XE800 Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Stilig. Første episode var ihvertfall spennende og dramatisk, håper spillet blir like bra. Jeg regner med at man kan se resten av episodene via Crunchyroll-appen? Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Stilig. Første episode var ihvertfall spennende og dramatisk, håper spillet blir like bra. Jeg regner med at man kan se resten av episodene via Crunchyroll-appen? Hm ser dessverre ut som serien ikke er tilgjengelig her i Norge lenger noe som er ganske synd Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Hvordan er dermed kjøp av spill elektronisk på 2/3DS? Guttungen får en 2ds i gave i morgen, kan jeg laste ned spill på den som er kjøpt på datterns 3ds? Eller er det som det var på Wii at det kun er på den ene konsollen? Blir selvfølgelig logget på med samme konto på begge. Spillene kan bare brukes på den maskinen de kjøpt på, eller du kan overføre lisensene. Men bare en maskin om gangen kan spille digitale spill. Dette er grunnen til at mange foreldre foretrekker fysiske spill til 3DS, da kan søsken i alle fall byttelåne. Kan man ikke logge seg på med samme konto på en annen 3ds og laste ned spillet? Nei, tror ikke det. Det er jo det som er hele poenget med alle klagene Nintendo får, de har ikke noe "unified account system". Rett meg hvis jeg har feil dere andre her inne, men det er jo derfor man i det hele tatt har det idiotiske lisensoverføringsstyret hver gang man bytter ut 3DS-en. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Så når man får seg en ny 3ds mister man alt man hadde på den gamle? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 ja. Du må gjøre den knotete system transfer prosedyren og da flyttes alle spill til den nye og slettes fra den gamle. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Det skyldes nok piratkopiering, dessverre. Hvis nagina folk kunne ha forstått hvorfor piratversjoner ikke betyr at Nintendo gir bort gratis spill hadde vi sluppet alt dette tøvet. Det er jo mye av det samme steam gjør, for den saks skyld. Men det er det jo ingen som klager over, fordi "steam aldri gjør noe negativt", ifølge alt for mange. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Ny Nintendo-direct med masse nyheter: -Nintendo 64 og DS-spill kommer til Wii U på e-shopen, inkludert DK 64, Mario 64 og MArio Kart DS.. -Mewtwo og Lucas kommer til SSB -Splatoon kommer 29. mai. Mario Maker i september. Hvor er gamer.no? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Er det den tiden av året igjen at det skal grines over pirater igjen? arrr arrr, lykke til. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Wii U-releaser for resten av året. 8. mai - Kirby and The Rainbow Paintbrush 29. mai - Splatoon 26. juni - Yoshi''s Wooly World 2. halvår - Devil's Third September - Mario Maker 2. halvår - Fatal Frame: Oracle of the Sodden Raven 2. halvår - Xenoblade Chronicles X Også kommer det sikkert et spill til før jul som vises på E3. Kanskje StarFox eller et annet Miyamoto-prosjekt. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Digg med Fatal Frame. Var redd det ikke skulle komme hit. Minst syv eksklusive spill i år er bra. Er vel nesten mer enn PS4 og Xbox One til sammen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 (endret) Fatal Frame ja! Ble noe skeptisk til at det ikke ville kommer her ja, da kjenner jeg at det nykker litt i kjøpefingen faktisk =) Ellers er det for min del en no-go liste. EDIT: Yoshi hadde muligens vært ett koselig gjensyn siden N64. Endret 2. april 2015 av Mala Lenke til kommentar
protown Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Gi meg Splatoon og Mario Maker og jeg er en glad mann Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Og det irriterer meg litt at de spyr ut amiibo-pakker til hvert eneste nytt spill også..men jeg kjøper dem jo ikke så egentlig bryr det meg ikke. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Ny Nintendo-direct med masse nyheter: -Nintendo 64 og DS-spill kommer til Wii U på e-shopen, inkludert DK 64, Mario 64 og MArio Kart DS.. -Mewtwo og Lucas kommer til SSB -Splatoon kommer 29. mai. Mario Maker i september. Hvor er gamer.no? Når kommer disse N64-spillene? Det er jo meget gode nyheter! Men så var det dette med tid til å spille alt sammen da... Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 2. april 2015 Forfatter Del Skrevet 2. april 2015 Ja, er triste tider å være en Nintendo-fan. Leker og mobilspill i sikte. Noen her som har erfaring med å importere en Framemeister for å få bra bilde på eldre konsoller? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 2. april 2015 Forfatter Del Skrevet 2. april 2015 Ny Nintendo-direct med masse nyheter: -Nintendo 64 og DS-spill kommer til Wii U på e-shopen, inkludert DK 64, Mario 64 og MArio Kart DS.. -Mewtwo og Lucas kommer til SSB -Splatoon kommer 29. mai. Mario Maker i september. Hvor er gamer.no? Når kommer disse N64-spillene? Det er jo meget gode nyheter! Men så var det dette med tid til å spille alt sammen da... Tror første kom i går. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Kjøpte Super Mario 64 og Donkey Kong 64, selvom jeg har dem på Nintendo 64. Kostet 80kr stk på Nintendo Eshop Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 (endret) De ruller vel ut etterhvert. For min del er det ikke så farlig, Wii har jo masse N64-spill i sin eshop som er fullt tilgjengelig på Wii U, så lenge man gidder å switche til Wii mode. Endret 2. april 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Godt å se dato for Yoshi's Woolly World. Har gledet meg lenge til denne tittelen. Elsket Kirby's Epic Yarn på Wii'en og Yoshi's Woolly World er i samme stil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå