Bytex Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Ganske umulig å si, da de har portet alt fra mobilspill og barnespill til action og racing spill tidligere. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Mario Kart 8: idag runda jeg alle cupsene i mirror grand prix med første plass. Kommer det noe mer eller må jeg kjøpe extra content? Tenkte kanskje hvis jeg fikk tre stjerner på alt så ville noe nytt unlocke. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Nope. That's all. Derfor jeg ble fort lei av spillet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Nope. That's all. Derfor jeg ble fort lei av spillet. artig med online da Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Går det bra for tiden, Bytex? Ikke mye positivitet i innleggene dine om dagen.. 5 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Pop å være negativ i Nintendo tråden om dagen Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Får ikke til den svømminga i majora's mask. Så irriterende. Prøvd å svømme gjennom ringer. Får det ikke til. Blir helt gal av dette! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Sorry men jeg har spysjuke..burde ikke logge inn i det hele tatt 1 Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Jeg hadde ikke lest det ferdig før kidden spydde her hjemme. God bedring da, så håper jeg det går raskt over både hos deg og her.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 noen keene på noen runder mario kart nå? Pm meg Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 (endret) Får ikke til den svømminga i majora's mask. Så irriterende. Prøvd å svømme gjennom ringer. Får det ikke til. Blir helt gal av dette! Jeg har kommet dit i spillet også og ser overhodet ikke frem til tempelet. Gjorde det "svømme gjennom ringer" spillet i stad og trodde jeg skulle bli sprø. Majora's mask har gitt et bedre inntrykk nå enn det det gjorde for, hva, 15 år siden. Blir bare lei av å gjøre enkelte ting om og om igjen, særlig de tingene som krever prøv og feil-metoden. Endret 1. mars 2015 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Svømming med wiimote var et helsikes styr i Skyward Sword også. Rart de ikke klarer å få det til. Lenke til kommentar
klavierdreams Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Gjett hva! Jeg fant enda en grunn til å hate MK8!! Spilte nettopp team vs med en på rosteren min som hostet rommet og fant nettopp ut at friendly fire er med. Snakk om total downgrade fra MKWii ass! Jeg traff en blå fra mitt lag på Elctrodrome og ble truffet av en annen blå. Vi lå bare under med 8 poeng etter tredje racet. DS Tick Tock Clock var siste bane og rød hadde topp 3 siste runde mens jeg bare fikk 6 rødskall omringet av lagkamerater, så jeg måtte desperat prøve å finne et sted å kvitte meg med dem uten å treffe dem. Noe så tilbakestående. Fikk dog 3. og vi tapte 128-111 pga idiotisk itemsystem da jeg kunne ha redda oss fra tap om bare ikke friendly fire var med. Og det at triple shells kommer ut automatisk er bare idiotisk da det hindrer effektivt lagspill. Jeg spiller nesten ikke mer, bare gikk online fordi en kar ville spille med meg. Så lærte jeg enda en ting som bare ga meg enda mer grunn til å hate MK8 lol. Jeg kan trygt si at Smash 4 er langt bedre. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Jeg har kommet dit i spillet også og ser overhodet ikke frem til tempelet. Gjorde det "svømme gjennom ringer" spillet i stad og trodde jeg skulle bli sprø. Majora's mask har gitt et bedre inntrykk nå enn det det gjorde for, hva, 15 år siden. Blir bare lei av å gjøre enkelte ting om og om igjen, særlig de tingene som krever prøv og feil-metoden. Runnet Majora's Mask 100% for noen dager siden og kan si meg enig i at det som krevde svømming var de kjipeste delene av spillet. Likte ikke endringene som var gjort i bosskampen i Great Bay Temple. Enkelte andre endringer var også litt irriterende, men for det meste så har de gjort spillet enklere på 3DS-versjonen, føltes i alle fall slik for meg. Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Begynte å spille New Leaf igjen... og denne karakteren får meg alltid i godt humør. 1 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Fikk Wind Waker HD i posten i går, fy flate altså, fantastisk spill, og grafikken er jo bare helt vanvittig rå! Elsker det så langt Verdt å eie en Wii U kun på grunn av det.. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Leser om Xenoblade-remaken til 3DS. Spådom: Spillet vil fortsatt se bedre ut på Dolphin. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Fikk Wind Waker HD i posten i går, fy flate altså, fantastisk spill, og grafikken er jo bare helt vanvittig rå! Elsker det så langt Verdt å eie en Wii U kun på grunn av det.. Ja dette spillet er vell et av de få høydepunktene jeg har hatt med den konsollen, det og mk8 i noen dager, og kanskje bitte litte Super mario 3D world ( har ikke fått meg til å kjøpe smash enda da). Lenke til kommentar
Niram Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Wind Waker HD ser fantastisk bra ut. Jeg henger etter på zelda-fronten, så det går fortsatt i OOT på 3DS. Gleder meg til wind waker om jeg noengang blir ferdig med OOT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå