Serjiously Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Det vil si at du utvider innholdet med 185% til 250% ved å betale like mye for DLC som for spillet. Nettopp. I tillegg får vi jo 200cc, som muligens gjør at vi må omlære noen av de gamle banene. Mye bedre enn forventet i dette spillet! En amiibo eller to er kanskje verdt det dersom du har flere spill de kan brukes i. Hadde jeg hatt både Smash Bros Wii U og Hyrule Warriors i tillegg skulle jeg vurdert det. Noen som kan si om Pikmin-DLC er verdt pengene? Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 (endret) Jeg sier ikke at nytt innhold ikke er bra. Og jeg sier ikke at Microsoft er noe bedre (sikkert verre?). Jeg sier at hvis de fortsetter sånn, vil man etter hvert ha betalt like mye som spillet kostet i utgangspunktet, for å få utvidet innholdet med 10-15% (selvfølgelig et unøyaktig synsetall, men burde ikke være langt fra sannheten). Sånn bør det ikke være. Sammenlign igjen med Mario Kart 8. Går utifra at MK8 koster 60$, du får da 8 cups. For 12$ til får du to DLC'er med til sammen 4 cups. Det vil si at du betaler 20% av spillets fulle pris, for å få 50% mer innhold. Hvis du skulle ende opp med å bruke like mye på DLC'er som spillet koster, så hadde du endt opp med til sammen 28 cups om Nintendo hadde gitt ut tilsvarende DLC'er. Kjøper du en og en for 8$ ender du opp med til sammen 23 cups. Det vil si at du utvider innholdet med 185% til 250% ved å betale like mye for DLC som for spillet. Amiibo er bare litt overprisa samlefigurer med en liten gimmick. Sånn jeg ser det betaler du for figuren, og får muligheten til å bruke den i spill/få et lite kostyme/whatnot. Du kjøper ikke Amiibo for å bruke den til spill. Siden du unlocker diverse greier med å bruke amiibo på gamepaden, så kjøper man den jo faktisk for å bruke til spill. Endret 18. april 2015 av Enlightened Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Det vil si at du utvider innholdet med 185% til 250% ved å betale like mye for DLC som for spillet. Nettopp. I tillegg får vi jo 200cc, som muligens gjør at vi må omlære noen av de gamle banene. Mye bedre enn forventet i dette spillet! En amiibo eller to er kanskje verdt det dersom du har flere spill de kan brukes i. Hadde jeg hatt både Smash Bros Wii U og Hyrule Warriors i tillegg skulle jeg vurdert det. Noen som kan si om Pikmin-DLC er verdt pengene? Får vi 200cc? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Hvorfor bryr folk seg så mye om dem får 200 cc? Lenke til kommentar
brrrm Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 (endret) Fordi det blir ekstremt kult med 200cc, gleder meg veldig til pack 2 kommer. Endret 18. april 2015 av brrrm88 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Hva er så kult? Lenke til kommentar
brrrm Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Mer fart, og det gjør at man må forandre litt på hvordan man har kjørt tidligere, en fin fornyelse Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Er spillet så bra? Jeg har ikke spilt det siden dagen jeg kjøpte det Lenke til kommentar
brrrm Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Ja, jeg synes MK8 er meget bra, kjører stadig vekk online races. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 (endret) Amiibo er bare litt overprisa samlefigurer med en liten gimmick. Sånn jeg ser det betaler du for figuren, og får muligheten til å bruke den i spill/få et lite kostyme/whatnot. Du kjøper ikke Amiibo for å bruke den til spill.Siden du unlocker diverse greier med å bruke amiibo på gamepaden, så kjøper man den jo faktisk for å bruke til spill. Det er helt og holdent ditt valg, du velger hvorfor du kjøper dem. Hvis jeg kjøper Amiibo's og planter dem rett på hylla uten at de rører gamepaden, kjøper jeg dem for å få figurene, ikke for å bruke de i spill/for å låse opp noe kosmetisk. Det jeg egentlig mente var at det er tull å kjøpe Amiibo primært for å utnytte NFC-funksjonene, da får du veldig lite for pengene dine. Jeg mener de burde ikke bli sett på som noe annet enn fine, offisielle samlefigurer, med en gimmick som gir deg litt godsaker i noen spill. Er spillet så bra? Jeg har ikke spilt det siden dagen jeg kjøpte detDet avhenger av hvilke type spill du liker. For en som meg som har spilt spillet i 30-50 timer, og har låst opp og gjort alt som kan gjøres, så gleder jeg meg til å mestre banene i 200cc og få tre stjerner i alle cup'ene. Endret 18. april 2015 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 (endret) Slett. Endret 18. april 2015 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 'Splatoon' News: $300 Best Buy Wii U Bundle Exclusive Comes With Free Game & 'Nintendoland' http://www.gamenguide.com/articles/23901/20150421/splatoon-news-300-best-buy-wii-u-bundle-exclusive-comes-with-free-game-nintendoland-details.htm Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Best Buy-exclusive, så det er vel ikke så veldig relevant? Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Best Buy-exclusive, så det er vel ikke så veldig relevant? Kommer nok noe liknende her Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 DLC2 til MK8 er ute! Bare prøvd én av de nye cupene, og er så til de grader fornøyd! Elsker Baby Park her enda mer enn på Game Cube, blir et herlig kaos når man ligger på første, men likevel må menge seg meg med de bakerste som får de får de farligste itemene. Generelt må jeg også si det er lagt ekstremt mye arbeid i bakgrunner og omgivelser i dette spillet. Herlig. 200cc er intenst! Føltes som jeg spilte F-Zero på Mute City, og kan nesten ikke vente med å prøve Big Blue (men skal spare den litt likevel). Første gang jeg har tapt en cup (tredje plass til og med!) mot bare CPUer, og kommer nok til å ta en stund før jeg har sjans til å vinne konsekvent. Tre stjerner blir nok vanskelig her ja, men moro! Var også borti bremseknappen for første gang, og det blir nok å bruke denne litt framover også. Heldigvis kan man bremse mens man skrenser. 2 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Finnes det en bremseknapp? Hvilken er det? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Har spilt litt nå, og Baby Park var veldig morsomt. Ellers likte jeg Animal Crossing-banen, og Blue-et-eller-annet. Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Koopa City er helt JÆVLIG på 200CC. Har ennå til gode å klare bedre enn femteplass på det løpet. Tror jeg må lære meg å kjøre med sykkel.. vanlig kart uten god turnrate er bare å glemme. Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Noen som har erfaring med 3DS system transfer? Jeg skal overføre 32GB data til et 64GB kort. Jeg valgte trådløs overføring mellom den gamle og den nye maskina fordi jeg ikke ville fikle for mye med de dyrebare SD-kortene (jeg blir sykt fort statisk), men begynner å lure på om det var så lurt. Så langt har det tatt 4.5 time å komme til ca 30%? Sitter her å bytter strømkabel mellom maskinene (har jo bare én!) etterhvert som de nærmer seg tomt batteri. Med denne farta vil det jo ta 12-16 timer... Ville det muligens gått kjappere å ta det via PCn, eller er det hastigheten på kortene som gjør at dette tar tid? Begge skal være Class 10. Hvis PC og kortleser er veldig mye kjappere, hvordan avbryter jeg den nåværende prosessen? Hvis det er mulig da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå