde tapt. Mange vil nok boikotte konsollen bare pga det,dessverre Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 60fps hjelper nok veldig. Lover godt for gameplay. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 (endret) Litt trist om Nintendo nok en gang lanserer "en litt i mellom to stoler" konsoll da. Men om målet er 60fps er det selvsagt bra, store forskjeller her når det kommer til gameplay ja. Ikke at jeg ikke takler 30fs da, men det er så deeeeeiliiiig å bytte over til ett 60fps spill om man har loket lenge med ett 30ish fps spill. Endret 21. januar 2016 av Mala Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Det er jo strengt tatt ingen grunn for Nintendo å spare på kruttet nå. Jeg betaler gladelig litt ekstra for litt kraftigere maskinvare, men Nintendo ser ut til å tro at alle bor på gaten og ikke har den tusen lappen ekstra. Siden vi er i 2016/2017(om konsollen kommer neste år) så burde strengt tatt alle spill kjøre i 1080p, og det gjelder Xbox one også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå