fnwilborn Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Gir noen subtile hint om fremtiden til NX, om han får innflytelse så sent i utviklingen også. Han sies bl.a. å ha forutsett WiiUs dårlige performance, da han mente den var for lik Wii. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 De har bekreftet at Nintendo Direct fortsetter. Tipper de har en Direct om noen uker i forkant av de største spillene i 4. kvartal med StarFox 0, Xenoblade X, Zelda: Triforce Heroes etc. Ellers har de restrukturert hele selskapet og slått sammen flere team. F.eks. Nintendo EAD finnes ikke lenger. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Super Mario Maker dethrones Metal Gear Solid 5 in Japanese retail charts http://www.mcvuk.com/news/read/super-mario-maker-dethrones-metal-gear-solid-5-in-japanese-retail-charts/0155943 1 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 (endret) . Endret 16. september 2015 av SpongeFrog Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 *throws gamepad into the sun* Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Super Mario Maker Now Features Over 1 Million Courses http://www.geeksnack.com/2015/09/17/super-mario-maker-now-features-over-1-million-courses/ 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 https://www.youtube.com/watch?v=JZnK1z5qZVI Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Jeg har lyst på et nytt Monster Hunter som jeg kan spille på TV'en :/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Jeg vil at MH4 skal komme i storformat også. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Star Fox Zero er utsatt til våren 2016. http://www.gamespot.com/articles/star-fox-zero-delayed-till-spring-2016/1100-6430684/ Lenke til kommentar
kilik Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 (endret) Når det gjelder StarFox Zero så håper og tror jeg at det blir utsatt til tidlig neste år for litt finpuss. Digger at de endelig lager et StarFox etter samme lest som StarFox 64, men det trengs et presentasjonsmessig løft for å virkelig bli et storspill. Platinum Games er involvert, så potensialet er stort. Wii U har uansett greit med spill som kommer nå i høst. Super Mario Maker kan bli en klassiker. Jepp, har mer trua nå. Så dette sitatet på NeoGAF nå: "I'd rather have an unpolished, stripped down title on time than multiple delays". Jeg er totalt uenig. Jeg vil heller at spill bli utsatt et par år og ender opp som en klassiker enn å få noe halvbra med bugs. Endret 18. september 2015 av kilik Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Ble ikke blåst av banen under årets E3 nei, for å være ærlig såg det hele rimelig platt og kanskje litt for retro ut sånn rent teknisk.. Så dette kan jo bare bli bedre i grunn Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Er noe drit med spill som slippes uferdige, så jeg tar lett en utsettelse eller to for en bedre spillopplevelse. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 (endret) Ingen bør bruke Starfox Adventures som referanse til et bra Starfox-spill hvertfall. Det er et av tidenes makkverk, og gjenstand for mange youtube-vids og spydige let's plays. Endret 18. september 2015 av Bytex Lenke til kommentar
uggy Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Jeg for min del koste meg veldig mye med Starfox Adventures Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Sett bort fra at det egentlig het Dinosaur Planet men fikk Star Fox karakterene dyttet inn med spade mot slutten av utviklingen. Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Sett bort fra at det egentlig het Dinosaur Planet men fikk Star Fox karakterene dyttet inn med spade mot slutten av utviklingen. Ah. Skjønte aldri helt hvorfor stjernereven med pistol og romskip måtte løpe rundt med stokk og greier, selv om jeg likte omgivelsene og stemninga i spillet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 (endret) Ja det er ett av de peneste spillene på Gamecube. Men det har jo ingenting med star fox å gjøre egentlig. Masse store diamanter og snakkende dinosaurer og magi og slåssing med stav..hadde det hett noe annet hadde ikke folk vært så dømmende tror jeg. Hvorfor i allverden skulle Star Fox springe rundt med stokk og melee slåss ja? Fordi det egentlig var et eget spill der SF-gjengen ble dytta inn i siste liten etter en firmatakeover Endret 18. september 2015 av Bytex Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Ny Nintendo-patent på nytt kontroll-scheme. Kan være prototype som ikke fører noen vei så klart, men kan også gi et hint om hvor NX går? http://www.nintendolife.com/news/2015/09/new_nintendo_controller_patent_features_rotational_shoulder_buttons Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Da var survey key for Bloodstained fyllt ut,jeg valgte å gå for wiiu versjonen pga at det er..Nintendo tror det blir kult med berørings skjermen visst Igarashi får utnyttet den på en bra måte (noe jeg tror)..Liker ellers det meste med Wiiu.platene virker også litt tykkere og mer eksklusive en den vanlige bluray skiva,anyhuu valget var lett for meg dette er ett spill som blir å varme ett castlevania hjerte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå