Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Han vil bli husket for DS og Wii, to svært innovative konsoller som hjalp Nintendo til nye høyder. Man kan spørre seg om Nintendo noen gang igjen vil bli så populære som de var i perioden 2006-2010.

Kanskje det blir Miyamoto som tar over?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han vil bli husket for DS og Wii, to svært innovative konsoller som hjalp Nintendo til nye høyder. Man kan spørre seg om Nintendo noen gang igjen vil bli så populære som de var i perioden 2006-2010.

Kanskje det blir Miyamoto som tar over?

Blir vel Genyo Takeda regner jeg med.

Lenke til kommentar

Synes denne var bra. :)

original.jpg?w=480&h

Jeg har tidligere snakket om at 2016 blir et skjebneår for Nintendo med NX, QoL og mobilspill. Nå må det også en ny leder til. Uhyre spennende å følge selskapet framover.

Et "skjebneår" betyr at Nintendo enten lykkes eller går under. De gjør det enormt bra med håndholdte spill (og til en viss grad Wii U), og de vil være med oss i mange, mange år fremover. Det er absolutt ingenting å frykte. Trist at Iwata er borte nå, men han var verken den første eller siste presidenten for Nintendo. Miyamoto og en annen vil lede Nintendo foreløpig, og det er mange rykter som sier at Miamoto vil ta over for Iwata. Han kan faktisk bli en bedre president enn Iwata. Men det er bare rykter. Men uansett hva som skjer er det ingenting å frykte. Nintendo er kommet for å bli.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Ja, det har vært snakk om at Miyamoto pensjonerer seg om to år når han blir 65. Hvis han blir valgt nå blir det altså en kortvarig løsning.

Med skjebneår mente jeg ikke at Nintendo går under, men at mange spennende ting skjer på en gang som blir veldig avgjørende for hvilken retning selskapet tar. Ny leder, ny konsoll/konsoller, første mobilspill, QoL, neste Zelda. Alt dette får vi greie på det neste året.

Lenke til kommentar

Hvordan er vanskelighetsgraden i forhold til DK Returns på Wii? Det var nesten i grenseland på hva jeg gadd å streve med, til tross for at jeg har rundet DKC på SNES utallige ganger.

Jeg synes det er vanskeligere, og er egentlig veldig fornøyd med det, men jeg syntes også at DKC Returns var alt for lett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...