kaaasen Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 https://youtu.be/JECCJu_UNaQ Tre nye "ting" som kommer til Mario Maker 22. desember. Slik jeg ser det er det ingenting spesielt. Lenke til kommentar
Nado Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Gi meg Zelda! Alt annet er foreløpig TOTALT uinteressant. Kjenner jeg Nintendo rett så kommer den rundt høst/vinter neste år. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Gi meg Zelda! Alt annet er foreløpig TOTALT uinteressant. Kjenner jeg Nintendo rett så kommer den rundt høst/vinter neste år. Jepp. Med to utgaver. En for WiiU og en for NX. Lenke til kommentar
Nado Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Det blir dumt om du må bruke Wii U sin Gamepad for å spille det. Håper det blir mulig å spille utelukkende me Wii U pro controller 1 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 De gjorde det mulig å kun bruke pro kontrolleren på WWHD så det regner jeg med. Lenke til kommentar
Balthier35 Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Må si prisnivået på Wii U utstyr og konsoll er forferdelig. Når konsollen selger så elendig som den gjør, så skulle man tro at Nintendo forsøkte å lage pakker med god pris, men den gang ei. Det var jo en stund i sommer hvor Xbox One faktisk kostet mindre enn Wii U, helt utrolig, men sant! 500 kroner for en wii mote, også må du ha en 200 kroners nunchuk i tillegg?! 500 kroner for pro kontrollen? Du får jo Dual Shock 4 til samme pris. 2500 kroner for Wii U med Mario Kart (halvannet år gammelt spill). Nintendo må jo ta høyde for at deres konsoll hardware messig ikke er i nærheten av de andre konsollene. Våger ikke engang å tenke på hva de tar for gamepaden. Ikke rart Wii U er en gedigen flopp. Lenke til kommentar
Nado Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Må si prisnivået på Wii U utstyr og konsoll er forferdelig. Når konsollen selger så elendig som den gjør, så skulle man tro at Nintendo forsøkte å lage pakker med god pris, men den gang ei. Det var jo en stund i sommer hvor Xbox One faktisk kostet mindre enn Wii U, helt utrolig, men sant! 500 kroner for en wii mote, også må du ha en 200 kroners nunchuk i tillegg?! 500 kroner for pro kontrollen? Du får jo Dual Shock 4 til samme pris. 2500 kroner for Wii U med Mario Kart (halvannet år gammelt spill). Nintendo må jo ta høyde for at deres konsoll hardware messig ikke er i nærheten av de andre konsollene. Våger ikke engang å tenke på hva de tar for gamepaden. Ikke rart Wii U er en gedigen flopp. Dette har alltid vært tilfelle med Nintendokonsoller, så det er ikke overaskende. De som kjøper Nintendo kommer til å kjøpe det uansett Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Jeg er likevel litt overrasket over at kontrollere og tilbehør er priset så høyt, når konsollen selger så dårlig sammenliknet med de andre konsollene. Men nintendo produserer vel så lite at de kan holde prisene såpass høye. 1 Lenke til kommentar
Balthier35 Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Mener å huske at prisnivået på Wii og Gamecube (konsollene) var mer forbrukervennlig, men tilbehøret var sterkt overpriset der og ja. 600 for wavebird, og like mye for wikmote og nunchuck som det er nå. Føler nærmest at Nintendo har drevet litt tyranni med blodfansem de siste par generasjonene, med under pari konsoller og påtvungede kontrollmekanismer (mislikte sterkt veiving med kontrollen). Forstår godt at Wii U selger så dårlig som den gjør. Hadde aldri trodd at jeg skulle si det, men håper nesten at Nintendo snart går 3rd party, så vi slipper å kjøpe overpriset konsoll og tilbehør, bare så vi kan oppleve litt zelda og mario. Beklager den dårlige vibben, men betalte 4000 for Wii U med tilbehør og spill, men føler at jeg har kjøpt katta i sekken. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 (endret) De gjør det ikke lett for seg selv eller kunden med Wii U nei. Men kan ikke erindre å ha sett noen særlige Black Friday tilbud på konsollen heller? Mulig butikkene ikke tar inn noe særlig stort antall av konsollene lenger da den så og si er død og forlatt ? Endret 21. desember 2015 av Mala Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Min Wii U har hatt et aktivt liv de 2 årene jeg har hatt den. Ser ingen grunn til å henge med hodet. Den har vært oftere i bruk enn Xbox360'n (som har blitt veldig støvete i hylla). Om det ikke kommer masse nye spill gjør ikke så mye. Har Xenoblade å holde på med en god stund fremover. Ikke har jeg fullført Bayonetta 2 heller. Lenke til kommentar
Balthier35 Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Det var ingen gode black friday tilbud på Wii U. Som sagt, en stund i sommer kostet Xbox One mindre enn Wii U. Det er ikke uten grunn at Wii U har vært en gedigen flopp for Nintendo. Apropos Xenoblade X, jeg foretrekker jrpg, men føler likevel at den blekner fullstendig i forhold til witcher 3 og Dragon Age 3 på xbone/ps4. Og jeg liker ikke engang vestlige åpenverden rollespill. Føler at X får litt for mye godvilje, sannsynligvis fordi den er på Wii U. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Jeg har i grunn konkludert med at Xenoblade Chronicles X ikke er verdt å kjøpe en Wii U for alene, men at jeg absolutt ville kjøpt det hvis jeg allerede hadde konsollen. Jeg er egentlig ikke så interessert i å utforske store, åpne verdener som jeg er å bare få presentert en skikkelig medrivende, interaktiv historie (og da helst innenfor en rimelig tidsramme). Xenoblade Chronicles hadde mye sidequests, men man kunne bare fokusere på hovedhistorien hvis man ønsket det, og den var ganske god. Det tok meg allikevel over 100 timer å bli ferdig og jeg skal ikke påstå at jeg hadde det moro 100% av tiden, for det er ikke noe spill som er så langt uten padding. Dragon Age 3 hadde mye det samme, men der fant jeg ikke hovedhistorien eller persongalleriet like tiltalende og jeg gikk lei av å gå rundt og gjøre random quests etter 20 timer. The Witcher 3 har jeg ennå til gode; jeg er blitt fortalt at dette spillet faktisk har interessante sidequests, noe jeg har vanskelig å tro på uten at det betyr at jeg har forhåndsdømt spillet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 (endret) Jeg gir blanke i hvilken konsoll Xenoblade X er på, det kunne vært på PC for min del. Det er et bra spill tvers gjennom synes jeg. Og jeg elsker å fikle med masse stats, ikke bare 2-3 skilltrees med 3-4 mulige builds. Jeg syns såkalte "vestlige RPG" er alt for opphengt i liksom-middelalderen. Endret 21. desember 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 The Witcher 3 har jeg ennå til gode; jeg er blitt fortalt at dette spillet faktisk har interessante sidequests, noe jeg har vanskelig å tro på uten at det betyr at jeg har forhåndsdømt spillet. Mange side quests i TW3 er faktisk mye bedre enn main quests i de fleste spill. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Det er det dem sier. Skal bli spennende å se. Jeg gir blanke i hvilken konsoll Xenoblade X er på, det kunne vært på PC for min del. Det er et bra spill tvers gjennom synes jeg. Og jeg elsker å fikle med masse stats, ikke bare 2-3 skilltrees med 3-4 mulige builds. Jeg syns såkalte "vestlige RPG" er alt for opphengt i liksom-middelalderen. Japanske rollespill derimot har et veldig schizofrent forhold til dette; samtidig som du har mechs og laservåpen så flyr helten rundt med et sverd - og det funker. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 (endret) Massevis av tilbud på eshop for tiden. Siden Wii U-en min lider av plassmangel, tenkte jeg å kjøpe et eller annet til 3DS igjen, men er usikker på hva jeg skal gå for. Noen som kan anbefale noen av tilbudsspillene? Tror ikke jeg har spilt noen før annet enn Ace Attorney. Vurderer Shantae og Steamworld Heist, men har endelig begynt å gå lei av plattformspill (dvs, er Steamworld egentlig plattform? Har ikke spilt forgjengeren heller). Endret 21. desember 2015 av Serjiously Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 (endret) Andre som har problemer med wii u eshop? ikke vært inne på min Wii u siste månedene. Den loader bare eshop, jeg kan trykke for å prøve matche de tre brikkene og det er musikk men det er en evig load. Har sjekket etter oppdateringer og at jeg har internettilgang. Nevermind, regner med dette er årsaken: http://www.nintendo.com/consumer/network/en_na/network_status.jsp Endret 22. desember 2015 av Bendorama Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Nye rykter om neste zelda: http://gamerpros.co/rumor-nintendo-supposedly-preparing-huge-legend-zelda-announcement/ Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 (endret) Nintendo NX Is A Traditional Home Console Competing With PS4 And Xbox One: Koei Tecmo http://www.gamepur.com/news/21594-nintendo-nx-traditional-home-console-competing-ps4-and-xbox-one-koei-tecmo.html Nintendo NX Update: Handheld Rumors Debunked After Koei Tecmo President Calls NX A ‘Home’ Consolehttp://www.idigitaltimes.com/nintendo-nx-update-handheld-rumors-debunked-after-koei-tecmo-president-calls-nx-home-500211 Endret 30. desember 2015 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå