Selvin Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Jeg kjøpte Wii U kun for det nye Zelda-spillet som kommer senere i år. Greit å ha litt flere alternativer også, Zelda er tross alt en av tidenes beste spillserier! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Leser om Xenoblade-remaken til 3DS. Spådom: Spillet vil fortsatt se bedre ut på Dolphin. Er vel en ganske trygg spådom. Det vil vel ikke se bedre ut enn Wii-versonen heller vil jeg tro. Håper de klarer å fikse hakkingen da, det er vel det eneste jeg har å trekke Xenoblade for. Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Wii U med div spill på vei i posten. Gleder meg som en unge. 1 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 (endret) Har bestilt Wind Waker HD Spilte originalen på GC for 10 år siden, men runda det aldri. (Gikk lei av å samle triforcebiter). Er virkelig gira, skal spille det med samboeren. Det er hennes første Zelda. Endret 3. mars 2015 av Jakoozie Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 (endret) da vil du bli glad for at de har kuttet ned på triforce samle delen betraktelig, Du trenger ikke å finne ørten treasure maps u den questen på Wii U. De hørte på tilbakemeldinger fra forumer og plukka bort den kjedeligste questen i hele spillet. Eller, du må jo fortsatt finne dem, men trenger bare 2 maps så er alle merket på hovedkartet. Endret 3. mars 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Einelbraos Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Wind Waker HD er fantastisk, men jeg sitter alltid med en følelse av at spillet er for kort. Spillet begynner bra, palassene er kule, men - vips, så er spillet over. Uansett så er det herlig å cruise på vatnet og nyte den tidløse grafikken. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Hvordan er det egentlig med figurlagingen i Wind Waker HD? Må du fortsatt spille song of passing to ganger hver eneste gang du skal lage en figur (dette tar jo sikkert flere timer i seg selv) eller har de ordnet en bedre løsning? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Hvordan er det egentlig med figurlagingen i Wind Waker HD? Må du fortsatt spille song of passing to ganger hver eneste gang du skal lage en figur (dette tar jo sikkert flere timer i seg selv) eller har de ordnet en bedre løsning? Du mener vel majoras mask...? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 (endret) Hva i all verden snakker du om? I Windwaker HD er song of passing for å endre tid fra natt til dag og omvendt. Noen folk er bare der på natta eller dagen. Lage en figur? Endret 3. mars 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Hva i all verden snakker du om? I Windwaker HD er song of passing for å endre tid fra natt til dag og omvendt. Noen folk er bare der på natta eller dagen. Lage en figur? http://zeldawiki.org/Figurines_in_The_Wind_Waker MÅ vel strengt tatt ikke spille Song of Passing, men i blir jo så man gjør det i praksis dersom man skal ha alle figurene, siden de tar et døgn å lage (i originalen i alle fall, altså). Tar håpløst lang tid. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 (endret) Hm, åja det der brydde jeg meg aldri om. Visste knapt at de fantes i spillet. Så det er vel ikke noe du MÅ gjøre Endret 3. mars 2015 av Bytex Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 'The Legend of Zelda' for Wii U: Hyrule massive enough for players to be sidetracked The game's world will be vast enough that players might find themselves lost, either in space or in time. According to Shigeru Miyamoto, creator and designer of the "Zelda" games, "There may even be times where you forget what your goal is because you're doing other things on the side." In a Youtube interview, Miyamoto adds, "There may be times where you go into one big, long dungeon or there may be times where you're headed to a dungeon, and you're doing other things along the side." 1 Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 (endret) Er selvfølgelig bare en completionist-greie, og de gjorde det hele svært utilgjengelig ved at man kun kan ta med seg tre bilder av gangen, må ut og inn av galleriet hver gang, at at man må vente et døgn for å få figuren ferdiglagd (samt at noen karakterer forsvinner for alltid etter et visst punkt, så man kan miste sjansen til å ta bilde av dem). Så dersom dette har blitt forbedret i HD-versjonen, er det muuulig jeg skal vurdere å prøve meg på dette dersom jeg noen gang skaffer meg spillet. Endret 3. mars 2015 av Serjiously Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Hehe nesten like annoying som å vinne auksjonen for å få Swift Sail tidlig i spillet, da. Trengs ikke, men pokker som det hjelper å alltid ha best vind i ryggen og seile dobbelt så fort. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 (endret) 'The Legend of Zelda' for Wii U: Hyrule massive enough for players to be sidetracked The game's world will be vast enough that players might find themselves lost, either in space or in time. According to Shigeru Miyamoto, creator and designer of the "Zelda" games, "There may even be times where you forget what your goal is because you're doing other things on the side." In a Youtube interview, Miyamoto adds, "There may be times where you go into one big, long dungeon or there may be times where you're headed to a dungeon, and you're doing other things along the side." Etter å ha blitt kjedet til tårer av Far Cry 4 og AC: Unity nylig er dette definitivt ikke det jeg vil høre. Jo mer jeg hører om spillet jo mer bekymret blir jeg. Har tillit til Nintendo når det gjelder Zelda, men hvorfor kan de ikke snakke om hvor bra spillet er heller? Så lenge templene og gåtene er like bra og fokuserte som ellers så får den åpne verdenen være så stor den bare vil. Jeg kunne ikke brydd meg mindre. Men hvorfor skal alt være så utrolig åpent? Endret 3. mars 2015 av Jakoozie 2 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 (endret) 'The Legend of Zelda' for Wii U: Hyrule massive enough for players to be sidetracked The game's world will be vast enough that players might find themselves lost, either in space or in time. According to Shigeru Miyamoto, creator and designer of the "Zelda" games, "There may even be times where you forget what your goal is because you're doing other things on the side." In a Youtube interview, Miyamoto adds, "There may be times where you go into one big, long dungeon or there may be times where you're headed to a dungeon, and you're doing other things along the side." Etter å ha blitt kjedet til tårer av Far Cry 4 og AC: Unity nylig er dette definitivt ikke det jeg vil høre. Jo mer jeg hører om spillet jo mer bekymret blir jeg. Har tillit til Nintendo når det gjelder Zelda, men hvorfor kan de ikke snakke om hvor bra spillet er heller? Så lenge templene og gåtene er like bra og fokuserte som ellers så får den åpne verdenen være så stor den bare vil. Jeg kunne ikke brydd meg mindre. Hvorfor skal alt være så utrolig åpent? Jeg er også trygg på at Nintendo klarer å gjøre denne verden mer enn god nok. Husk at Nintendo er nesten best når de "ligger nede". Endret 3. mars 2015 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 OG for the record, jeg fullførte WW HD uten å ta et eneste bilde med kameraet Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 The Legend of Zelda Wii U Listed For a Spring 2015 Release – Could This Mean a New Console Reveal From Nintendo at E3? http://wccftech.com/legend-zelda-wii-listed-spring-2015-release-console-reveal-e3/ Mye rart gitt. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 (endret) 'The Legend of Zelda' for Wii U: Hyrule massive enough for players to be sidetracked The game's world will be vast enough that players might find themselves lost, either in space or in time. According to Shigeru Miyamoto, creator and designer of the "Zelda" games, "There may even be times where you forget what your goal is because you're doing other things on the side." In a , Miyamoto adds, "There may be times where you go into one big, long dungeon or there may be times where you're headed to a dungeon, and you're doing other things along the side." Etter å ha blitt kjedet til tårer av Far Cry 4 og AC: Unity nylig er dette definitivt ikke det jeg vil høre. Jo mer jeg hører om spillet jo mer bekymret blir jeg. Har tillit til Nintendo når det gjelder Zelda, men hvorfor kan de ikke snakke om hvor bra spillet er heller? Så lenge templene og gåtene er like bra og fokuserte som ellers så får den åpne verdenen være så stor den bare vil. Jeg kunne ikke brydd meg mindre. Men hvorfor skal alt være så utrolig åpent? Jeg er helt enig. Liker som regel ikke slike "sandkasse"-spill, selv om det finnes unntak. TLoZ: WW kommer jeg nok til å kjøpe om det blir litt billigere.. Endret 3. mars 2015 av Mr. ve Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 da var gullvogna sikra på mk8 neste mål: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå