Gjest Bruker-292501 Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 (endret) Vell siden jeg ikke har det på wii så er det vell ikke noe å tape på? Vil føle at jeg fikk noe ut av å kjøpe en new 3ds xl fremfor en 3ds xl Har bestilt den med majoras mask design, nå for tiden så skal jeg alltid ha nintendo konsoller og handholdte konsoller med zelda design Den med majoras mask ser jo kjempe lekker ut men blir litt trist og ta farvell med min 3ds etter 3 og et halvt gode år og mange minner ): Har jo brukt den mye mer enn både wii u og wii til sammen de siste åra, er den jeg har spilt mest på Forresten, når norsk tid er den nintendo konferansen? Jeg er ikke så god på utenlandsk tid Endret 1. april 2015 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Det er vel rundt midnatt for oss. Litt usikker på om de har daylight saving der, men det var 23.00 UK time, og England er én time bak oss, så enten midnatt til 2 april eller ett om natta, vil jeg tro. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Jeg fikk det i går og har lagt noen timer i det, men er enig med Eurogamer. Bra port, men det passer best på en stor skjerm. For de som gikk glipp av Wii-versjonen er det dog verdt et kjøp. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Jeg kjenner jeg er spent En veldig stor del av meg håper at den der paper mario thousand year door 3ds var sant og det blit annonsert nå eller et nytt paper mario spill eller mario and luigi. Gud da hadde jeg blitt glad! Lenke til kommentar
Davday90 Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 hvordan kan den ha release 2.april når alt er stengt? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 (endret) Kanskje dem tenkte på de som bestilte spillet? Endret 1. april 2015 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 For all del kjøp spillet hvis du ikke har det fra før Det er forrige generasjons klart beste RPG på konsoll. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Jeg skulle ønske jeg viste om dette spillet når det kom og kjøpte det, jeg tror det ville vært et flott minne å ha nå nesten 6 år senere Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 På tide DS-spill kom, er et hav av gode spill der så håper de fyller på. De kunne dog latt oss spille dem på 3DS også. Mangler bare GameCube-spill nå. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 hvordan kan den ha release 2.april når alt er stengt? eShop. Laster ned Xenoblade Chronicles 3DS nå. Ante ikke at det var ute engang. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Må huske på å ha stort nok minnekort da. Det som følger med er visst for lite for Xenoblade. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Yes! Endelig kan jeg spille donkey kong 64 på en konsoll der ikke joysticken sliter etter 5 minutter Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Må huske på å ha stort nok minnekort da. Det som følger med er visst for lite for Xenoblade. Et helt vanlig micro-SD går helt fint, og et på 32GB koster ikke stort. Det burde holde til det meste. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 (endret) Den nye Animal Crossing-banen til Mario Kart 8 (DLC 2): Endret 2. april 2015 av kaaasen Lenke til kommentar
Cord Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Hvordan er dermed kjøp av spill elektronisk på 2/3DS? Guttungen får en 2ds i gave i morgen, kan jeg laste ned spill på den som er kjøpt på datterns 3ds? Eller er det som det var på Wii at det kun er på den ene konsollen? Blir selvfølgelig logget på med samme konto på begge. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Hvordan er dermed kjøp av spill elektronisk på 2/3DS? Guttungen får en 2ds i gave i morgen, kan jeg laste ned spill på den som er kjøpt på datterns 3ds? Eller er det som det var på Wii at det kun er på den ene konsollen? Blir selvfølgelig logget på med samme konto på begge. Spillene kan bare brukes på den maskinen de kjøpt på, eller du kan overføre lisensene. Men bare en maskin om gangen kan spille digitale spill. Dette er grunnen til at mange foreldre foretrekker fysiske spill til 3DS, da kan søsken i alle fall byttelåne. Lenke til kommentar
Cord Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Hvordan er dermed kjøp av spill elektronisk på 2/3DS? Guttungen får en 2ds i gave i morgen, kan jeg laste ned spill på den som er kjøpt på datterns 3ds? Eller er det som det var på Wii at det kun er på den ene konsollen? Blir selvfølgelig logget på med samme konto på begge. Spillene kan bare brukes på den maskinen de kjøpt på, eller du kan overføre lisensene. Men bare en maskin om gangen kan spille digitale spill. Dette er grunnen til at mange foreldre foretrekker fysiske spill til 3DS, da kan søsken i alle fall byttelåne. Da blir det å handle fysiske spill fremover. Takker Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Hvordan er dermed kjøp av spill elektronisk på 2/3DS? Guttungen får en 2ds i gave i morgen, kan jeg laste ned spill på den som er kjøpt på datterns 3ds? Eller er det som det var på Wii at det kun er på den ene konsollen? Blir selvfølgelig logget på med samme konto på begge. Spillene kan bare brukes på den maskinen de kjøpt på, eller du kan overføre lisensene. Men bare en maskin om gangen kan spille digitale spill. Dette er grunnen til at mange foreldre foretrekker fysiske spill til 3DS, da kan søsken i alle fall byttelåne. Kan man ikke logge seg på med samme konto på en annen 3ds og laste ned spillet? Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Oi, har Nintendo gått amok? Den animen de kjører på eShopen er ikke akkurat familievennlig. Er det en spillrelatert serie? Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Oi, har Nintendo gått amok? Den animen de kjører på eShopen er ikke akkurat familievennlig. Er det en spillrelatert serie? Ja det kommer et 3ds spill basert på serien på eshopen i Mai derfor er de 2 første episodene gratis fram til 1 Juni Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå