Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan vel ikke forvente så mye mer, de inngår avtale med mobiltselskap, selvsagt det vil bli noe innen det.

Jeg ser kun en løsning som kan løse Nintendo problemer, noe connection mellom Nintendo spill og alle mobile games.

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Fekk Mario & Luigi Paper Jam Bros til 3DS for nokre dagar sidan. Skal spele det i romjula, men det har da vore ekstremt lite fuss over releasen til spelet? Nokre inne her som har prøvd det enda?

Fikk kjøpt det et par dager før lanseringen og synes det er kjempemoro

• Liker 1
Lenke til kommentar

Shit.. Endelig hatt tid til å spilt litt Super Mario 3D World igjen.. Siste save var jul i 2013,hadde vel en 50-ish stjerner, så begynte på nytt for ikke så lenge siden.. Har nå tatt samtlige baner og fått tre stjerner, stempel og flagget til topps på alt, bortsett fra absolutt siste brett og der hvor du får 20 grønne stjerner.. Jammen meg vanskelig! Ligget rundt 150 liv +/- de siste verdenene, men nå har jeg sunket til rett under 100.. Mange som har klart det siste brettet? Tapt over 50 liv og egentlig ikke kommet så langt..

Lenke til kommentar

Siste brett er temmelig vanskelig. Anbefaler peach her så du kan fly litt og "pause" innimellom. Særlig kjekt på disse blokkene som forsvinner en periode og mot slutten med flammestrålene som blir slynget ut. Det med 20 pluss grønne stjerner gikk nå greit etter noen runder. Vi var to så det hjalp litt på om en var litt treg på enkelte av banene.

Trenger du liv så tror jeg du kan gå til andre brett på første verden (tror jeg). I kjelleren finner du en koopa som du kan sprette uendelig ganger på inn mot en vegg.
(Gikk lett over 100 liv for Crown-Crown)

Endret av IceHeim
Lenke til kommentar

Fikk Super Mario Maker i tidlig julegave, så lagde mitt første brett, om noen skulle ha lyst til å prøve. Navnet er "Samus in Mushroom Land pt 1" (siden har tenkt å lage flere brett basert på Samus), og Course ID er D970-0000-011C-F78B. Men nei, har ikke tenkt å henge i denne tråden (har lært!) :p så ser nok heller i spillet om noen gidder teste banene. :) Neste bane bilr logisk nok pt 2. :)

Det burde vel kanskje være en egen tråd for Mario Maker-brett man har laget, eller bare liker?

Lenke til kommentar

Det burde vel kanskje være en egen tråd for Mario Maker-brett man har laget, eller bare liker?

Hyggelig at du har slengt deg på Mario Maker :)

Finnes en tråd om den allerede ja, ligger vel litt lenger nede på siden, er vel en liten stund siden noen posta der, men pust gjerne litt liv i den :)

Lenke til kommentar

Hei. Jeg har akkurat kjøpt meg pokemon x til Nintendo 3ds.

Så ser noe som heter Friend safari. Men har ingen venner på Friend list.

Hadde vært veldig fint vis noen kunne adde meg: 3110 - 7161 - 1402

Også si ifra til meg så Adder jeg deg tilbake

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...