Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Kjøpte Super Mario 64 og Donkey Kong 64, selvom jeg har dem på Nintendo 64. Kostet 80kr stk på Nintendo Eshop Heh, det sto jo at dk64 ikke skulle komme før 16 eller noe o.O De ruller vel ut etterhvert. For min del er det ikke så farlig, Wii har jo masse N64-spill i sin eshop som er fullt tilgjengelig på Wii U, så lenge man gidder å switche til Wii mode. Men på wii så kan man ikke bruke gamepaden til å spille Jeg syns det er rart at dk64 aldri kom til wii virtual shop, jeg er så glad i de gamle spilla at jeg kjøper dem gjerne på nytt på andre systemer Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Kjøpte Super Mario 64 og Donkey Kong 64, selvom jeg har dem på Nintendo 64. Kostet 80kr stk på Nintendo Eshop Hei, vurderer å kjøpe de selv. Hvordan synes du de er å spille på Wii U? Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Super Mario Galaxy 3 kommer til Wii U ???? http://www.idigitaltimes.com/super-mario-galaxy-3-wii-u-2015-release-date-new-3d-mario-now-near-certainty-427553 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Super Mario Galaxy 3 kommer til Wii U ???? http://www.idigitaltimes.com/super-mario-galaxy-3-wii-u-2015-release-date-new-3d-mario-now-near-certainty-427553 Håper det er super marion sunshine 2, galaxy 2 var for lik og repetive som eneren. Jeg tror en oppfølger til sunshine kan bli fantastisk Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Likte ikke Sunshine selv. Hadde ikke sagt nei til en oppfølger til Super Mario 64 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Likte ikke Sunshine selv. Hadde ikke sagt nei til en oppfølger til Super Mario 64 Det med hadde vært kjekt men da kunne det ikke bare vært et stort tomt slått, måtte vært en by som i sunshine slik det er livlig og vi kan chatte med folk og det ligger gjemte stjerner rundt om i bye, kanskje kunne gå under bakken og finne gjemte levler der. Det er selve by området jeg likte så godt fra sunshine Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 (endret) Jeg syns hele Sunshine var merkelig. Alle på øya behandler jo Mario som en dritt, enda han bare kom dit på ferie. Bare gjør ditt, rydd opp her, fiks dette. Og hvordan klarer de å tro at shadow mario er den samme som vanlige Mario? Really? Jetpack-mekanikken er vel det eneste bra med spillet, men kameraet kommer for ofte i veien så du ikke lander der du vil lande. Endret 2. april 2015 av Bytex Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Mario Kart 8 DLC Animal Crossing Will Hit Wii U On April 23 With New 200cc Mode http://www.techtimes.com/articles/43715/20150402/mario-kart-8-dlc-animal-crossing-will-hit-wii-u-on-april-23-with-new-200cc-mode.htm Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Kjøpte Super Mario 64 og Donkey Kong 64, selvom jeg har dem på Nintendo 64. Kostet 80kr stk på Nintendo Eshop Hei, vurderer å kjøpe de selv. Hvordan synes du de er å spille på Wii U? Synes dem funker bra på Wii U, men jeg liker best å spille dem på N64 med N64 kontrolleren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Ohh, dette blir gøy i festlig lag Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Kjøpte Super Mario 64 og Donkey Kong 64, selvom jeg har dem på Nintendo 64. Kostet 80kr stk på Nintendo Eshop Hei, vurderer å kjøpe de selv. Hvordan synes du de er å spille på Wii U? Synes dem funker bra på Wii U, men jeg liker best å spille dem på N64 med N64 kontrolleren. Jeg husker jeg skulle spille på n64 for noen år siden igjen, da innså jeg hvor fucka hele n64 kontrollene er Jeg mener, joystick i midten liksom? Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Jeg liker ikke helt den utviklingen vi ser nå, hvor man nesten må kjøpe Amiibos for å få "hele spillet". Jeg hadde ingenting i mot Amiibos før, men brydde meg heller ikke om å kjøpe noe da jeg synes de blir ganske dyre. Men når man er nødt til å kjøpe forskjellige Amiibos for å unlocke hele spillet, blir jeg irritert. Da jeg var på Coop Obs sist (Elkjøp har tydeligvis kuttet ut alt som har med Nintendo å gjøre), så jeg Mario Party 10 til 499,-. Og Amiibos kostet 199,- Det betyr at for å få hele spillet må jeg betale 700 kr? På Nintendo Direct annonserte de nytt Animal Crossing til 3DS, og det vil komme med Amiibo kort, som man tydeligvis også må kjøpe for å spillet dette. Dette er for dårlig Nintendo! Når jeg kjøper et spill vil jeg ha hele spillet. Lenke til kommentar
brrrm Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Hvilken spill må man ha amiibos for å få hele spillet? Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Jeg syns hele Sunshine var merkelig. Alle på øya behandler jo Mario som en dritt, enda han bare kom dit på ferie. Bare gjør ditt, rydd opp her, fiks dette. Og hvordan klarer de å tro at shadow mario er den samme som vanlige Mario? Really? Jetpack-mekanikken er vel det eneste bra med spillet, men kameraet kommer for ofte i veien så du ikke lander der du vil lande. Seriøst???Mario Sunshine var jo bare helt fantastisk! Stemningen var spennende, fargene og detaljene var helt vill og måten levler var gjemt og laget var helt ubeskrivelig i forhold til noe annet spill som er kommet. Merkelig at du ikke likte det ^^, Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Jeg liker ikke helt den utviklingen vi ser nå, hvor man nesten må kjøpe Amiibos for å få "hele spillet". Jeg hadde ingenting i mot Amiibos før, men brydde meg heller ikke om å kjøpe noe da jeg synes de blir ganske dyre. Men når man er nødt til å kjøpe forskjellige Amiibos for å unlocke hele spillet, blir jeg irritert. Da jeg var på Coop Obs sist (Elkjøp har tydeligvis kuttet ut alt som har med Nintendo å gjøre), så jeg Mario Party 10 til 499,-. Og Amiibos kostet 199,- Det betyr at for å få hele spillet må jeg betale 700 kr? På Nintendo Direct annonserte de nytt Animal Crossing til 3DS, og det vil komme med Amiibo kort, som man tydeligvis også må kjøpe for å spillet dette. Dette er for dårlig Nintendo! Når jeg kjøper et spill vil jeg ha hele spillet. Dette ser du jo i alle andre spill nå til dags. Cod/BF og alle andre spill kjører denne dritten i form av paid DLC, altså at du ikke får hele spillet når du kjøper det, men halve. Nintendo har enda ikke gjort amiibo til et must for å unlocke viktige greier, men jeg er helt enig med deg om at Nintendo vil gjøre det. Har alltid hatet paid DLC, noe som Nintendo har holdt seg unna helt til wiiU kom, og det er trist å se at de som en gang faktisk satte oss spillere i sentrum, og faktisk gav oss et helt spill når du betalte 500kr, nå har begynt på grådighetens vei. Så lenge kvaliteten på spillene ikke blir dårligere, bør vi vel være fornøyd i guess... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 (endret) Genialt at sm64 bare koster 16 kroner på eshop nå, da kjøper man den ikke sist og sparer 64 kroner Jeg liker ikke helt den utviklingen vi ser nå, hvor man nesten må kjøpe Amiibos for å få "hele spillet". Jeg hadde ingenting i mot Amiibos før, men brydde meg heller ikke om å kjøpe noe da jeg synes de blir ganske dyre. Men når man er nødt til å kjøpe forskjellige Amiibos for å unlocke hele spillet, blir jeg irritert. Da jeg var på Coop Obs sist (Elkjøp har tydeligvis kuttet ut alt som har med Nintendo å gjøre), så jeg Mario Party 10 til 499,-. Og Amiibos kostet 199,- Det betyr at for å få hele spillet må jeg betale 700 kr?På Nintendo Direct annonserte de nytt Animal Crossing til 3DS, og det vil komme med Amiibo kort, som man tydeligvis også må kjøpe for å spillet dette. Dette er for dårlig Nintendo! Når jeg kjøper et spill vil jeg ha hele spillet.Dette ser du jo i alle andre spill nå til dags. Cod/BF og alle andre spill kjører denne dritten i form av paid DLC, altså at du ikke får hele spillet når du kjøper det, men halve.Nintendo har enda ikke gjort amiibo til et must for å unlocke viktige greier, men jeg er helt enig med deg om at Nintendo vil gjøre det.Har alltid hatet paid DLC, noe som Nintendo har holdt seg unna helt til wiiU kom, og det er trist å se at de som en gang faktisk satte oss spillere i sentrum, og faktisk gav oss et helt spill når du betalte 500kr, nå har begynt på grådighetens vei. Så lenge kvaliteten på spillene ikke blir dårligere, bør vi vel være fornøyd i guess... Altså blir ikke dlc-ene lagd i ettertid? Slik jeg alltid har fortstått det så er det en fortsettelse til et spill, noe man ikke ville kunne fått før det ble oppfunnet dlc Endret 4. april 2015 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Slik jeg alltid har fortstått det så er det en fortsettelse til et spill, noe man ikke ville kunne fått før det ble oppfunnet dlc Før bredbånd ble det laget utvidelser til spill i form av CD/DVD-er som faktisk var nesten like store som selve spillet. Ikke en 70 kroners DLC med en ekstra bane eller et ekstra oppdrag/rase, eller DLC er som oppførte seg som en juksekode. Når du kjøpte en ekspansjon før fikk du "alt". Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Slik jeg alltid har fortstått det så er det en fortsettelse til et spill, noe man ikke ville kunne fått før det ble oppfunnet dlc Før bredbånd ble det laget utvidelser til spill i form av CD/DVD-er som faktisk var nesten like store som selve spillet. Ikke en 70 kroners DLC med en ekstra bane eller et ekstra oppdrag/rase, eller DLC er som oppførte seg som en juksekode. Når du kjøpte en ekspansjon før fikk du "alt". Det er jo bare kjekt med noe ekstra i tilleg til spillet Før dlc hadde vi ikke fått alle disse ekstra tingene Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Jeg syns hele Sunshine var merkelig. Alle på øya behandler jo Mario som en dritt, enda han bare kom dit på ferie. Bare gjør ditt, rydd opp her, fiks dette. Og hvordan klarer de å tro at shadow mario er den samme som vanlige Mario? Really? Jetpack-mekanikken er vel det eneste bra med spillet, men kameraet kommer for ofte i veien så du ikke lander der du vil lande. Seriøst???Mario Sunshine var jo bare helt fantastisk! Stemningen var spennende, fargene og detaljene var helt vill og måten levler var gjemt og laget var helt ubeskrivelig i forhold til noe annet spill som er kommet. Merkelig at du ikke likte det ^^, Jeg likte det heller ikke. Det var ikke et skikkelig mario-spill. Fludd var bare teit og føltes malplassert, og hele settingen var merkelig og feil. Skal vi få et nytt 3D mario nå håper jeg det tar inspirasjon fra de gode 3D mario-spillene; 64 og galaxy. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 (endret) Jeg syns hele Sunshine var merkelig. Alle på øya behandler jo Mario som en dritt, enda han bare kom dit på ferie. Bare gjør ditt, rydd opp her, fiks dette. Og hvordan klarer de å tro at shadow mario er den samme som vanlige Mario? Really? Jetpack-mekanikken er vel det eneste bra med spillet, men kameraet kommer for ofte i veien så du ikke lander der du vil lande. Seriøst???Mario Sunshine var jo bare helt fantastisk! Stemningen var spennende, fargene og detaljene var helt vill og måten levler var gjemt og laget var helt ubeskrivelig i forhold til noe annet spill som er kommet. Merkelig at du ikke likte det ^^, Jeg likte det heller ikke. Det var ikke et skikkelig mario-spill. Fludd var bare teit og føltes malplassert, og hele settingen var merkelig og feil. Skal vi få et nytt 3D mario nå håper jeg det tar inspirasjon fra de gode 3D mario-spillene; 64 og galaxy. Det er vell lettere for oss som vokste opp til super mario sunshine og like det Jeg syns aldri galaxy holdt mål med sunshine, alle spila etter sunshine i 3d platform sjangeren har ikke vært like gode etter min mening. De trenger ikke å ha fludd med i et nytt spill men et med en by som i sunshine syns jeg dem burde ha. Blir bare gørr kjedelig å bare ha et stort mario hode å bevege seg rundt på... Endret 4. april 2015 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå