JoseCuervo Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Sterke som du sa sev, de nye spillene vil enkelt slå xbox one og ps4... "Når det kommer"...det har vi sagt i snart 3 år ^^ Det vil komme, nytt starfox og metroid er bekreftet Metroid er da ikke bekreftet? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Det er som godt som bekreftet Belive my words. Vi kommer nok til å se ett i årets e3 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Det er som godt som bekreftet Belive my words. Vi kommer nok til å se ett i årets e3 Link takk. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Link? Til hva? Om du har lest artikler så vêr du at et nytt metroid er høyt mulig å dukke opp på e3. Spesielt når vi ikke får se zelda Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Link? Til hva? Om du har lest artikler så vêr du at et nytt metroid er høyt mulig å dukke opp på e3. Spesielt når vi ikke får se zelda Rykter og bekreftelse er to forskjellige ting. Ingenting er bekrefta. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Men det et så og si det Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Men det et så og si det Nope. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 (endret) Skjønner du ikke hva jeg mener? Endret 8. mai 2015 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Einelbraos Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Har akkurat spilt gjennom Donkey Kong 64 selv, på Wii U - fantastisk spill. Gamepaden blir for uhåndterlig å sitte med. Så jeg begynte å bruke en uoriginal Procontroller først - men den var så unøyaktig (enten springe full fart eller stå stille liksom) så skaffet en original Procontroller - fungerte glimrende. Men det er en del ting som går ganske så mye fortere på Wii U varianten - er vel noe med at det går via hdmi osv. Så en del småspill blir veldig mye vanskeligere en originalt. Men fikk "jukset" det til med litt pausing. Synes spillet hadde helt ok grafikk, til å være så gammelt - og bra lyd - surround og greier. Men jeg orket ikke å skaffe Nindendo mynten og den andre - så ga meg når jeg hadde skaffet alle nøklene. Overrasket over hvor godt DK64 har holdt seg - herlig nostalgi! Kan det ha med å gjera at dei ikkje gadd å konvertere frå NTSC til PAL på skikkeleg måte, før i tida? NTSC har jo (i praksis) 5 bilete meir i sekundet ved direkte konvertering til PAL, noko som gjer at sjølve spelet blir treigare. Men no som det er ute på VC, så få vi spele det i original fart? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Det er du som lager en stor ting nå. Det er dessverre ikke så og si bekreftet. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Jeg håper ihverfall. Jeg hadde blitt evig glad om vi fikk et 2D spill til 3ds og 3D til Wii u Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Alle som er glad i Nintendo håper på nye Metroid spill. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Alle som er fanboy's gjør alt for å forsvare, rykter blir til slutt bekreftelser. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Kjøpte meg en godt brukt snes her om dagen, hadde glemt hvor artig det var å bare fyre iveien ei runde super mario world UTEN å måtte oppdatere i huet og rævva for å få spilt! Finnes det noen gode online butikker hvor man kan kjøpe spill? Gjerne i utlandet. Har forsøkt ebay, men blir alltid outbidda, hehe Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Alle som er fanboy's gjør alt for å forsvare, rykter blir til slutt bekreftelser. Bra ingen av oss er fanboys Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Noen her som ser fram til det nye star fox spillet? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Så meg for de i 1990 tallet, nu er det bare yngre generasjon som tar seg av det. Kjøper du WiiU i dag er du fanboy, hvis ikke, så er du bare en helt uvitendt mor/far som kjøper deg en perfekt konsoll for dine unga, det finnes bare ikke bedre... pro tip, styr unna ps4 og xbone. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Pro tip: Skaff de(n) maskin(ene) som har de spillene man vil spille. Så enkelt er det Og, om noe, så er jeg en Sega fanboy; Mega Drive og dens synth sound chip ftw! Droppe generaliseringene kanskje? Har en Wii U, og jeg føler meg ganske langt fra en Ninty-fanboy. Greit å sette ting på spissen av og til, men hvis hele poenget blir å oppildne en forumtråd så mister det en del av meningen i mitt syn. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Så meg for de i 1990 tallet, nu er det bare yngre generasjon som tar seg av det. Kjøper du WiiU i dag er du fanboy, hvis ikke, så er du bare en helt uvitendt mor/far som kjøper deg en perfekt konsoll for dine unga, det finnes bare ikke bedre... pro tip, styr unna ps4 og xbone. Nope, jeg har en wii u og jeg er ikke en fanboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå