HansiBanzi Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Nei, du sa at wii-remaken nesten bare var en port. Jeg ville bare påpeke at det på ingen måte var en remake, samt komme med en liten funfact om PAL-releasen. :-) Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 (endret) Hører du hva du selv sitter og sier? Jeg sa det nesten bare var en ren port. Du sitter og krangler fordi "det ikke er en remake, men en port." WTF? Er du seriøs? Endret 12. juni 2015 av Schreiber 1 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 (endret) Synes de heller burde lage Twilight Princess til Wii U eller den neste håndholdte platformen dersom de ønsker å gi det ut på nytt. 3DS, eller New 3DS for den del, er ikke sterk til å kunne kjøre noe annet enn en port av TP.Dessuten har de jo allerede lagd nyversjoner av MM og OoT til 3DS. Det er på tide med et nytt Zelda-spill nå. Endret 12. juni 2015 av Leflus Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Kom jo et nytt Zelda til 3ds for ikke så lenge siden? Nå kommer det jo også et fullverdig Zelda til neste år også. Sannsynligvis får vi vite litt mer om det over helgen Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Joda. Det er for så vidt ikke så lenge siden A Link Between Worlds kom ut (for øvrig et knallbra spill), men det er enda mindre tid siden MM3D kom ut. Dersom de kommer med enda en gjenutgivelse til 3DS nå så blir det skuffende annonsering for min del.DS fikk to originale Zelda-spill. Jeg håper at 3DS ender opp med like mange. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Synes de heller burde lage Twilight Princess til Wii U eller den neste håndholdte platformen dersom de ønsker å gi det ut på nytt. 3DS, eller New 3DS for den del, er ikke sterk til å kunne kjøre noe annet enn en port av TP. Enig, forsåvidt. Men jeg ønsker ikke at de bruker mye ressurser på en TP-remake til WiiU siden man allerede kan spille Wii-utgaven der. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Schreiber, Android er avkreftet. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Jeg ville digget en remake av eneren med akkurat samme gameplay men oppgradert grafikk ala Link Between Worlds. 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Nintendo Will Announce “Big Third-Party Partnerships” at E3 Burde vi ha en egen E3-tråd for Nintendo eller holder det med denne tråden? Nå har Sony og MS fått. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Lag en egen tråd. Enklere å følge med da. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Men selv om man lager en egen tråd er jeg sikker på at folk kommer til å poste nyheter både her og der, og så må man følge med på to tråder uansett. 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Straks E3 begynner blir det vel neppe så mye her i tråden fra andre steder enn nettopp E3 at det blir vanskelig å følge med. I tillegg har vi jo en egen E3-tråd. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Enig med admiralen. Jeg stemmer for en egen E3-tråd for Nintendo også. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Så er det ikke bare å lage en? 1 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Så er det ikke bare å lage en? Hvis ingen andre gjør det så kan jeg sikkert slenge opp en om ikke så lenge. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Flott om du tar deg av det, Leflus. Synes egentlig det er best med en egen tråd, men kan ikke huske om vi hadde en egen for Nintendo i fjor. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Nintendo hadde vel ikke egen pressekonferanse i fjor (I Sony/MS grad)? Men en slik Nintendo Direct i forkant? Men stemmer også for egen tråd i grunn Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Har laget en tråd for E3 her i Nintendo forumet 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå