PÃ¥inter Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 AMD might be making the Nintendo NX processorhttps://www.technobuffalo.com/2015/07/17/amd-might-be-making-the-nintendo-nx-processor/ Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 AMD might be making the Nintendo NX processorhttps://www.technobuffalo.com/2015/07/17/amd-might-be-making-the-nintendo-nx-processor/ Chrome tror linken er skadelig. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 AMD might be making the Nintendo NX processorhttps://www.technobuffalo.com/2015/07/17/amd-might-be-making-the-nintendo-nx-processor/ Chrome tror linken er skadelig. http://www.hardcoregamer.com/2015/07/17/nintendo-may-use-amd-processors-for-nx/159107/ http://www.vg247.com/2015/07/17/amd-could-be-making-the-processer-for-nintendos-nx-console/ http://www.guru3d.com/news-story/amd-seems-to-be-developing-nintendo-nx-apu.html Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Har vanlig 3DS XL, og vurderer kjøp av new Nintendo 3ds XL. Kan jeg bare bruke min vanlige Nintendo ID på den, og deretter laste ned spillene som er registrert på min konto? Får jeg noe bedre grafikk eller slikt i spill? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Du kan så vidt jeg vet ikke ha din Nintendo ID på to maskiner, så tror du må gjøre en system transfer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 (endret) du må overføre din nintendo id til den nye maskinen, så kan du laste ned alle spillene pånytt gratis fra eshop. Jeg gjorde det selv. Det er en helt grei prosedyre som tar noen få minutter. Skal du overføre alt fra sdkort til sdkort kan det ta maaaaaaange timer. Grafikken er akkurat den samme i vanlige 3DS-spill, men det kommer noen nye snart som bare virker på N3DS pga kraftigere hardware i den. For min del var det verdt det å få bunnstabil 3D i vanlige spill, siden den bruker facekameraet aktivt så 3D vises i (nesten) alle vinkler og avstander uavhengig av om 3d-slideren er på min eller max. Jeg kan spille spill med 3D slått på i en time istedet for 2 minutter. Det er en ekstra "analogstikke", men det er bare en liten knott ala "musa" som gjerne sitter på litt eldre bærbare PC'r som du dytter på. Den funker helt greit men er veldig liten. Endret 20. juli 2015 av Bytex Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Angående 3D. Nå har ikke jeg prøvd den nye, men på min 3DS XL forblir 3D skrudd av, alltid. Kan ikke ha den på minimum engang uten å få vondt i hodet, og det ser helt jævlig ut. 3D har for meg alltid vært en gimmick, både i spill og på film Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Og der var Yoshi's Wooly World lagt på hylla. Kom helt til brett 2-7... Grunnen er helt enkel. Man har fire nøkler å finne, og fire veier å gå. Nøklene i seg selv er derfor enkle å finne. Å få tak i dem, er derimot noe annet. I tillegg leter jeg etter de garnnøstene for å få nye Yoshier (har alle frem til og med brett 2-6) og de solgreiene for å få nye brett. Problemet er at hele brettet er utrolig irriterende, så det er veldig lett å gjøre en tabbe og dø. Det i seg selv er ikke problemet, men det er kun ett jævla checkpoint i hele brettet. Ett. Checkpoint. Gjør du dermed en liten tabbe når du er så godt som ferdig, må du ta hele jævla brettet om igjen - komplett med alle nøklene og finne alle hemmelighetene. FFS, Nintendo... Når de endelig gir blaffen i å tvinge oss til å finne hemmeligheter, klarer de å gjøre sånt som dette. Er det rart jeg sjelden spiller på Wii U? Jeg har ingenting imot vanskelige spill, men det må være vanskelig asv rett grunn. Det skal adri være vanskelig pga kontrollene, eller fordi jeg tvinges til å spille store deler om og om og om igjen. At de ikke engang har checkpoint rett før bosser sier jo sitt... 1 Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Nei, nå må du gi deg. Wooly World, VANSKELIG? Om man gir blaffen i alle hemmelighetene så kan man jo løpe gjennom hver eneste brett på omtrent 3 minutter? Ærlig talt, hvordan kan du mene at nøklene er vanskelig å tak i? De ligger jo bare der! Vil du få alt levert i hånden eller? Hadde det vært bedre om nøklene kom til deg om du stod og ventet? For å ikke snakke om at kontrollene er uhyre tight og bare leverer gang etter gang. Vi må spille to helt forskjellige spill. 3 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Schreiber da, jeg trodde du var en old school gamer som var vant til å repetere og perfeksjonere deler av spill før man klarer å fullføre dem. 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 (endret) Jeg sier bare at i 2015 er det idiotisk å kreve at man spiller samme brett om og om og om igjen bare fordi man døde. Dette er allerede i 2-7, så hvordan vil det være i de siste brettene? Men jeg vet utmerket godt det ikke er noen vits å diskutere Nintendo i denne tråden, så jeg gir blaffen. Aner ikke hvorfor jeg kommer hit en gang i blandt. Tror nok bare jeg håper noen har tatt til vettet og begynt å diskutere Nintendo her, men der tar jeg nok feil gang på gang. Og Klatten, hvis du klarte å lese posten før du bestemte deg for å klage ville du sett at jeg sier rett ut at nøklene ikke er vanskelige å finne. Problemet er bare å få tak i dem (ikke alle er hardcore Nintendo-nerder som spiller gjennom slike spill på under en halvtime med samtlige hemmeligheter og uten å dø en eneste gang første gang man prøver dem.) Jeg sier også at jeg har alle garnnøstene i samtlige av brettene før, så jeg prøver å ta alle her også. Men du må jo faktisk lese det jeg skriver, så jeg kan slutte å skrive her. Du leser det ikke uansett. Endret 24. juli 2015 av Schreiber 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 De prøver jo å diskutere med deg. Hva slags diskusjon får man når alle er enige og har samme mening hele tiden? Hva med å bare svare istedenfor å klage på alle i tråden? Nå burde du snart vite at vi alle ikke er enige med deg. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 (endret) Spennende med Nx! Håper de lager en fremtidsrettet konsoll, og ingen skjerm på kontrolleren Endret 24. juli 2015 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 De prøver jo å diskutere med deg. Hva slags diskusjon får man når alle er enige og har samme mening hele tiden? Hva med å bare svare istedenfor å klage på alle i tråden? Nå burde du snart vite at vi alle ikke er enige med deg. Du kaller vel dette også "å diskutere". Jeg gidder ikke dette mer. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Woolly word ser ikke spesielt fristende ut nei, annet en det er søtt, men har faktisk kjøpt min første amiibo eller rettere sakt fruen kjøpte den, en rosa woolly yoshi amiibo og den er jaggu ganske nusselig av seg, men vet ikke om det blir kjøp av spillet akkurat, hadde nå yoshi story på n64 som barn og det var aldri et spesielt kjekt spill, men jeg spillet det i hjel uansett siden det var yoshi, men tror ikke det holder i dag. 1 Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 Liker Wooly World jeg. Er kommet til 6 verden nå. Vanskelighetsgraden har gått opp veldig, og noen av blomstene og garnnøstene er veldig vanskelig å finne. Jeg er enig i at det er for få checkpoints og brettene er ganske lange. Synes også man kunne ha checkpoints før bossene, men heldigvis er de ikke så vanskelig. Tror ikke jeg har dødd en eneste gang under bosskamp. Synes ikke du skal gi opp enda Scheiber. Du har mye moro i vente senere i spillet. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 De prøver jo å diskutere med deg. Hva slags diskusjon får man når alle er enige og har samme mening hele tiden? Hva med å bare svare istedenfor å klage på alle i tråden? Nå burde du snart vite at vi alle ikke er enige med deg. Du kaller vel dette også "å diskutere". Jeg gidder ikke dette mer. At du ikke kan godta at ikke alle er enig med deg får du bare ta med deg. Og eg ser ikke helt hva du reagerer så fælt på i innlegget du siterer? Ja, det kalles å diskutere, utveksle meninger, RESPEKTERE at andre har ulike meninger enn seg selv og kanskje en gang iblandt innse at en selv kan ha feil fra tid til annen. Kan ikke skjønne at ting som blir skrevet på et forum skal gå så voldsomt inn på en? 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 Slapp av. Det er bare sånn han er. Kommer inn i tråden for å slenge "drit" om populære spill, og smeller med dørene og lager styr om å "forlate forumet" når alle ikke er enige. 2 Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 (endret) Spennende med Nx! Håper de lager en fremtidsrettet konsoll, og ingen skjerm på kontrolleren Fremtidsrettet håper jeg også på, men hva var galt med skjerm på kontrolleren? Personlig vil jeg gjerne ha den med videre! Schreiber, problemet jeg ser med de nyeste Nintendo spillene, er at de som regel er for lette. Nintendo har av en eller annen merkelig grunn satt ned vanskelighetsgraden betraktelig(for at det skal bli lettere for barn kanskje?). Personlig synes jeg ikke Mario, Yoshi spillene gir mye utfordring eller mesteingsfølelse lenger, samtidig som jeg blir fort lei. Mario 3D world kjøpte jeg når det kom ut, og kom aldri halvveis før jeg gikk lei å la det i skuffa. Wolly world ser koselig ut, men that's it. Blir litt mye av akkurat det samme, og da holder det ikke at det ser pent ut. Endret 25. juli 2015 av Enlightened Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå