wampster Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 (endret) Jeg trenger sånne: Nintendo Wii/Wii U Nunchuk Wii Remote Plus Hvor kan man få tak i det til mindre enn 750kr pr par? Er det en utenlandsk side man kan bestille fra? edit: http://www.ebay.com/itm/White-Built-in-Motion-Plus-Remote-and-Nunchuck-Controller-Case-for-Nintendo-Wii-/201222561761?hash=item2ed9cc9fe1 Regner med at det er standard type så går vel for disse, er det noen som vet hva tollgrensen er? Endret 6. oktober 2015 av wampster Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Grensen er 350inkl frakt. Lenke til kommentar
13:18 Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/tilbehor-spillkonsoll/WIIUREMOTESET/nintendo-wii-u-remote-plus-additional-set Lenke til kommentar
wampster Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 (endret) Håpløst, jeg har lyst på 4 stk, så da er det faktisk billigere å bestille 2 x 2stk enn å bestille 1 x 4 stk? http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/tilbehor-spillkonsoll/WIIUREMOTESET/nintendo-wii-u-remote-plus-additional-set Takker. Bedre enn expert ihvertfall, men fortsatt ca like dyrt som 4 sett fra ebay. Trenger jo ikke 4 stk sensor bar heller. Endret 6. oktober 2015 av wampster Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Har veldig variert erfaring med Wii Remote-kopier fra Kina. De fleste erfaringene er negative. Kan jo selvfølgelig være heldig. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Har veldig variert erfaring med Wii Remote-kopier fra Kina. De fleste erfaringene er negative. Kan jo selvfølgelig være heldig. Har hatt 6 stk fra utlandet (kina/usa/whatever) exen tok med alle, samt konsollen og spillene..... men alle fungerte utmerket. Faktisk bedre og lengre enn originalen. Håper det gjentar seg med denne bestillingen. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 En jeg kjøpte (wiimote med motionplus innebygd) trykket konstant på + knappen når den var koblet til Wii U. På PC med emulator fungerte den greit. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Ok. Har bestilt så får bare vente og se. For 500kr for 4 stk så er det ikke det verste som kan skje at en/flere ikke funker helt optimalt. De kommer ihvertfall fredag 16. oktober, så skal si ifra hvordan kvaliteten er når jeg har prøvd dem. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Følg med på finn.no. I forrige uke fikk jeg kjøpt to originale Wii Motion Plus-kontrollere med originale nunchuks for 200 kroner samlet. De er så godt som nye. Det er mange som bare selger ting uten å vite verdien :-) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 https://www.youtube.com/watch?v=Wg8d3TJzVl0 Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Zelda Twilight Princess HD før jul? Håper dette er sant! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Meh. Spilte akkurat wii versjonen i 2 uker. Syns grafikken har holdt seg i massevis. Nå vil jeg ha et nytt zelda ikke ENDA en remake fra 2000 tallet 1 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Twilight Princess HD hadde vært en drøm! Håper virkelig dette stemmer Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Nok remastere nå. Nye spill i gamle og nye franchiser, og skikkelig satsing på det som gjorde NES og SNES så bra, er hva vi trenger. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Massiv tredjepartstøtte. Og det skjer ikke. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Får skjeldent nok av remastere fra Nintendo, så de må bare pøse på! 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Nja, å spy ut remakes av gamle zelda-spill begynner å bli litt gammelt nå.. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 (endret) De kan godt droppe skyward sword remake ja. Edit : Er HD utgave av Galaxy 1 eller 2 vært et tema? Mener å lest noe slikt, men husker ikke hvor.Det hadde uansett vært veldig kjekt det også. Evt Galaxy 3 da så klart. Endret 14. oktober 2015 av Bendorama Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå