Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Problemet mitt er at jeg kjøper for mye spill. Også blir det bare liggende i ukesvis eller måneder med plasten på. F.eks. kjøpte jeg Monster Hunter 4U for over en måned siden. Enda ikke prøvd det. Eller Majoras Mask 3D.

Var/er ikke du en stor fan av Monster Hunter 3? Da bør du seriøst prøve MH4U i dag. Det er langt bedre enn MH3. ;)

 

 

Jepp jeg spiller fortsatt MH3 av og til. Men har litt aversjoner mot å spille det på 3ds. Skjermene er så små liksom..

Må vel prøve det snart, betalte jo fullpris for det :p

Lenke til kommentar

Jeg kommer nok aldri til å spille det online. Har det ikke bra singleplayer er jeg ute ganske kjapt. Men Eurogamer sa jo at singleplayeren virket morsom også, så. Vi får sjå.

Litt usikker på om du mener Splatoon eller Monster Hunter 4, men begge har rimelig bra single-player. ;) Online bryr jeg meg aldri om, med mindre det er et MMORPG, og selv da spiller jeg i hovedsak solo. :p

Lenke til kommentar

Med online-delen mente jeg Splatoon. Har aldri spilt MH3 som multiplayer heller. Selv om de sier det er "best" med 3 andre. Jeg liker heller å fordype meg i enkelte våpen, skaffe deler for å oppgradere til enda råere versjoner, skaffe fulle monster armor sets og slikt. Henger meg ikke så opp i om jeg er på HR 6 eller 9. Det er et spill man aldri blir ferdig med synes jeg.

 

Har liksom bare ikke lyst å spille det på 3DS XL selv om jeg har det..

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

 

Jeg kommer nok aldri til å spille det online. Har det ikke bra singleplayer er jeg ute ganske kjapt. Men Eurogamer sa jo at singleplayeren virket morsom også, så. Vi får sjå.

Litt usikker på om du mener Splatoon eller Monster Hunter 4, men begge har rimelig bra single-player. ;) Online bryr jeg meg aldri om, med mindre det er et MMORPG, og selv da spiller jeg i hovedsak solo. :p

 

Jeg vil påstå at jeg er blant de mer herda jegerne her inne ut fra at jeg tok alle questene i MHFU (et teknisk sett vanskeligere spill enn MH3U) solo med en kombinasjon av hammer og lanse, og selv jeg syns G-rank i MH4U er litt for vanskelig for offline singleplayer. Det er rett og slett for mye HP på monsterne når man kommer til G-rank solo, og når man kan spille over nettet er det ingen god grunn til å ikke spille online. High Rank i MH4U er omtrent like krevende av deg som G-rank var i MH3U i min opplevelse.

 

Men du får ha lykke til med å nå G3 solo i MH4U, det går nok med litt tålmodighet og ekstremt mye øving.

Endret av N o r e n g
Lenke til kommentar

Du kan spille Zelda Twilight Princess (Wii), Skyward Sword (Wii), Windwaker (Wii U). Som er de "nyeste" spillene i serien. 

Så har du endel av de gamleste på Virtual Console i eShop. Både orginalen til NES og Link to the Past til SNES. Og et par N64-spill på Wii VC (som er tilgjengelig via en Wii-app.

 

Så egentlig kan du spille alle ^^

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Er i grunn ikke et som er bedre enn et annet å starte med.. Men; om du ikke skal spille alle, tror jeg at jeg ville tatt de tre jeg liker best (i vilkårlig rekkefølge):

Ocarina of Time (N64, virtual console)

Twilight Princess (Wii)

Wind Waker (Wii U)

 

Ikke spilt Wind Waker på Wii U, bare på GameCube, men regner med at det fortsatt er det mesterverket jeg har kost meg med så mange ganger.. Har spilt igjennom de tre spillene over i alle fall 4-5 ganger hver. Anbefales på det absolutt sterkeste. Mesterverk alle sammen.. :)

 

Og når du er ferdig med det, stikk tilbake til A Link to the Past fra SNES (på Virtual console det og, regner jeg med), så kan du avslutte det du startet på.. Du har mye digg i vente!

Lenke til kommentar

Hva du spiller først spørs vel på hvor høggen grafikk du takler å se på i lengden. N64-spillene ser temmelig ille ut i HD nå, så det kan faktisk være en faktor. Med textures som er så low-res at de ser ut som de er smurt utover flatene ser det verre ut enn SNES/NES spillene faktisk.

 

Jeg ville startet med Twilight Princess. Du har null nostalgisk forhold til noen av spillene, så da er ikke det en faktor heller. Det ser veldig pent ut og har knallbra dungeons og overworld.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...