Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De har bekreftet at Nintendo Direct fortsetter. Tipper de har en Direct om noen uker i forkant av de største spillene i 4. kvartal med StarFox 0, Xenoblade X, Zelda: Triforce Heroes etc. 

Ellers har de restrukturert hele selskapet og slått sammen flere team. F.eks. Nintendo EAD finnes ikke lenger.

Lenke til kommentar

Når det gjelder StarFox Zero så håper og tror jeg at det blir utsatt til tidlig neste år for litt finpuss. Digger at de endelig lager et StarFox etter samme lest som StarFox 64, men det trengs et presentasjonsmessig løft for å virkelig bli et storspill. Platinum Games er involvert, så potensialet er stort. Wii U har uansett greit med spill som kommer nå i høst. Super Mario Maker kan bli en klassiker.

Jepp, har mer trua nå.

Så dette sitatet på NeoGAF nå: "I'd rather have an unpolished, stripped down title on time than multiple delays". Jeg er totalt uenig. Jeg vil heller at spill bli utsatt et par år og ender opp som en klassiker enn å få noe halvbra med bugs.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Ja det er ett av de peneste spillene på Gamecube. Men det har jo ingenting med star fox å gjøre egentlig. Masse store diamanter og snakkende dinosaurer og magi og slåssing med stav..hadde det hett noe annet hadde ikke folk vært så dømmende tror jeg. Hvorfor i allverden skulle Star Fox springe rundt med stokk og melee slåss ja? Fordi det egentlig var et eget spill der SF-gjengen ble dytta inn i siste liten etter en firmatakeover :)

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Da var survey key for Bloodstained fyllt ut,jeg valgte å gå for wiiu versjonen pga at det er..Nintendo :p tror det blir kult med berørings skjermen visst Igarashi får utnyttet den på en bra måte (noe jeg tror)..Liker ellers det meste med Wiiu.platene virker også litt tykkere og mer eksklusive en den vanlige bluray skiva,anyhuu valget var lett for meg :) dette er ett spill som blir å varme ett castlevania hjerte! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...