Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Husker jeg bare hadde noen få blokker på gamecube, det er rart hvordan det har forandret seg :)

Lenke til kommentar

Men det hjelper jo ikke når jeg er midt inn i et spill og vil slå det av /:

Da trykker du bare på home knappen nederst på 3ds ( har et hus symbol) så kommer du tilbake til hjemme menyen og spillet kjører fortsatt i bakgrunnen så gjør du som jeg skrev i forrige posten og så trykker du bare på homeknappen igjen og så er du inne i spillet igjen.

Men du kan jo bare laste ned MM pånytt. Redownload på alle spill du hadde fra før i eshop. No prob.

Jeg overførte kun NNID og smådata og lasta ned spillene pånytt. Mye raskere enn å overføre flere GB med trådløs.

Skal si 3ds spill tar mye plass, xenoblade chronicles tar over 10 tusen plass. Det er teit at man må bruke verktøy for å skru opp baksiden av 3dsen for å få skifta minnebrikke. Heldigvis så er det som er i ned 3dsen fra før av mye større enn det jeg har :) Lurer på hva jeg skal gjøre med min gamle 3ds nå, jeg kommer til å spille på den men jeg har så mye sentimental verdi, jeg kan alltids bruke den til å overføre fra et pokemon spill til et annet :)

Lenke til kommentar

Er hvertfall glad for at de flyttet volumslideren til toppskjermen. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg skrudde ned lyden ved en feil på den gamle XL'n.

Det er jeg enig, hadde mye av det samme problemet selv .

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Er hvertfall glad for at de flyttet volumslideren til toppskjermen. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg skrudde ned lyden ved en feil på den gamle XL'n.

Og nå blir ikke 3D slått på med et uhell mange ganger...

Men hvorfor fjernet de slideren mon tro?

De fjernet den fordi plasseringen av den er i veien for det nye dekslet som kan fjernes for minnekort utbytting.
Men det er jo enda et problem. Ingen vil måtte bruke verktøy for å åpne dekslet og få ut brikka...
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Ååå ja. Jeg hadde helt glemt :p Jeg husker jeg hadde bare 1 grått minnekort og måtte ofte slette saver for å få plass til andre

Lenke til kommentar

De fjernet den fordi plasseringen av den er i veien for det nye dekslet som kan fjernes for minnekort utbytting.
Men det er jo enda et problem. Ingen vil måtte bruke verktøy for å åpne dekslet og få ut brikka...

Jepp så hvorfor Nintendo syntes det var en smart ide og gjøre det sånn må gudene vite. Var så enkelt og greit på vanlige 3ds og 3ds xl.

Lenke til kommentar

Yooka-Laylee, gleder meg allerede, hvem har vell ikke drømt om hvor Nintendo hadde vært om de hadde beholdt RARE? Det virker som dette teamet kan laget et episk spill, selv om det da kommer til alle konsoler, men jeg kjøpte nå multiplatform "pakken" og regner med jeg går for WII U Edition.

Høres ut som spillet skal få et skikkelig herlig soundtrack også ja: https://youtu.be/rH2SF01LQ9o

Endret av Bendorama
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jepp så hvorfor Nintendo syntes det var en smart ide og gjøre det sånn må gudene vite. Var så enkelt og greit på vanlige 3ds og 3ds xl.

Bra det var et minnekort inni der fra før av slik jeg slapp å styre med dette :) Jeg vet ikke hvor jeg får kjøpt det verktøyet til å åpne det heller :p

New 3DS er første gangen jeg har spilt et spill i 3D hele tiden, hvertfall. Og ble hverken svimmel eller sliten i øynene.

Vanlig 3ds sin 3d funksjon er slitsomt å få til fordi du må holde den på rett måte, new 3ds har fikset dette

Yooka-Laylee, gleder meg allerede, hvem har vell ikke drømt om hvor Nintendo hadde vært om de hadde beholdt RARE? Det virker som dette teamet kan laget et episk spill, selv om det da kommer til alle konsoler, men jeg kjøpte nå multiplatform "pakken" og regner med jeg går for WII U Edition.

Høres ut som spillet skal få et skikkelig herlig soundtrack også ja: https://youtu.be/rH2SF01LQ9o

Dette skriker jo banjo tooie! Orkesterdelen minner meg om nuts and bolts mens andre deler minner meg om den dinosaur bana i tooie :)

Lenke til kommentar

Det er det som er så herligt, det lukter Banjo følelser langveis fra, er ikke få ganger jeg har vært regelrett forbanna og nærmest trist over at det aldri ble noe skikkelig oppfølger av Banjo, diddy kong racing og Conker`s. jeg er nærmest sikker på at Microsoft ødela en hel spill era.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Dem skulle jo lage donkey kong racing med men det ble aldri noe av ): Skulle gjerne sett det sabre wolf spillet, et spill om han gamlingen som vi finner fryst i is bana i banjo tooie

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3

Bra det var et minnekort inni der fra før av slik jeg slapp å styre med dette :) Jeg vet ikke hvor jeg får kjøpt det verktøyet til å åpne det heller :p

Ifølge håndboka til New 3DS XL så trenger man bare en helt vanlig stjerneskrutrekker. :p

Ref: 

C6d0U4r.jpg

OnTopic:

Jeg gleder meg til jeg får skattepenga, skal kjøpe en New 3DS XL for dem, har en vanlig 3DS XL fra før.

Et spørsmål jeg har kjøpt Pokemon Ruby fra Nintendo Shop og lastet den ned digitalt, vil den bli overført med System Transfer?

Endret av Slettet-aNZFa3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...