fnwilborn Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 The Legend of Zelda Wii U Listed For a Spring 2015 Release – Could This Mean a New Console Reveal From Nintendo at E3? http://wccftech.com/legend-zelda-wii-listed-spring-2015-release-console-reveal-e3/ Mye rart gitt. Ny konsoll sent 2016/tidlig 2017, det tror jeg kunne funke. Lenke til kommentar
Einelbraos Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Tippar den kjem til å heite "New Wii U". 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Oh yeah! Goldwheels i boks! Da var det bare glideren igjen.. easy task.. Lenke til kommentar
lu2saa08 Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Begynte nettopp å spille animal crossing igjen....KONGE SPILL! Hærlig musikk som forandrer seg hver eneste time og stemning. Litt "lite" å gjør i spillet men er litt som mmorpg spill. Blir hekta. noen andre som fortsatt spiller? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 (endret) Begynte nettopp å spille animal crossing igjen....KONGE SPILL! Hærlig musikk som forandrer seg hver eneste time og stemning. Litt "lite" å gjør i spillet men er litt som mmorpg spill. Blir hekta. noen andre som fortsatt spiller? Kjøpte det idag faktisk! Både til meg og dama. Knall spill, klarer knapt å vente til huset mitt er ferdig i morgen Endret 8. mars 2015 av David_1214 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Dama jeg kjøpte spillet til kjeda vettet av seg etter 20 minutter og har ikke spilt det siden. Skivebom. Lenke til kommentar
lu2saa08 Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Dama jeg kjøpte spillet til kjeda vettet av seg etter 20 minutter og har ikke spilt det siden. Skivebom. Tror det har litt med å "forstå" seg på spillet. Som feks med dark souls spillene. Folk som ikke likte dark souls klikka på hvor bra og mye omtale det fikk pga de ikke forstod hvorfor folk likte det. ikke god story, musikk, grafikk osv. jeg var èn av dem men nå er jeg nesten fanboy av ds spillene:P jeg fikk høre mye om HVORFOR dark souls faktisk er bra, og prøvde på nytt å like det. Dark souls er IKKE et vanlig action rpg som det er lablet som. Animal crossing er IKKE sims. det tror jeg er en god advarsel til folk som vil spille Animal crossing. Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Spillte Animal Crossing hver dag i over et år, fikk nesten alle medaljene i gull. Fylte museet 100%, men nå har jeg ikke vært i byen min på mange mange mndr og jeg tør ikke se Aurora i øynene igjen om hun fortsatt bor i byen da:p 1 Lenke til kommentar
lu2saa08 Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Noen som faktisk vet hvor mange forskjellige ting innbyggerne kan si? har snakket med Tammy 100 ganger nå og hun sier unike ting 95% av gangene. er redd for at det snart blir tomt for nye ting hun kan si og dermed får en "død" personlighet:/ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Tar det her og, siden det er en Nintendo-tråd.En kamerat fant denne på bakken i dag: Og damn, den var verdt litt den: http://www.ebay.com/itm/Pokemon-Zoroark-Distribution-EUR-Rare-NOT-FOR-RESALE-Event-Cartridge-FREE-S-H-/261763159818 4 Lenke til kommentar
Kai_g Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Tar det her og, siden det er en Nintendo-tråd. En kamerat fant denne på bakken i dag: Og damn, den var verdt litt den: http://www.ebay.com/itm/Pokemon-Zoroark-Distribution-EUR-Rare-NOT-FOR-RESALE-Event-Cartridge-FREE-S-H-/261763159818 Helt villt! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Vente 20 år så er den verdt enda mer, nå er den bare overpriset. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 har dere både Wii U og 3ds? Hvilken bruker dere mest? hvordan er det å ha en håndholdt konsoll? Wii U brukes nesten bare til multiplayer. Det har ærlig talt ikke kommet mange brukbare solospill til den (som jeg ikke allerede har spilt på andre konsoller), men på den annen side kan liksom ikke konkurrentene matche 3D World og Mario Kart heller. 3DS bruker jeg forholdsvis sporadisk, mest på reise, men akkurat i det siste har jeg spilt en del Chrono Trigger igjen. Neivel? Hyrule warriors, Mario kart 8(spilte det mye alene), WW HD, Donkey kong country, Mario 3D world etc. WiiU har bra spillutvalg nå. Lenke til kommentar
lu2saa08 Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 har dere både Wii U og 3ds? Hvilken bruker dere mest? hvordan er det å ha en håndholdt konsoll? Wii U brukes nesten bare til multiplayer. Det har ærlig talt ikke kommet mange brukbare solospill til den (som jeg ikke allerede har spilt på andre konsoller), men på den annen side kan liksom ikke konkurrentene matche 3D World og Mario Kart heller. 3DS bruker jeg forholdsvis sporadisk, mest på reise, men akkurat i det siste har jeg spilt en del Chrono Trigger igjen. Neivel? Hyrule warriors, Mario kart 8(spilte det mye alene), WW HD, Donkey kong country, Mario 3D world etc. WiiU har bra spillutvalg nå. Vil ikke kalle Mario kart og 3d world for solospill da:P Ja går fint an å spille dem alene, men blir ikke det samme som feks Uncharted, halo, assassins creed osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå