Raspeball Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Pikmin 3, Wonderful 101, Bayonetta 1 og 2, Captain Toad - alle særdeles gode titler til WiiU. Nyeste Kirby ser sweet ut i tillegg. I tilleg får du jo feks både Assassins Creed III og IV til WiiU. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 (endret) Tragisk at det nye Kirby-spillet ikke har kommet til EU enda. Har vært ute i US i over en måned Men mange anmeldere kritiserer det for å være altfor lett. Som vanlig med Kirby. Har fortsatt lyst å spille det. Noen ganger er det greit med et spill som ikke gir noe motstand så man aldri er "ragequit"-frustrert. Endret 10. mars 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 (endret) Har nettopp plukket opp en NEW 3DS XL, men fant ikke vanlig lader til den. Istedet kjøpte jeg en bil-lader med USB-plugg. Spørsmålet nå er om jeg kan bruke mobilladeren, og for å finne ut av det må jeg vite spesifikasjonene laderen må ha. Er det noen som har original Nintendo-lader som vil være så grei å sjekke ladestrømmen og spenningen?Endret: Det er snakk om en NEW 3DS XL, forresten. Vet ikke om det har noe å si. Endret 10. mars 2015 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
lu2saa08 Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Pikmin 3, Wonderful 101, Bayonetta 1 og 2, Captain Toad - alle særdeles gode titler til WiiU. Nyeste Kirby ser sweet ut i tillegg. I tilleg får du jo feks både Assassins Creed III og IV til WiiU. Sier ikke at det ikke er noen "gode" titler men lite singleplayerspill. å alle du nevnte er ikkje akuratt noe mer en "søte" spill uten historie. Captain toad er konge og det samme til pikmin. men Uncharted assassins creed osv har bedre story og ikke minst bedre grafikk. men når 1 av 20 ungdom/voksne har ps3/4 xbox one eller pc så sier det seg jo selv at vi har rett angående "gode" singleplayerspill. The end Lenke til kommentar
IceHeim Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Har nettopp plukket opp en NEW 3DS XL, men fant ikke vanlig lader til den. Istedet kjøpte jeg en bil-lader med USB-plugg. Spørsmålet nå er om jeg kan bruke mobilladeren, og for å finne ut av det må jeg vite spesifikasjonene laderen må ha. Er det noen som har original Nintendo-lader som vil være så grei å sjekke ladestrømmen og spenningen? Endret: Det er snakk om en NEW 3DS XL, forresten. Vet ikke om det har noe å si. Er ikke det bare å sjekke bakpå enheten hva den vil ha. På min gamle 3DS står det 4.6V og 900 mA. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Det er spenningen som er viktig uansett, så lenge den leverer mere enn 900mA kommer det ikke mere strøm. Men spenninga kan ta livet av ting hvis den er for høy. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Fant ut av det. 5V 1000mAh (1A) skal fungere. Er ikke det bare å sjekke bakpå enheten hva den vil ha. På min gamle 3DS står det 4.6V og 900 mA. På denne står det bare spenningen på batteriet, pluss "rating 4,6v 4,1w". Litt usikker på hva det der betyr. Det er spenningen som er viktig uansett, så lenge den leverer mere enn 900mA kommer det ikke mere strøm. Men spenninga kan ta livet av ting hvis den er for høy. Min erfaring fra RC-biler er at man ikke bør lade med høyere ladestrøm en anbefalt, for det kan skade batteriet. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Kanskje ikke alle har sett denne. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Neivel? Hyrule warriors, Mario kart 8(spilte det mye alene), WW HD, Donkey kong country, Mario 3D world etc. WiiU har bra spillutvalg nå. Dynasty Warriors spilte jeg meg lei på for ti år siden, omtrent samtidig som jeg gikk gjennom Wind Waker. 3D World og Mario Kart er partyspill for min del, ikke noe jeg vil sitte med alene. Venter spent på Super Mario 128/Moonshine/Universe da. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Pikmin 3, Wonderful 101, Bayonetta 1 og 2, Captain Toad - alle særdeles gode titler til WiiU. Nyeste Kirby ser sweet ut i tillegg. I tilleg får du jo feks både Assassins Creed III og IV til WiiU. Sier ikke at det ikke er noen "gode" titler men lite singleplayerspill. å alle du nevnte er ikkje akuratt noe mer en "søte" spill uten historie. Captain toad er konge og det samme til pikmin. men Uncharted assassins creed osv har bedre story og ikke minst bedre grafikk. men når 1 av 20 ungdom/voksne har ps3/4 xbox one eller pc så sier det seg jo selv at vi har rett angående "gode" singleplayerspill. The end What?... 1) Alle spillene jeg nevnte er single player. I tillegg er DKC Tropical Freeze, WWHD med flere nevnt. Det sier seg selv at det er langt mellom AAA-titlene på en konsoll som WiiU. 2) "Gode" titler - hvorfor disse anførselstegnene? 3) Bayonetta et "søtt" spill? 4) Argumenter som "bedre story" og "bedre grafikk" er i seg selv null verdt, hvis ikke disse bidrar til at du kan fremme argumentet "bedre spill". 5) Jeg skjønte ikke hva du ville frem til med den 1/20-argumentasjonen din, men det får nå så være. Antar "The end" betyr at sluttstreken er satt, og således var det ikke meningen å nødvendigvis diskutere videre,men kun lufte noen tanker om responsen. 1 Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Neivel? Hyrule warriors, Mario kart 8(spilte det mye alene), WW HD, Donkey kong country, Mario 3D world etc. WiiU har bra spillutvalg nå. Dynasty Warriors spilte jeg meg lei på for ti år siden, omtrent samtidig som jeg gikk gjennom Wind Waker. 3D World og Mario Kart er partyspill for min del, ikke noe jeg vil sitte med alene. Venter spent på Super Mario 128/Moonshine/Universe da. Hvor Bowser har begynt å lage hjemmebrent og kidnapper Peach for å ha henne some gissel i tilfelle purken kommer? 2 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Fant ut av det. 5V 1000mAh (1A) skal fungere. Er ikke det bare å sjekke bakpå enheten hva den vil ha. På min gamle 3DS står det 4.6V og 900 mA. På denne står det bare spenningen på batteriet, pluss "rating 4,6v 4,1w". Litt usikker på hva det der betyr. Det er spenningen som er viktig uansett, så lenge den leverer mere enn 900mA kommer det ikke mere strøm. Men spenninga kan ta livet av ting hvis den er for høy. Min erfaring fra RC-biler er at man ikke bør lade med høyere ladestrøm en anbefalt, for det kan skade batteriet. Bare "volten" er det samme så er resten det samme. Jo høyere "mA" jo raskere lader den. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Tragisk at det nye Kirby-spillet ikke har kommet til EU enda. Har vært ute i US i over en måned Men mange anmeldere kritiserer det for å være altfor lett. Som vanlig med Kirby. Har fortsatt lyst å spille det. Noen ganger er det greit med et spill som ikke gir noe motstand så man aldri er "ragequit"-frustrert. Kommer 8. mai http://www.eurogamer.net/articles/2015-03-11-wii-u-exclusive-kirby-and-the-rainbow-paintbrush-release-date Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Jeg vil ha Zelda Wii U, Xenoblade Chronicles X og Yoshi's Woolly World nåååå! Gleder meg sykt til disse tre titlene som kommer på Wii U! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Kanskje ikke alle har sett denne. Hehehe, nå fikk jeg faktisk lyst til å spille Mario Party. ^_^ 1 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Det er spenningen som er viktig uansett, så lenge den leverer mere enn 900mA kommer det ikke mere strøm. Men spenninga kan ta livet av ting hvis den er for høy. Min erfaring fra RC-biler er at man ikke bør lade med høyere ladestrøm en anbefalt, for det kan skade batteriet. Jo høyere "mA" jo raskere lader den. Stemmer det, men om man vil at batteriet skal holde seg så lenge som mulig, så bør man ikke overstige anbefalt ladestrøm (mAh). Hvis man øker ladestrømmen veldig kan batteriet i verste fall ta fyr. Etter hva jeg har lest, så er USB vanligvis 500-1000mAh, men kan nå hele 5000mAh. Hvis du lader en 3DS med 5A så vil du ta knekken på batteriet. 1 Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Det er spenningen som er viktig uansett, så lenge den leverer mere enn 900mA kommer det ikke mere strøm. Men spenninga kan ta livet av ting hvis den er for høy. Min erfaring fra RC-biler er at man ikke bør lade med høyere ladestrøm en anbefalt, for det kan skade batteriet. Jo høyere "mA" jo raskere lader den. Stemmer det, men om man vil at batteriet skal holde seg så lenge som mulig, så bør man ikke overstige anbefalt ladestrøm (mAh). Hvis man øker ladestrømmen veldig kan batteriet i verste fall ta fyr. Etter hva jeg har lest, så er USB vanligvis 500-1000mAh, men kan nå hele 5000mAh. Hvis du lader en 3DS med 5A så vil du ta knekken på batteriet. Så ofte som Nintendo pumper ut en "ny" 3ds så gjør det ikke noe om batteriet blir rævkjørt. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 De pumper da ikke ut fortere enn de har gjort med DS, Advance og de ulike GameBoy-utgavene helt siden de nye, tynnere GameBoyene kom på midten av 90-tallet. Lenke til kommentar
lu2saa08 Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Noen som har prøvd Tomadachi life? noen som kan forklare hvordan d fungerer? er det som animal crossing med tanke på friheten? at det liksom ikke er ting du MÅ gjøre hver dag og at du heller kan kose deg med ting du VIL gjøre? Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Tomadachi life er morsomt. En blanding mellom Animal Crossing og The Sims? Men veldig forskjellig. Et helt unikt spill. Noen som vet om noe ny direct snart? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå