nagina Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Ingen ny Wii U i år heller for min del, med andre ord. This ^^ WiiU må nok ned i pris, 2000+ er for mye for en liten drit hardware som den har. 999,- hadde gjort susen men det er bare drømmen, 1499,- burde den ligge på. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Bare den store jalla kontrollen vår til Wii U er vel "verdt" 999,- Er spent på for noe gimik de kommer med neste gang, selv om det blir vell kjøp da også. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 (endret) Jeg har brent meg litt på Wii U, som jeg har eid siden lansering. For meg er det den svakeste Nintendo-konsollen i forhold til bibliotek. Det har rett og slett ikke vært nok gode spill som appellerer til meg. Jeg liker en del av Nintendos spill på 3DS/Wii U, men uten tredjepartsstøtte har Nintendo vist at det er umulig for de å opprettholde en jevn strøm av kvalitet til to plattformer samtidig. Til sammen har 3DS og Wii U fått et godt bibliotek. Men alene har Wii U-en min vært en stor skuffelse, og har egentlig støvet ned. Det til tross for at jeg har kjøpt de fleste av gromtitlene til maskinen. (Se spoiler-boks under) (Har for det meste styrt unna 2D-plattformere, ikke spilt Bayonetta ettersom jeg ikke digga første). Eier New Super Mario Bros (likte ikke), Zelda Wind Waker HD, Nintendoland, Rayman Legends, Super Smash, Mario Kart, Pikmin 3 (likte ikke), Super Mario 3D World (OK, men MP-fokus ødela. Massiv skuffelse i forhold til SMG1/2). Nintendo klarer rett og slett ikke bære to maskiner alene. Har 3DS-en et godt år har Wii U-en et dårlig år, og vice versa. De flytter utviklerkrefter fra en konsoll til den andre, og ingen av maskinene får egentlig god nok støtte. (Spesielt ikke nå som tredjerpartsutviklerne også nesten har forlatt 3DS) Derfor vil min avgjørelse om å kjøpe den neste Nintendo-konsollen avhenge av om de slipper én, eller to separate konsoller. Hvis Nintendo kommer med en hybrid-løsning, eller eventuelt en håndholdt og en stasjonær versjon av samme konsoll som spiller de samme spillene, så vil jeg kjøpe en av de. Men hvis Nintendo tviholder på å ha forskjellige utviklingsteam, som lager forskjellige spill til to forskjellige plattformer, så anser jeg meg selv som ferdig med Nintendo-hjemmekonsoller, i alle fall til maskinen har vært ute noen år og har sunket i pris/fått et OK spillbibliotek. Det er ikke verdt å betale 2500 kr + for en håndfull spill over fire/fem år. Endret 28. mars 2015 av Jakoozie Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Det er ikke verdt å betale 2500 kr + for en håndfull spill over fire/fem år. Skjønner hva du mener, kjøpte PS4, eneste spillet jeg har kjøpt, hvis jeg husker riktig, er Alien Isolation. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Det er ikke verdt å betale 2500 kr + for en håndfull spill over fire/fem år. Skjønner hva du mener, kjøpte PS4, eneste spillet jeg har kjøpt, hvis jeg husker riktig, er Alien Isolation. Ja. Men ps4-en har nok mye mer tid på å komme seg enn Wii U kommer til å få. Fin maskin til multiplattformspill hvis man ikke har PC, men eksklusivene har vært skuffende. Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Er TV2Sumo og/eller Netflix tilgjengelig på Wii U? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 (endret) Netflix er det. Bare å laste ned appen og se i vei. Endret 28. mars 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Ingen ny Wii U i år heller for min del, med andre ord. This ^^ WiiU må nok ned i pris, 2000+ er for mye for en liten drit hardware som den har. 999,- hadde gjort susen men det er bare drømmen, 1499,- burde den ligge på. 2000 for en wiiU er ingenting. Du får med Wii, samt virtual console til begge to, og du har en god del eksklusive spill til både Wii og wiiU du kan spille(i 1080p på wiiu spilla). Hardwaren i den har for øyeblikket ingenting å si da du får 1080p 60fps i de fleste Nintendo spillene(med unntak av co op i hyrule warriors, som var meget skuffende). Hva mer kan man be om for 2000kr? Skal Nintendo bare gi dere konsollen liksom? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 (endret) 2000 for en wiiU er ingenting. Du får med Wii, samt virtual console til begge to, og du har en god del eksklusive spill til både Wii og wiiU du kan spille(i 1080p på wiiu spilla).Hardwaren i den har for øyeblikket ingenting å si da du får 1080p 60fps i de fleste Nintendo spillene(med unntak av co op i hyrule warriors, som var meget skuffende). Hva mer kan man be om for 2000kr? Skal Nintendo bare gi dere konsollen liksom? Som med alt annet i Norge er ingenting billig nok før man får det gratis. Sånn personlig har jeg ikke gått for en Wii U enda fordi jeg har mer fornuftige ting å bruke penger på og spare opp til. Endret 29. mars 2015 av N o r e n g Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Skjønner ikke at folk klager på prisen, 2000 er jo billig for hva du får. Folk har råd til å kjøpe ny smartmobil hvert år til 5-6k. Selv har jeg klart meg med min Galaxy S2 siden den kom på markedet. 3 Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Skjønner ikke at folk klager på prisen, 2000 er jo billig for hva du får. Folk har råd til å kjøpe ny smartmobil hvert år til 5-6k. Selv har jeg klart meg med min Galaxy S2 siden den kom på markedet. Helt enig! Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Ingen ny Wii U i år heller for min del, med andre ord. This ^^ WiiU må nok ned i pris, 2000+ er for mye for en liten drit hardware som den har. 999,- hadde gjort susen men det er bare drømmen, 1499,- burde den ligge på. Her. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 (endret) Da må man vel belage seg på ekstern HDD uten om pga. den bedritne lagringskapasiteten på konsollen. Endret 30. mars 2015 av Mala Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Det må/bør man uansett. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Frysninger. Digger "Engage the Enemy". Så utrolig tøff. https://www.youtube.com/watch?v=6JzTsoO1ou4 https://www.youtube.com/watch?v=mEOxp7g4Xbw https://www.youtube.com/watch?v=QSxmWWIroiI https://www.youtube.com/watch?v=z1hj6wBIGug https://www.youtube.com/watch?v=veZjlumNd2U Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Nintendo Direct imorgen. http://www.nintendo.co.uk/Misc-/Nintendo-Direct/Latest-Nintendo-Direct/Nintendo-Direct-698557.html?at=mail&mailname=AnnouncementMailNintendoDirect_04_15 Lenke til kommentar
Davday90 Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 xenoblade 3ds kommer imorra men da er jo alt stengt? er den ute i butikkene nå? tenker oslo område Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 (endret) http://www.eurogamer.net/articles/2015-04-01-xenoblade-chronicles-3d-review A technically impressive port of a masterly RPG, though the small screen ultimately proves too restrictive for a game of this scope. Akkurat det jeg trodde. Glad jeg har dette på Wii. Og ja, alt er stengt skjærtorsdag. Endret 1. april 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 http://www.eurogamer.net/articles/2015-04-01-xenoblade-chronicles-3d-review A technically impressive port of a masterly RPG, though the small screen ultimately proves too restrictive for a game of this scope. Akkurat det jeg trodde. Glad jeg har dette på Wii. Og ja, alt er stengt skjærtorsdag. Jeg trodde dette skulle være en remake, det som er en ekslusiv for new 3ds med /: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Nope, de har bare skvisa wii-spillet inn på New 3DS. Ikke endret noe spesiellt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå