Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Forventer at denne tar tronen fra Sony. Håper å få se:

 


  •  
  • 3rd Party support
  • Online funskjonalitet
  • Ikke noen prominente gimmicks
  • Grafikk > PS3
  • Bra pris og mulighet for innbytte av Wii
  • Skyward Sword som Project Cafe launch spill
  • Smash Bros HD
  • Super Mario 3DS
  • Pokemon mainline til 3DS, Cafe eller begge.
  • Nye IPer!

 

Kom igjen Nintendo! Make my day!

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forventer at denne tar tronen fra Sony. Håper å få se:

 


  •  
  • 3rd Party support
  • Online funskjonalitet
  • Ikke noen prominente gimmicks
  • Grafikk > PS3
  • Bra pris og mulighet for innbytte av Wii
  • Skyward Sword som Project Cafe launch spill
  • Smash Bros HD
  • Super Mario 3DS
  • Pokemon mainline til 3DS, Cafe eller begge.
  • Nye IPer!

 

Kom igjen Nintendo! Make my day!

 

Om du mener E3-konferansetronen, så skal det vel mye til at de ikke klarer det med et helt nytt system? Uansett, det meste av det du har her tror jeg kommer, bortsett fra Skyward Sword til Café og gimmicks. Nå mener ikke jeg at Wiimoten var en gimmick, men jeg regner med det er det du sikter til? Det er nesten garantert at det vil være noe tilsvarende nå for å skille seg ut fra motstanden, for i en åpen kamp mot Sony og Microsoft der alle tre leverer lignende produkter, så er egentlig Nintendo sjanseløs mot de to gigantene - de er nødt til å gå andre veier om de skal selge bedre enn de. Blir spennende, sjekk ut mine spådommer på side 1 i den andre tråden!

 

Min kropp er så sykt klar! Har lyst til å bare sitte oppe å droole over ryktene hele natten :)

 

Edit: Mine prediksjoner, sitert fra Nintendo E3-tråden:

 

Ok, her kommer mine prediksjoner for Nintendos presskonferanse:

 

 

3DS

Åpner med Super Mario Bros 3D - blanding av Super Mario Galaxy og Super Mario 64, med utvalgte trekk fra Super Mario Bros 3 som Tanookien og kanskje noen gamle brett - 95% sannsynlighet

 

Iwata og Miyamato tar til scenen og:

3DS-It-Prints-Money-300x186.gif

 

Mario Kart 3D vist - 95% sannsynlighet

 

Animal Crossing 3D vist - 95% sannsynlighet

 

Metal Gear Solid 3D vist (og spillbar) - 80% sannsynlighet for

 

Montasje av kommende 3DS-spill som inkluderer Kid Icarus, noen utvalgte tredjepartsspill og en overraskelse fra Nintendo - 90% sannsynlighet

 

Wii

 

Skyward Sword-trailer - 99% sikkert

 

Sakagauchi kommer på scenen og forteller om The Last Story - blir bekreftet for vesten - 50% sannsynlighet

 

Xenoblade får slippdato i USA (er september for europa) - 75%

 

Pandora's Tower blir nevnt - 1%

 

En overraskelse til julesalget, noe som Donkey Kong Country Returns 2 eller New Super Mario Bros Wii 2 - 50%

 

Kirby Wii - 70%

 

Rthythm Heaven Wii - 5% jeg gir dette ekstremt liten sjanse for å komme til vesten

 

Ingen montasje av tredjepartsspill - 95% for det er ingen å vise :)

 

Avslutter Wii-delen med første trailer av Dragon Quest X - 40% - mulig de venter til TGS

 

Project Café

 

Iwata kommer med bomben - 90%

tumblr_lheubcncwE1qzpbds.jpg

 

Tabletkontroller med dual analogkontroll - 75%

 

Støtter fremdeles Wii og Gamecubesoftware og tilbehør - 99%

 

Vi får Nintendos forsøk på et Xbox Live-aktig online, designet av et annet selskap - 99% dette har Iwata så godt som bekreftet allerede.

 

Vitality Sensor inkludert i kontrolleren 50%

 

Café vil ligge på ca PS3.5-nivå - 70% - dette er både det ryktene tilsier, og det logikk tilsier.

 

Reggie sier "My body is ready" - 75%

http://www.youtube.com/watch?v=9JmQFHUHCVU

 

Sakurai presenterer Super Smash Bros 4 - 75% - dette er den perfekte måten for Nintendo å vise alle karakterene sine med bedre grafikk, uten å lage spill for hver enkelt franchise

 

F-Zero HD - 25% men dette burde være enda en perfekt måte å vise den nye konsollen

 

Pikmin 3 - 90% dette har det vært snakket om i tre år, rimelig sikker på at det kommer i år.

 

Miyamato viser oss sin nye karakterbaserte IP som han har snakket om - 25%

 

Retro viser hva deres hovedteam har jobbet med siden MP3, og det er en Halo-klone - 70%. Rimelig sikker på at vi får se Retro sitt Café-prosjekt, men at det er en shooter er selvsagt ikke sikkert.

 

EAD Tokyo viser oss Super Mario Café - 25% - jeg tror Nintendo venter med dette, siden EAD Tokyo er ganske opptatt med Super Mario 3DS

 

EAD Kyoto viser oss New Super Mario World - 40% - jeg tror et nytt 2D-Mario til Café er mer trolig nå enn et i 3D siden EAD Tokyo er opptatt, men tviler egentlig på at det blir et World. Cammie demonstrerer:

cammie.gif

 

Eksklusivt tredjepartsspill fra en vestlig utvikler - 90% - dette må Nintendo ha om de mener alvor, så jeg tror det er rimelig sikkert.

 

Dette spillet er den spirituelle oppfølgeren til Deus Ex, utviklet av Warren Spector - 5% - men likevel ikke helt umulig ut ifra hvordan Spector tidligere har uttalt seg. Han ønsker å jobbe med Nintendo - spørsmålet er om Disney (eierne av Junction Point) gir han lov.

 

Montasje av spill under utvikling fra tredjepartsutviklere - 99%

 

Nytt spill fra en adventureserie (Metroid, Star Tropics) til Café 50%

 

Avslutter med enda en ny IP fra EAD Kyoto denne gangen - 75% - ingen vet hva Kyoto driver med, de fleste 3DS-spillene har vært outsourcet, og de har ikke gitt ut et spill som har vært fullstendig utviklet i EAD Kyoto siden hva, New Super Mario Bros Wii? Dette er mer enn god nok tid til at jeg tror de har noe stort på gang.

 

Det blir ikke like episk som dette - 95%:

http://www.youtube.com/watch?v=98VjTbC4gC4&feature=channel_video_title

 

Nintendo vinner E3 - 90%

 

Nintendo-hatere vil kalle presentasjonen skuffende - 100%

 

Vi blir sittende igjen med flere spørsmål enn svar - 100%

 

Så det er mine prediksjoner til E3!

Endret av taterfyrings
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå oppdaterer jeg :thumbup:

 

Edit: Og der var den ferdig.

 

Edit2: det må ha vært en annen oppdatering jeg lastet ned. Har ikke kommet noe e-shop nemlig.

 

Det står updating... også når du prøver å legge inn den updaten du har.

 

Ver 1.1.0-1E er updaten som ble lagt ut før den som skal komme i natt/morgen.

Lenke til kommentar

Synd at Nintendo har så få brae spill. Eneste spillene jeg kunne tenkt meg må være Zelda. Litt synd å kaste bort så mye penger kun for de :(

 

Hvorfor gidder du? Du VET at dette er din subjektive mening og totalt irrelevant for oss. Ettr min mening så er det ingen som har så mange bra spill som Nintendo, men gå og spill Halo og Killzone du - uten å plage oss som faktisk liker Nintendo med slikt som dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Laster ned stuff fra Nintendo eshop på 3DS as we speak :D

 

Hehe. Måtte bare kjøpe Super Mario Land jeg, 32kr var ikke sååå gærnt. Tror jeg leste at hver Torsdag skulle Nintendo gi ut nye titler på eShoppen også. Jeg kommer nok til å være ganske aktiv der framover. ;)

Lenke til kommentar

noen som har noen nettsider som egner seg for 3ds browseren, så langt har jeg lagt til mobilutgaven av yr.no og ymse nettaviser. blir nok til at jeg holder meg til mobilen for surfing on the go, men kjekt å ha muligheten på 3ds også. (dette er skrevet på 3ds'en)

Lenke til kommentar

Synd at Nintendo har så få brae spill. Eneste spillene jeg kunne tenkt meg må være Zelda. Litt synd å kaste bort så mye penger kun for de :(

 

Hvorfor gidder du? Du VET at dette er din subjektive mening og totalt irrelevant for oss. Ettr min mening så er det ingen som har så mange bra spill som Nintendo, men gå og spill Halo og Killzone du - uten å plage oss som faktisk liker Nintendo med slikt som dette.

Jeg synes Zelda er ene og alene grunn til å kjøpe en konsoll. For min smak så har Nintendo en masse bra spill.

Lenke til kommentar

Jeg liker Zelda, men kjøpe en konsoll kun for det? Tror ikke det. Da kunne jeg like gjerne kjøpt en PS3 for å få Uncharted eller en xbox360 for Gears of War. Heldigvis (for meg, i alle fall) er det en lang rekke bra spill på Nintendos konsoller. Kanskje ikke så mange på Wii, men DS har en rekke klassikere, og 3DS har en bra start. (ja, selv med spilene som er ute nå.)

 

Btw hva er greia med Download Play til DS og 3DS? Jeg fant aldri noe som helst til DS der, og jeg sliter med det samme på 3DS. eShop fungerer helt fint.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...