Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SPLATOON: MAKING MESSY MISCHIEF IN NINTENDO’S NEW SHOOTER

 

The rich, colorful ink splashed world of Splatoon is only looking better each time we see it....we have to admit what Nintendo showed us was still incredibly fun.

So far Splatoon has the heart, soul, and attention-to-detail signature of Nintendo’s game.

And we’re hoping that the upward trajectory for the modes and features of this adorable squid-based shooter continues

 

http://www.ign.com/articles/2015/03/23/splatoon-making-messy-mischief-in-nintendos-new-shooter

Endret av PÃ¥inter
Lenke til kommentar

Noen som vet om noen butikker som har bra utvalg av ds-spill? Kan gjerne være utenlandske butikker også.

 

Har søkt på nettet etter mange forskjellige ds-spill , men det virker for meg som om mange ikke selges/produseres lenger?

Jeg finner dog en del brukt på f.eks finn.no, men vil helst kjøpe nytt.

 

Eksempler på spill jeg ser etter er spirit tracks, phantom hourglass, aliens infestation, hotel dusk room 215 og mario & luigi: bowsers inside story.

Lenke til kommentar

Noen som vet om noen butikker som har bra utvalg av ds-spill? Kan gjerne være utenlandske butikker også.

 

Har søkt på nettet etter mange forskjellige ds-spill , men det virker for meg som om mange ikke selges/produseres lenger?

Jeg finner dog en del brukt på f.eks finn.no, men vil helst kjøpe nytt.

 

Eksempler på spill jeg ser etter er spirit tracks, phantom hourglass, aliens infestation, hotel dusk room 215 og mario & luigi: bowsers inside story.

Ta en titt på Sortiment.no

De har alt av gamle konsoller og spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

SPLATOON: MAKING MESSY MISCHIEF IN NINTENDO’S NEW SHOOTER

 

The rich, colorful ink splashed world of Splatoon is only looking better each time we see it....we have to admit what Nintendo showed us was still incredibly fun.

So far Splatoon has the heart, soul, and attention-to-detail signature of Nintendo’s game.

And we’re hoping that the upward trajectory for the modes and features of this adorable squid-based shooter continues

 

http://www.ign.com/articles/2015/03/23/splatoon-making-messy-mischief-in-nintendos-new-shooter

 

 

Lenke til kommentar

Argh, alt for mye i tvil om jeg burde slå til på Wii U-tilbudet. Begynner å bli en del spill jeg har lyst på nå, og det kommer jo enda fler (Zelda og Splatoon, først og fremst), samtidig har jeg ganske liten tid til det akkurat nå, og Mario Kart er et spill jeg egentlig vurderer å velge bort denne generasjonen. Veldig bra tilbud på New 3DS også, men hater at Nintendo gir ut en ny halvveisgenerasjonskonsoll, jeg jeg dropper nok hele greia.

 

Begynner å gjøre meg ferdig med 100%-gjennomgangen min av Majoras Mask. Mangler én hjertebit før jeg stikker til månen, men er mer eller mindre helt sikker på at jeg egetnlig har funnet alle. Må ha skrudd av uten å lagre en gang eller noe. For vel bare tråle gjennom Termina én gang til, akk.

 

Generelt fornøyd med forenklingene og forandringene som har blitt gjort (med untak av magibruk for Zora-svømming, øyesvakheter på bossene og endringen av ispilene.), da MM faktisk originalt var et spill som kunne hatt godt av litt mer hinting og veiledning. Men den generelle instillingen de har hatt under design av dette spillet gir meg bekymringer for Zelda Wii U. Føler åpen verden-løsningen kolliderer litt med at det virker som Anouma mener at spillerne for guds skyld må slippe å tenke selv og utforske, eller prøve mer enn én gang før de klarer noe.

Endret av Serjiously
Lenke til kommentar

Legend of Zelda producer Eiji Aonuma has announced that meeting a 2015 release date for The Legend of Zelda for Wii U is no longer a "number one priority."

 
 
 
“In these last three months, as the team has experienced firsthand the freedom of exploration that hasn’t existed in any Zelda game to date, we have discovered several new possibilities for this game,” Aonuma says. “As we have worked to turn these possibilities into reality, new ideas have continued to spring forth, and it now feels like we have the potential to create something that exceeds even my own expectations.”

 

He continues, “As I have watched our development progress, I have come to think that rather than work with meeting a specific schedule as our main objective, and releasing a game that reflects only what we can create within that scheduled time, I feel strongly that our focus should be to bring all these ideas to life in a way that will make The Legend of Zelda on Wii U the best game it can possibly be.”

 

“So,” Aonuma says, “I must apologize to you all that were expecting the game by year’s end, but we are no longer making a 2015 release our number one priority. Instead, our priority is to make it the most complete and ultimate Zelda game.”

http://www.siliconera.com/2015/03/27/legend-zelda-wii-u-delayed-no-longer-coming-2015/

Endret av PÃ¥inter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...