Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La merke til det selv da jeg spilte Woolly World, men det var bare når jeg pauset spillet. Når jeg spilte merket jeg ikke noe til det siden musikken fra spillet overdøvet støyen fra drevet. Startet på Wonderful 101 i går og det har jeg digitalt, så der er det ingen støy. Virker forresten som et ganske hardcore spill. Lite blir forklart og man blir egentlig bare kastet ut i det.

Lenke til kommentar

Det var et hav av forskjell i ytelse mellom PS3 og Wii og sistnevnte er en av tidenes storselgere, så det er absolutt ingen nødvendighet.

Å ha noe som hvertfall ligner arkitekturmessig/ytelsesmessig på en PS4/X1/moderne PC (x86-prosessor, bra med RAM, DX11/12 GPU) er en veldig fordel hvis de vil få tilbake tredjepartsstøtte, men det gjør det igjen vanskelig med bakoverkompatibilitet med Wii/Wii U.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Å konkurere med de andre konsollene er ikke så viktig, men at de kommer med mer moderne brukerkonto og nettverkssystem, ala det de andre har, DET synes jeg Nintendo bør prioritere.

Og for eksempel hvis de la til noe cross-platform interaction, i stil med det Sony har for PS4/Vita, så ville det være mye å hente for Nintendo, som er dominerende på håndholdt konsoll. Bare tenk å kunne spille neste Pokemon til 3DS via NX og på storskjermen. :dribble:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Spiller Yoshi's Wolly World. Morsomt spill. Utfordrende, spesielt hvis du skal finne alt. Synes noen av brettene er litt for lange.

Ingen tidsbegrensning heldigvis. og du har ikke "liv" som du mister når du dør. Veldig fin musikk og grafikken er veldig bra.

Bossene virker noe enkle?

Lenke til kommentar

COMIC CON 2015: SUPER MARIO MAKER IS CREATIVE AND CRUEL

We played the insanely-hard Nintendo World Championship levels and (barely) lived to tell about it. 

Each time I see Super Mario Maker, I walk away more and more impressed. The creative tools at our disposal are staggering, and really encourage an intense amount of player expression.

http://www.ign.com/articles/2015/07/09/comic-con-2015-super-mario-maker-is-creative-and-cruel?utm_source=IGN%20hub%20page&utm_medium=Wii%20U&utm_content=1&utm_campaign=Coverstory

Endret av PÃ¥inter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...