anaconda Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Vet ikke om denne er pålitelig, men: http://www.digitimes.com/news/a20150702PD204.html Japan-based Nintendo is planning to launch its next-generation games console in 2016 and has recently asked its supply chain partners to start pilot production in October, at the latest. The orders are expected to be finalized in February or March 2016 and mass production will start in May or June 2016, while the console's official launch may take place around July, the sources said. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Jeg fikk mail fra skaperne av Might No 9 i dag. Survey for å velge utgave av spillet. Jeg valgte WiiU. Håper det blir så bra som det virker å bli! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Vet ikke om denne er pålitelig, men: http://www.digitimes.com/news/a20150702PD204.html Japan-based Nintendo is planning to launch its next-generation games console in 2016 and has recently asked its supply chain partners to start pilot production in October, at the latest. The orders are expected to be finalized in February or March 2016 and mass production will start in May or June 2016, while the console's official launch may take place around July, the sources said. 100% garantert ikke. Da hadde Nintendo snakket om NX denne E3. En konsollansering i juli er også dødfødt. Lanseringen kommer til å være på senhøsten. Neste år er sannsynligvis for tidlig. Tipper 2017 Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Jeg fikk mail fra skaperne av Might No 9 i dag. Survey for å velge utgave av spillet. Jeg valgte WiiU. Håper det blir så bra som det virker å bli! Valgte Wii U selv. Har virkelig troa på dette spillet, selv om jeg så og si ikke har fulgt med på oppdateringene. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Er det bare special edition av Bayonetta 2 som inneholder det første? Og er det på disk eller bare en kode for nedlasting? Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Er det bare special edition av Bayonetta 2 som inneholder det første? Og er det på disk eller bare en kode for nedlasting? Her i Europa var det vel bare special edition som inkluderte enern. Kom på disk her riktig nok, mens i USA tror jeg det var en nedlastingskode. (Har special edition selv så vet at den har det her i Europa i hvert fall^^ Kom i en pappboks som inneholder to separate Wii U cover, et for Bayonetta og et for Bayonetta 2.) 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Nice, nice. Da får jeg handle Special Edition. Testet demoen nå, og dæven som jeg storkoste meg. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 Endelig tatt alle blomstene og garnnøstene på alle brettene i Woolly World. Det var vanskeligere enn jeg trodde det skulle være. Spesielt S-brettene. Mangler bare frimerkene eller hva det er, men de er ikke like gøy å samle så tror jeg dropper det. Fantastisk spill. Et av årets beste så langt. 1 Lenke til kommentar
Einelbraos Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 Enig. YWW er heilt konge, og lett det beste Yoshi-spelet sidan Yoshi's Island. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Er det ikke mulig å slå av skjermen på Wii U-gamepaden når jeg spiller? Er irriterende at det flasher masse lys fra skjermen mens jeg ser på TVen, og det må da dra masse ekstra strøm. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Vet ikke, jeg bare legger noe oppå den, eller snur den opp ned Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Om du ikke bruker gamepaden kan du slå av skjermen under controller setting på home menu. Men det er bare når den ikke er i bruk, for skjermen slår seg på igjen med en gang du trykker inn noe. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Btw, greit at Nintendo har fått sitt eget storband jazz-orkester, men det irriterer vettet av meg at HVERT ENESTE jækla soundtrack i de siste Wii U spillene har vært jazz-matazz maaaaaaaaaaaaaaas. Sitter og lider meg gjennom credits til Mario Kart 8 nå. Og likte ikke 95% av musikken ellers i spillet heller..samme med SMB3DW. Forbanna blåsere og gladjazz saksofoner overalt.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Jeg vil ikke høre på 40-talls gladjazz i mine videospill, ellers takk. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Btw, greit at Nintendo har fått sitt eget storband jazz-orkester, men det irriterer vettet av meg at HVERT ENESTE jækla soundtrack i de siste Wii U spillene har vært jazz-matazz maaaaaaaaaaaaaaas. Sitter og lider meg gjennom credits til Mario Kart 8 nå. Og likte ikke 95% av musikken ellers i spillet heller..samme med SMB3DW. Forbanna blåsere og gladjazz saksofoner overalt.. Likte du ikke musikken i MK8? Synes den var rå, og tilførte definitivt ekstra stemning her i gården. Ikke for alle tydeligvis ^^, Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Btw, greit at Nintendo har fått sitt eget storband jazz-orkester, men det irriterer vettet av meg at HVERT ENESTE jækla soundtrack i de siste Wii U spillene har vært jazz-matazz maaaaaaaaaaaaaaas. Sitter og lider meg gjennom credits til Mario Kart 8 nå. Og likte ikke 95% av musikken ellers i spillet heller..samme med SMB3DW. Forbanna blåsere og gladjazz saksofoner overalt.. Kan jeg spørre deg hvilken type besetning/sjanger du mener hadde passet bedre til Mario-spill? Fargevalget og designet i spillet vil ikke blande seg bra med tung orkesterbesetning som i Zelda. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Aldri hørt en konsoll som bråker så mye som Wii U når jeg spiller Bayonetta. Diskdrevet går jo totalt bananas. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Btw, greit at Nintendo har fått sitt eget storband jazz-orkester, men det irriterer vettet av meg at HVERT ENESTE jækla soundtrack i de siste Wii U spillene har vært jazz-matazz maaaaaaaaaaaaaaas. Sitter og lider meg gjennom credits til Mario Kart 8 nå. Og likte ikke 95% av musikken ellers i spillet heller..samme med SMB3DW. Forbanna blåsere og gladjazz saksofoner overalt.. Kan jeg spørre deg hvilken type besetning/sjanger du mener hadde passet bedre til Mario-spill? Fargevalget og designet i spillet vil ikke blande seg bra med tung orkesterbesetning som i Zelda. Hvorfor trenger vi egentlig musikk i spill? De fleste spill klarer seg bedre uten. "Okei, folkens. Nå skal vi ut i krig, så sleng på hodetelefonene og fyr opp musikken!" Men snakker vi Mario Kart bør musikken være noe raskt og intenst som passer til kjøringen. SM3DWorld kunne heller hatt noe svært rolig og atmosfærisk som øker stemingen, men som bare ligger "skjult" i bakgrunnen. Musikken i sånne spill bør føles, ikke direkte høres. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Aldri hørt en konsoll som bråker så mye som Wii U når jeg spiller Bayonetta. Diskdrevet går jo totalt bananas. Drevet på Wii U er helt krise dessverre. Får flashbacks til de førse 360 utgavene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå