Bytex Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 (endret) De 3 banene de viste i Nintendo World Championships så hvertfall helt brukergenerert ut. Det var laget så man failet ved hver minste presisjonsfeil, akkurat som disse "dø 200 ganger" indie-spillene som var så populære for en stund siden. Men det viser hvertfall at man har full tilgang til characters og tilesets fra alle spillene. Kan forstørre og forminske monster og tiles også. Endret 13. august 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Vet ikke helt, i mine 30 år som gamer har jeg aldri rørt en level editor i et spill. Håper det er kjempelett å importere baner fra nett. Har ikke tenkt å lage noe selv. Hvis 99% av banene er sånn type dsgens indie 2d spill, der man skal dø 200 ganger på hver bane, gir jeg opp fort. Jeg prøvde å lage et brett på LittleBigPlanet, men fant fort ut at jeg hverken har ork eller kreativitet til det. Regner med det blir det samme i SMM. Hvis jeg kjøper det blir det bare for å spille de brettene som følger med og kanskje noen brukerlagde. Project Zero: Maiden of Black Water får forresten en demo når spillet slippes. Sjelden kost. http://nintendoeverything.com/fatal-frame-maiden-of-black-water-limited-edition-revealed-demo-coming/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Det er det jeg skal vente litt med, se om det kommer haugevis av brukergenererte brett eller ikke. Det følger sikkert med en del. Men jeg føler det blir litt som de nevnte indie-spillene som super meat boy osv. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Det følger med 60 brett, mener jeg det er. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Håper ikke det bare er en haug challenge-brett som er laget så vanskelig som mulig. Lenke til kommentar
protown Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Tipper de ligner de vi allerede har sett en del av på e3. Stor variasjon i vanskelighetsgrad med andre ord. Jeg har aldri vært så hypet for et spill som dette tror jeg. Likte å lage brett i forskjellige strategispill før, men har aldri prøvd å lage brett til 2D-platformer, blir knall! Også de nye lydeffektgreiene de har annonsert krydrer jo bare et allerede fabelaktig spill. Kommer til å lage noen spillervennlige brett selv, men tror mange kommer til å ty til kaizo-vanskelighetsgrad. Gleder meg faktisk mest til å lage egne brett og bruke venner som testpersoner Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Er det slik at venner kan spille maps du selv lager? evt vote system som gjør dine maps populær? Lenke til kommentar
protown Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Du kan velge å følge personer i Super Mario Maker, så hvis du liker stilen til en person, kan du velge å følge han for å se hva slags brett han deler. Tror også man kan gi reviews til brett man spiller, slik at man kan sortere brett etter hvor populære de er. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Jeg kjøpte akkurat Captain Toad: Treasure Tracker - et spill jeg har ønsket meg siden det kom, men som jeg ikke har kjøpt av flere grunner. Egentlig hadde jeg mer lyst til å kjøpe Mario Party 10, men lunkne anmeldelser og krav til kontrollere jeg ikke eier lenger gjorde at valget falt på Captain Toad. Det jeg ønsker meg aller mest er et spill som er så likt som mulig Wii Party. Jeg savnet Party Island-modusen i Wii Party U, så det var ingen scläger. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 (endret) Egentlig kan du gå på wii eshop og kjøpe mario party fra n64. Eller en av de andre versjonene Endret 14. august 2015 av Bytex Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Platekompaniet har helgetilbud, 100 kr i rabatt ved kjøp over 500,- Bestilte Super Mario Maker til 499 og Watch Dogs til 79,50. Har aldri spilt Watch Dogs, er det bra? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Det kan se ut til at NX vil komme uten optisk drev: http://powerupgaming.co.uk/2015/08/21/nintendo-files-patent-for-new-games-console-will-not-include-optical-disk/ Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Kan jo være de tenker å gå spill på minnekort-veien? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Spill på minnekort/cartridges ville vært en god løsning i min bok, funker flott på DS/3DS og vanskeligere å ødelegge enn CDer... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Kanskje den til og med kan spille DS/3DS spill, det hadde vært genialt. Eventuelt koble 3DS'n opp mot NX som man kan med PS Vita og PS4. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 CD er so last millennium lizzm. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Kommer nok en eller annen form for optisk drev på den, enten innebygd eller via usb. Tviler på at Nintendo ikke gjør sin neste konsoll bakoverkompatibel når man ser hvor de har tatt Wii og Wii u. Det jeg mer spent på er hvorvidt vi kan spille ds/3ds spill på den, og hva Nintendo har i pipelinen for etterfølger der. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Det kan se ut til at NX vil komme uten optisk drev: http://powerupgaming.co.uk/2015/08/21/nintendo-files-patent-for-new-games-console-will-not-include-optical-disk/ Back to basic da, husker Nintendo fikk pes fordi de ikke ville gå over til optiske plater, nå er optisk nesten på vei bort igjen.....ler... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Joda, men husker du hvordan brebåndsnorge så ut i 2001 når Gamecuben kom ut? Majoriteten av Norge, og verden forøvrig satt på bedritne kobberledninger og koblet seg opp med noe kalt modem, som ikke gikk så fort om du husker. Og når bredbåndet begynte å komme rundt forbi så var hastighetene type 1-2mbps og telenor hadde faktisk kvote på hvor mye du kunne laste ned før de strupet nettet ditt til 256kbps! Til og med i dag er det enkelte som må slite på ustabile 1-2mbps kobberlinjer fordi de bor litt utenfor alfarvei og ingen er villig til å legge opp noe fornuftig til de! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 (endret) Retail lanseringsdatoer til Wii U i Europa for resten av året: Devil's Third - 28. august 2015 Disney Infinity 3.0: Play Without Limits - 28. august 2015 Super Mario Maker - 11. september 2015 Skylanders: SuperChargers - 25. september 2015 Lego Dimensions - 29. september 2015 Adventure Time: Finn & Jake Investigations - Oktober 2015 Guitar Hero Live - 20. oktober 2015 Just Dance 2016 - 23. oktober 2015 Project Zero: Maiden of Black Water - 30. oktober 2015 The Peanuts Movie: Snoopy's Grand Adventure - 6. november 2015 Animal Crossing: Amiibo Festival - Q4 2015 Kung Fun Panda: Showdown of Legendary Legends - November 2015 Rodea the Sky Soldier - 13. november 2015 Mario Tennis: Ultra Smash - 20. november 2015 Star Fox Zero - 20. november 2015 Xenoblade Chronicles X - 4. desember 2015 Endret 24. august 2015 av kilik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå