Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Tomadachi life er morsomt. En blanding mellom Animal Crossing og The Sims? Men veldig forskjellig. Et helt unikt spill.

Noen som vet om noe ny direct snart?

Hva gjør du daglig på Tomadachi life? i animal crossing er det fisking og samle bugs og snakke med innbyggerne som gir items til deg av og til. er det mye å gjøre i Tomadachi life også?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grøss. Har dessverre hørt noen melodier fra spillet hvor det er synging i bakgrunnen, og det synes jeg ikke passer inn. Skulle ønske de beholdt komponistene fra Xenoblade. Musikken i det spillet er fantastisk.

Hva gjør du daglig på Tomadachi life? i animal crossing er det fisking og samle bugs og snakke med innbyggerne som gir items til deg av og til. er det mye å gjøre i Tomadachi life også?

Du hjelper folkene dine med diverse ting, som å gi dem mat, nye klær og møbler. Det er veldig mye å velge mellom om og det låses opp flere nye ting etter hvert. De spør også om diverse råd fra deg av og til. F.eks. kan X like Y og vil ha råd fra deg om X da bør prøve seg på Y. Det er mye å gjøre, men litt tregt i starten når man har få folk.

Lenke til kommentar

Ikke bare på US VC håper jeg? M:ZM er vel et gameboy-spill? Ser ikke spes pent ut på storskjerm, de.

Holder på med Metroid Prime Trilogy for tida. Fantastiske spill, beste atmosfæren noen sinne.

Og når toern ble for vanskelig (gikk meg helt bort), starta jeg bare på treern istedet for å ragequitte.

MP3 har mye mere story og voice acting i cutscenes (bortsett fra Samus såklart) enn de to første.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Ikke bare på US VC håper jeg? M:ZM er vel et gameboy-spill? Ser ikke spes pent ut på storskjerm, de.

Holder på med Metroid Prime Trilogy for tida. Fantastiske spill, beste atmosfæren noen sinne.

Og når toern ble for vanskelig (gikk meg helt bort), starta jeg bare på treern istedet for å ragequitte.

MP3 har mye mere story og voice acting i cutscenes (bortsett fra Samus såklart) enn de to første.

Bare på WiiU, dessverre. Nintendo har vel fortsatt ikke sluppet mer enn ti GBA-spill til 3DS, og da bare til "early adopters". Men jeg må si jeg ikke synes GBA-spillene ser så ille ut på storskjerm som man kunne frykte og de gjør seg ganske godt på gamepad-en. Det finnes dog unntak, f.eks. Golden Sun-spillene, men de var bare pikselgrøt selv på GB Micro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...