Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er bare en kjapp tur innom her og har på ingen måte lest 697 sider i tråden.

Jeg lurer bare litt på hva som skjer med det kommende Zelda

-Jeg kjøper konsollen når dette spillet blir gitt ut, ene og alene derfor.

Noen info om når det blir gitt ut og om det blir på gjeldende konsoll eller en nye en?

Beklager min uvitenhet Nintendofolket :)

Endret av Countryman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Når det kommer til Zelda så er det jo et spm om det blir en dual release mellom Wii U og NX, hvis NX blir et stue system, akkurat den biten er det ingen som vet, og jeg tror det skader Nintendo litt på Wii U fronten mtp salg og spillutgivelser. Men jeg regner med at vi vet hva NX systemet blir og er innen E3 neste år, og hvorvidt vi får se Zelda innen den tid. Årets E3 ga inntrykk av et Nintendo på sparebluss før lansering av sitt neste system. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Spennende med Nx! Håper de lager en fremtidsrettet konsoll, og ingen skjerm på kontrolleren :w00t:

Fremtidsrettet håper jeg også på, men hva var galt med skjerm på kontrolleren? Personlig vil jeg gjerne ha den med videre!

Ødelegger spillopplevelsen for min del, har nok med å følge med på tv skjermen :tease: Og som regel hvis det befinner seg andre i stua så ønsker jeg å tilbringe tid med dem, enn å fortsette spillinga på den lile skjermen.

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar

Det har ikke vært nevnt så veldig mye om det spillet de siste kanskje ti sidene. Jeg gleder meg veldig til det kommer ut. Og jeg håper det blir en storsuksess, noe det kan se ut til at det blir hittil.

Når det kommer til Zelda så er det jo et spm om det blir en dual release mellom Wii U og NX, hvis NX blir et stue system, akkurat den biten er det ingen som vet, og jeg tror det skader Nintendo litt på Wii U fronten mtp salg og spillutgivelser. Men jeg regner med at vi vet hva NX systemet blir og er innen E3 neste år, og hvorvidt vi får se Zelda innen den tid. Årets E3 ga inntrykk av et Nintendo på sparebluss før lansering av sitt neste system. 

Ok takk folkens.

Det var altså mer info om dette for et år siden enn det det er i dag. Den gang hørte jeg at spillet skulle komme i 2015 en gang.

Sparebluss høres logisk ut.

Lenke til kommentar

Dragon Quest 11 til NX ja, så dette nettopp på gamexplain. Tja, vet ikke hva man syns om det? RIP WII U?

Selvfølgelig er det godt at NX får tredjepartsstøtte, men dette betyr at vi kan forvente NX allerede neste år, og Wii U er helt død nå.

Jeg skulle gjerne ha sett Wii U holde det gående et par år til.

Endret av anaconda
Lenke til kommentar

De så nok allerede etter ett år på markedet at Wii U var en salgsmessig fiasko som ikke kunne reddes. Men Nintendo skjønte at de ikke kunne få ut noen ny plattform før 2016.

De siste par årene har de dermed hatt fokus på å begrense tapene, gi ut de spillene som allerede var i utvikling og "holde ut" til 2016.

Nå er nok de fleste studioene til Nintendo i gang med NX-spill.

Lenke til kommentar

Har hatt wiiU siden lansering, og den har ikke vært en fiasko for min del. Mange timer med morro og etter min mening har den levert mye bra. Så for min del skal NX bare komme :D

Dersom Nintendo gjør NX i stand til å levere bedre grafisk ytelse enn de to andre(ps4/xbone), så blir det bra!

Endret av Enlightened
Lenke til kommentar

Har hatt wiiU siden lansering, og den har ikke vært en fiasko for min del. Mange timer med morro og etter min mening har den levert mye bra. Så for min del skal NX bare komme :D

Dersom Nintendo gjør NX i stand til å levere bedre grafisk ytelse enn de to andre(ps4/xbone), så blir det bra!

Samme her. Masse spilleglede. :) Jeg er klar for NX, og håper på bakoverkompatibilitet, men jeg kan alltids ha WiiU i tillegg for all den moroa den gir.

Lenke til kommentar

Synes ikke at Nintendo maskiner trenger så altfor tung hardware. Du kjøper lixom ikke en nintendo maskin for grafikkens del. Synes Nintendo snart må dra på med noen nye serier. Vær så snill ro ned med Maro utgivelse, please!

Edit: Har i det siste satt mer og mer pris på nintendo's hånholdte maskiner, er det noe nintendo kan så er det underholdende småspill en kan plukke opp fks. på toget :)

Endret av SpongeFrog
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Jo Nintendo trenger absolutt å skru hw opp 3 hakk slik at den er tilsvarende eller bedre enn dagens generasjon. Grunnen til dette er at tredjeparts leverandører er ikke interessert i å måtte skalere spillene sine ned på Wii U nivå, Project Cars er et godt eksempel  på dette. Det var hw som drepte tredjeparts støtten til Wii, og igjen gjorde det med Wii U.

Se på spillene som kom rundt lansering, det var faktisk en god del multiplattform. Men ettersom konsollsalget var elendig. samtidig som MS og Sony kom med en vesentlig kjappere konsoll var ingen interesserte i en såpass lite profilert maskin som Wii U. Nintendo har rett og slett blitt den moderne utgaven av Sega og deres hw divisjon. 

Lenke til kommentar

Er det veldig få her som spiller Splatoon? Det er få som diskuterer dette spillet i alle fall. Jeg synes det er et fantastisk spill og er stort sett det eneste jeg spiller for tiden.

Jeg gleder meg til utvidelsene som kommer 6.august. Det som er nevnt vil gjøre spillet enda bedre.

Hva synes dere?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...