PÃ¥inter Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 (endret) Resident Evil 4 is coming to Wii U next week http://www.destructoid.com/resident-evil-4-is-coming-to-wii-u-next-week-317327.phtml Nintendo wants Zelda Wii U’s open world to have a “twist” http://wiiudaily.com/2015/10/nintendo-wants-zelda-wii-us-open-world-to-have-a-twist/ Endret 24. oktober 2015 av PÃ¥inter 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Yeay not, enda en remake... Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Jeg har RE4 til Wii, men aldri komt meg gjennom det.. Kanskje hvis vi får vanlig pad kompabilitet til remaken, men etter å ha skumma gjennom artikkelen virker det ikke sånn..? Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 RE4 er det Nintendo spillet jeg har rundet flest ganger, har det både til GC og Wii. Er ikke mye glad i veive kontrollene til Wii - men på et slikt skytespill som RE4 fungerte det veldig bra. Har et slikt pistolgrep til å plassere Wii-moten i, gir mye bedre treffsikkerhet enn med pad. Kan hende det blir et besøk i e-shopen. Skal si jeg skvatt godt, første gangen jeg traff den jævlige fyren med sekk over skallen og motorsag, det utløste noen skrik av skrekk og fryd 1 Lenke til kommentar
Nado Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Ville heller kjørt på med RE4 på PC som har skikkelig HD. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 (endret) Det er Wii versjonen som vil utgis på WiiU eshop. Altså ingen grunn til å kjøpe spillet om igjen hvis en allerede har det til Wii. Er nok definitivt den beste versjonen av spillet. Man kan bruke classic controller koblet til wiimote i det spillet, om en ikke vil bruke motion controls. Samtidig kan man for øyeblikket få PC-versjonen langt billigere på https://www.humblebundle.com/ Endret 25. oktober 2015 av Gormers Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Ser ikke helt vitsen med enda en konsollversjon av RE4. PC har allerede den beste versjonen. OG med mus/tastaturstyring, så man slipper å vingle analogstikker rundt for å sikte. 1 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Nå vingler man ikke analogstikker rundt for å sikte i dette tilfellet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Beste og beste, vet ikke om det ble patchet men hele kontrolloppsettet var for håndkontroll, og uansett hva man trykte på så var det en ps2 kontroll som dukket opp på skjermen når spillet skulle vise deg hvilke knapper du skulle trykke på. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Spilt de tre første verdenene på Tri Force Heroes i solo nå. Ikke noe særlig gøy, dessverre. Det har noen gode Puzzles, men det er for tungvint og klønete å utføre alene. Så hvis det er andre som vurderer TFH for singleplayer er min anbefaling å spare pengene. Sikkert morsomt i multiplayer for de som liker det, da. Lenke til kommentar
protown Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Har selv spilt litt Tri Force Heroes via online, download play og solo. Online fungerte overraskende bra med lite trolling fra de tilfeldige personene man spilte sammen med. Download play var derimot der spillet virkelig slo an! Mine venner kommer nok ikke til å kjøpe spillet, men de fikk likevel sin egen save i spillet der de kunne samle penger og kjøpe materialer som om de skulle eid det, så en virkelig god bruk av download play etter min mening, og veldig morro å kunne rope ut sin frustrasjon i stedet for å spamme "NOOO!" ol. Solodelen er jeg dog enig i, knotete og ensomt. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 RE4 er artig men litt tullete. Gleder meg tusen ganger mer til RE2-remaken. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Gud betre meg så glad jeg ble når RE2-remake annonseringen kom som en engel fra oven! Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Måtte finne frem Wii-moten i dag for å prøve litt igjen. Hadde bare komt til chapter 2, og det på easy.. Syns det er noe tungvint med Wii-moten, men skal prøve å komme meg igjennom det snart. Spiller også RE5 på PC om dagen, og gleder meg som flere andre her til RE2 remake. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Jeg spilte gjennom RE4 på PS2. Å spille det om igjen på Wii med standard vanskelighetsgrad ble nesten litt vel lett. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Man får jo ordne seg Chicago Typewriter etterhvert - da tar det av Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Spillte RE4 på GC. Bror min kjøpte det til Wii så fikk låne det. Et av de spillene sammen med metroid der kontrollene sitter som støpt og gjør spillet bedre en orginalen. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Mario Maker update kommer snart: Kjempebra dette. Håper det kommer noen "enemies packs" etterhvert også. 3 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Gud betre meg så glad jeg ble når RE2-remake annonseringen kom som en engel fra oven! Elsker RE2 (og gjør det en tjenste og les boken fra S.D. Perry), men våger ikke glede meg før jeg får bekreftet en gang for alle at de jævla crimsonfuck zombiene ikke er med og ødelegger spillet enda en gang. Mario Maker update kommer snart: Lovlig tynn, den oppdateringen. Alle de tre tingene burde vært med fra start. Men for all del, bra det endelig kommer, og Nintendofans kommer garantert ikke til å klage på noe som helst, som vanlig. (ja, vet det teknisk sett var fire tim, men er det ærlig talt noen som bryr seg om det minispillet?) Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Skulle ikke du forlate tråden fordi vi er hjerneløse høns? 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå