Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Kjøper alltid fysisk, så slipper heldigvis å tenke på det. Utenom PS4 og Xbox One da siden spill må installeres der, men der har jeg så få spill at det er mer enn nok plass igjen.

For et deilig spill Woolly World er. Storkoser meg. Pur spillglede. Så mye bedre enn Kirby and the Rainbow Paintbrush som jeg la vekk etter bare noen brett.

Kirby var jo bare kjipt. Sitte og stirre på gamepad-skjermen mens all den flotte grafikken på HDTV gikk helt unnoticed.

Hva var vitsen?

Epic Yarn var supernice så jeg forventer mere av Yoshi.

Hadde de i det minste latt en "peker" komme opp på storskjermen mens man pekte på gamepaden hadde det vært akseptabelt.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Miyamoto is No Longer in Charge of Hardware development at Nintendo

I’ve pulled myself back out of some of the hardware section and I’m really focused on some of the software that I’m involved in—for example, the new Starfox game. Of course I am observing and looking at the hardware, but I am not actively participating and making decisions. — Shigeru Miyamoto - See more at: http://www.gamnesia.com/news/miyamoto-is-no-longer-in-charge-of-hardware-development-at-nintendo#.VY76jfntlBd

Lenke til kommentar

Wolly world kan se ut til å bli et spill jeg kan kjøpe og spille med frøkna.

Har spilt det en del, og det er absolutt et spill jeg kan anbefale. Det er kanskje ikke det vanskeligste spillet på Wii U, og gjør strengt tatt ikke så alt for mye nytt fra andre Yoshi-spill. Men på den annen side kan vi jo lett si det samme om Mario og Zelda også. Er svært mye reprise der i gården uten at folk klager. :)

Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp med 3DS-en min. Fikk et større minnekort i dag, og skulle forsøke å overføre alt over via wifi og PC. Kopierte mappene til PC, også tilbake på det nye kortet. Men det så ikke ut til at spillene eller noe annet var ført over, selv om det skal ha vært ca 3,5GB totalt. For å unngå at jeg fikk dobbelt opp av filer som kanskje ikke fungerte, så ville jeg formatere det nye kortet, men det resulterte i at jeg resatte hele konsollen. Så hva har jeg egentlig mistet, og hvorfor brukte den 40 minutter på å overføre 3,5GB med filer som tilsynelatende ikke var tilgjengelig uansett?

Lenke til kommentar

Den nye kortet er SDHC 32GB, det andre er det som kom med konsollen (NEW 3DS XL). Men det var så rart, fordi etter at jeg hadde formatert den med det nye kortet, og jeg innså at jeg hadde tilsynelatende hadde mistet alt på internminnet også, så skiftet jeg tilbake til det originale minnekortet, men spillene var ikke der heller. Har spillene mine blitt lagret på internminnet?

Har ikke lastet ned spillene enda for jeg har ikke wifi her hjemme, så jeg aner ikke om jeg har mistet savegames også.

Aner forresten ikke om det nye kortet er fat32. Det er helt nytt og ubrukt. Åpnet det i går.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Skal man overføre spill fra en 3DS til en annen må man nok bruke system transfer pga nagina kopibeskyttelse. Ellers kunne du jo ha lastet ned en drøss spill og latt kompiser kopiere hele kortet (eller lastet ned spill fra nettet uten problem). Hvis du ikke har en annen 3DS, vil jeg tro du er nødt til å laste ned spillene på nytt. Men alt som er på minnekortet utenom spill (saves, bilder osv) skal kunne kopieres rett over.

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...