fnwilborn Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 En bekjent av meg, som skriver for Gamereactor, har skrevet en artikkel om New 3DS: http://worldofingar.blogspot.no/2015/02/om-new-nintendo-3ds.html?spref=fb 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Svømmekontrollene er også ganske crap, da du må vippe på wiimoten for å hoppe ut av vannet og vinkelen ofte blir feil så du bommer på kanten. Men det er bare ett område i hele spillet du trenger å svømme. Vannsekvenser i spill generellt er rimelig grusomme. Er ikke ofte jeg jubler når jeg kommer til slikt i spill Kjenner jeg dør litt inni meg når det blir tydelig at her skal det svømmes og dykkes, helst i trange områder og slikt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 (endret) Det går tålig greit men å hoppe ut av vannet med boost er et forbanna pes. Heldigvis bare noen få steder det er nødvendig senere i spillet. Lizalfos (ildsprutende øgler) er tricky siden de forutser bevegelsene dine, men det er bare å blocke en gang med shield boost (riste en gang på nunchucken) så stunnes de og du kan denge ivei. Endret 24. februar 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Huff nei hvor mye kjekkere SS hadde vært foruten den bedritne wiimoten I kampens hete kommer jeg borti 1 og 2 og dritt hopper opp på skjermen osv. Unødig frustrasjon og ekstra styr lanserte veive køddet her. Får bare pine meg i gjennom dette mongo opplegget. Siste syt fra meg i kveld Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Noen her som vet hvor jeg kan kjøpe original nunchuck til wiimote? Den 3dje parts nunchucken jeg kjøpte på den lokale spillsjappa er ikke noe behagelig å bruke. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 De fleste nettbutikker som selger spill har da det? Sjekk prisjakt, så får du billigste butikk og lagerstatus. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Jeg sjekket prisguide før jeg postet men der kom det ikke tydelig frem hva som var 3dje parts og original. På prisjakt var det tydelig merket. Blir nok et kjøp i morgen. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Huff nei hvor mye kjekkere SS hadde vært foruten den bedritne wiimoten I kampens hete kommer jeg borti 1 og 2 og dritt hopper opp på skjermen osv. Unødig frustrasjon og ekstra styr lanserte veive køddet her. Får bare pine meg i gjennom dette mongo opplegget. Siste syt fra meg i kveld Hvordan klarer du å treffe 1 og 2 når du bruker wiimoten?, jeg har aldri truffet de to knappene i SS og jeg er ikke noe spillwizard . Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Hissig veiving og nedre del av tommelstubben, eller hvordan skal forklare det.. legger seg fnt opp og etterhvert over disse knappene, utrolig nok Altså jeg endrer på en måte grep etterhvert som intensiteten øker i veivingen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Du trenger ikke veive så hissig, det holder med litt lett runking i fanget. Så lenge du ikke tror du MÅ være retningsstyrt for hver eneste mob du skal drepe. For det trenger du ikke. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Du trenger ikke veive så hissig, det holder med litt lett runking i fanget. Så lenge du ikke tror du MÅ være retningsstyrt for hver eneste mob du skal drepe. For det trenger du ikke. Neida, nå hadde jeg hovudsaklig problemet over når jeg kjempet mot sistebossen. Men jeg sliter med å holde tilbake når jeg sitter med Wii kontrollene i hånda. Jeg er klar over at jeg overdriver der eg sitter, og det er noe av grunnen til at jeg syns det er så lite avslappende Lenke til kommentar
nagina Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 SS kommer nok i remake versjon om 10år med vanlig kontroller Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 SS kommer nok i remake versjon om 10år med vanlig kontroller Du mener vel til New 4DS? Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 New Virtual Boy Ser for meg den drømmen, Oculus Rift done right, by Nintendo. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 New Virtual Boy Ser for meg den drømmen, Oculus Rift done right, by Nintendo. Denne gang med 4 fargers skjerm og 2 timers spilling før en spyr Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 En bekjent av meg, som skriver for Gamereactor, har skrevet en artikkel om New 3DS: http://worldofingar.blogspot.no/2015/02/om-new-nintendo-3ds.html?spref=fb Kult, kjenner du fyren? Jeg pleide å følge bloggen hans før. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Ja, gikk på skole med ham på vgs. Han gikk et år eller to under meg. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Endelig fikk jeg Majora's Mask fra Play-Asia! Blir gøy å komme seg gjennom igjen da jeg ikke har spilt det siden jeg runna det første gang på N64 Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Ser på et annet forum at Tantalus jobber med en port av et "AAA"-spill til Wii U, og det spekuleres over en lav sko hvilket spill det kan være. Noen her som vil prøve krystallkula? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå