Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

10 millioner etter 3 år på markedet er ikke bra, Sony greide det samme antallet med ps4 på 6mnd etter lansering. MS brukte vel et år på samme antall. Jeg håper NX blir en kombi maskin som gjør at man kan spille håndholdt på tv.

Lenke til kommentar

Du vet at det ikke blir det. De kommer til å holde handheld og konsoller separat for all tid, fordi de lever sine egne liv.

Det har ikke vært noe mulighet siden Super Gameboy dingsen som lot folk spill GB spill på SNES.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Ja jeg vet, men jeg kan vel ønske og håpe fordi. Og tenk om Nintendo med ny leder endelig får hodet ut av ræva og tilbyr sin håndholdte portefølje på en stuekonsoll, for det er der Nintendo uten tvil har blitt sterkest de siste årene. Jeg vil spille Pokemon i sweet 3D grafikk på et 110" lerret og se Pikachu sette tennene sine i halen til Charizard så drageblodet spruter :love: Men det vil nok for all uoverskuelig fremtid aldri skje. 

Lenke til kommentar

Du vet at det ikke blir det. De kommer til å holde handheld og konsoller separat for all tid, fordi de lever sine egne liv.

Det har ikke vært noe mulighet siden Super Gameboy dingsen som lot folk spill GB spill på SNES.

Tja, fantes jo en Gameboy Player til Gamecube også :p

Men, ellers, ja tro ikke NX kommer til å bli en konsoll som er både stasjonær og håndholdt. Mulig de kan ende med å kjøre samme OS dog, så NX blir en slags plattform for begge deler i den forstand.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3

Tja, fantes jo en Gameboy Player til Gamecube også :p

Jeg mener å huske at det var en sånn til N64 også?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Det ble vel lansert en i Asia til å koble på under N64. Ellers så hadde man jo også en pak ting til håndkontrollen man klasket i håndkontrollen som gjorde det mulig å spille pokemon via stadium.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3

Det ble vel lansert en i Asia til å koble på under N64. Ellers så hadde man jo også en pak ting til håndkontrollen man klasket i håndkontrollen som gjorde det mulig å spille pokemon via stadium.

Pokemon via Stadium var det ja. Det var det jeg huska.

Lenke til kommentar

Tenk hvor hinsides jævlig det vil se ut i den ekstremt lave 3DS-oppløsningen på en 40" TV..enda værre et lerret.

Hva tenker du da om at Wuu har GBA-spill på VC?
Helt greit bortsett fra at grafikken ikke er oppskalert fra 5" til 40", bare blåst opp 8 ganger så alt er større. Pixler på knyttnevestørrelse. Bedre å spille GBA spill på gamepaden faktisk. Har ingenting imot 8/16 bit grafikk, men da i skalering der er laget for. Ikke forstørret 10 ggr. Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Må bare lage en post for å lovprise Monster Hunter 4 Ultimate.

Likte ikke Tri til wii, men 4 til 3ds er noe av det beste jeg har spilt på lenge!

MH3U var også ganske bra, men MH4U har fikset mange av probleme med Tri/3U ja.

Hvis du trenger noe hjelp online i spillet er det bare å spørre forøvrig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...