lu2saa08 Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Tomadachi life er morsomt. En blanding mellom Animal Crossing og The Sims? Men veldig forskjellig. Et helt unikt spill. Noen som vet om noe ny direct snart? Hva gjør du daglig på Tomadachi life? i animal crossing er det fisking og samle bugs og snakke med innbyggerne som gir items til deg av og til. er det mye å gjøre i Tomadachi life også? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Håhåhåh, fy faen så dårlig. 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 (endret) Skal jo være HIPT OG EDGY vettu...kan tenke meg det der blir slitsomt etter 1012309842310348. gangen. Endret 12. mars 2015 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Fy faen for noe piss. Måtte bare skru av før hallveges. Ekkelt. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Grøss. Har dessverre hørt noen melodier fra spillet hvor det er synging i bakgrunnen, og det synes jeg ikke passer inn. Skulle ønske de beholdt komponistene fra Xenoblade. Musikken i det spillet er fantastisk. Hva gjør du daglig på Tomadachi life? i animal crossing er det fisking og samle bugs og snakke med innbyggerne som gir items til deg av og til. er det mye å gjøre i Tomadachi life også? Du hjelper folkene dine med diverse ting, som å gi dem mat, nye klær og møbler. Det er veldig mye å velge mellom om og det låses opp flere nye ting etter hvert. De spør også om diverse råd fra deg av og til. F.eks. kan X like Y og vil ha råd fra deg om X da bør prøve seg på Y. Det er mye å gjøre, men litt tregt i starten når man har få folk. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 SÅ dårlig er det jo slett ikke, men sang passer ikke akkurat godt i en battle theme. Som Crazy Joe sier, musikken fra Xenoblade er mye bedre. Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Om det passer eller ikke kommer an på åssen kampene føles, kan bli bra, hvem vet. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Sant, sant. Yoko Taro og Keiichi Okabe har vært en fantastisk kombo når det kommer til akkurat det. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Høh, trodde nu metal døde ut for ti år siden. Lenke til kommentar
lu2saa08 Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Det burde alltid vært 2-3 battle themes, da kunne man valgt en som passet humøret best. Det jeg hater mest med jrpg er at det alltid skal være en J#"@#% metal sang som er for voldsom. du skal tross alt høre på sangen 78342 ganger. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Det er da langt fra alltid tilfellet. Ikke som jeg har lagt merke til i alle fall, kommer vel an på hva man regner som metal da. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 I tilfelle folk ikke har fått det med seg: Metroid: Zero Mission og Punchout (Wii) ble sluppet på WiiU Virtual Console i dag. Løp og kjøp om man har den minste interesse for noen av dem! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 (endret) Ikke bare på US VC håper jeg? M:ZM er vel et gameboy-spill? Ser ikke spes pent ut på storskjerm, de. Holder på med Metroid Prime Trilogy for tida. Fantastiske spill, beste atmosfæren noen sinne. Og når toern ble for vanskelig (gikk meg helt bort), starta jeg bare på treern istedet for å ragequitte. MP3 har mye mere story og voice acting i cutscenes (bortsett fra Samus såklart) enn de to første. Endret 12. mars 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 SÅ dårlig er det jo slett ikke, men sang passer ikke akkurat godt i en battle theme. Som Crazy Joe sier, musikken fra Xenoblade er mye bedre. Unntaket er denne da. Både elendig og fantastisk på en gang. Ble i hvert fall ekstra giret når den dukket opp i Blue Dragon. http://www.youtube.com/watch?v=LUjxPj3al5U Lenke til kommentar
Einelbraos Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Håhåhåh, fy faen så dårlig. Nei, og nei... Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Ikke bare på US VC håper jeg? M:ZM er vel et gameboy-spill? Ser ikke spes pent ut på storskjerm, de. Holder på med Metroid Prime Trilogy for tida. Fantastiske spill, beste atmosfæren noen sinne. Og når toern ble for vanskelig (gikk meg helt bort), starta jeg bare på treern istedet for å ragequitte. MP3 har mye mere story og voice acting i cutscenes (bortsett fra Samus såklart) enn de to første. Bare på WiiU, dessverre. Nintendo har vel fortsatt ikke sluppet mer enn ti GBA-spill til 3DS, og da bare til "early adopters". Men jeg må si jeg ikke synes GBA-spillene ser så ille ut på storskjerm som man kunne frykte og de gjør seg ganske godt på gamepad-en. Det finnes dog unntak, f.eks. Golden Sun-spillene, men de var bare pikselgrøt selv på GB Micro. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Fantasy Life 2 og nytt Professor Layton -spill på gang. Trodde de var ferdig med Professor Layton jeg. http://www.ign.com/articles/2015/03/13/ni-no-kuni-developer-confirms-new-fantasy-life-professor-layton-and-major-project?abthid=550308376398f1f503000012 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Noen som har testa The Fall på WII U? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Hvis jeg kjøper en 3DS XL nå, kan jeg da kjøpe Zelda Four Swords Anniversary Edition på eShop? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå