alekks95 Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Måten man rundet den typen spill på før internett var å prøve alle mulige alternativer for hva man kunne gjøre helt til man traff blink. Akkurat den biten savner jeg ikke. Enig! når man ikke har noe annet en 1-2 spill så spiller man jo de spillene så mye og ofte man kan. en unge på 90 tallet har kanskje 1-4 spill mens en unge idag har tilgang til 100 spill bare på mobilen eller nettbrett. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Måten man rundet den typen spill på før internett var å prøve alle mulige alternativer for hva man kunne gjøre helt til man traff blink. Akkurat den biten savner jeg ikke. Dette er i hvertfall en egenskap jeg ikke lenger har evne til å stri med. Når man var ung og spillkjøpene var begrenset hadde jeg derimot en helt annen holdning til dette. 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Kjøpte aldri spill når jeg var liten. Hadde Amiga og Commodore 64 så jeg kunne piratkopiere i vilden sky ^^ Lenke til kommentar
alekks95 Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Kjøpte aldri spill når jeg var liten. Hadde Amiga og Commodore 64 så jeg kunne piratkopiere i vilden sky ^^ ok 3 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 (endret) noen hundre timer på å gå rundt i ett mellomstort område uten å komme noe særligt lengre er jo kjempe motiverende:P Å leve seg inn i nintendoverdenen var mer enn nok motivasjon for en tiåring til å bruke et par hundre timer på å fullføre et spill. Endret 17. februar 2015 av Knut Knudsen 3 Lenke til kommentar
alekks95 Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 noen hundre timer på å gå rundt i ett mellomstort område uten å komme noe særligt lengre er jo kjempe motiverende:P Å leve seg inn i nintendoverdenen var mer enn nok motivasjon for en tiåring til å bruke et par hundre timer på å fullføre et spill. For en 10 åring med 1-3 spill ja. men les det jeg skrev så kanskje du hadde sluppet å svare så dumt Lenke til kommentar
klavierdreams Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Denne sangen fra Metroid Prime hadde vært så digg å lære på piano: Håper jeg blir god en dag, da skal jeg lære mange Nintendo-sanger, gamle Playstation-klassikere, klassisk, gamle Disney-klassikere og mer. Og mest sannsynlig opprette en til Youtube-kanal dedikert til pianomusikk bare. 1 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Det høres ut som en sikker vinner. Smooth McGroove, piano edition. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Måten man rundet den typen spill på før internett var å prøve alle mulige alternativer for hva man kunne gjøre helt til man traff blink. Akkurat den biten savner jeg ikke. Det var sjarmen før i tiden da jeg var en gutt, lete,lete og lete for å komme videre, jeg mener man brukte hue mye mer før i spill. 1 Lenke til kommentar
fantomena Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Min anmeldelse av Majoras Mask: https://fantomena.wordpress.com/2015/02/17/anmeldelse-the-legend-of-zelda-majoras-mask-3ds/ 1 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 (endret) Var det slik at Xenoblade kommer til å ha en stor verden?, da kan vi vel håpe på noe lignende her forhåpentligvis!? "A huge, seamlessly unfolding world is something that can't be achieved if the hardware isn't advanced enough. Ever since we made the very first generation of Legend of Zelda games though, we've had as large a world as can be realised with the hardware, so you could say it was inevitable that we've now done the same with the new Wii U title." http://www.gamereactor.no/nyheter/294564/-+Nye+Zelda+har+s%E5+stor+verden+som+Wii+U+takler/ Endret 17. februar 2015 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Så anmeldelsen til levelup av MM i dag; det burde ikke være ditt første Zelda-spill, da det er vanskelig.. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Se for deg at du kjøper en Amiibo-figur av Mario, slenger han på Wii U-padden, og umiddelbart får det ikoniske førstebrettet fra Super Mario Bros. opp på skjermen. Dette skjer i løpet av året, ifølge Polygon. http://www.gamer.no/artikler/snart-kan-du-bruke-disse-figurene-til-a-lase-opp-super-nintendo-spill/167710 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Jeg spilte nylig gjennom hele Skyward Sword for første gang, og har runda Twilight Princess også. N64 spillene har jeg ikke spilt "back then" fordi jeg aldri hadde noe nintendo. Har dem på VC nå. Så jeg burde vel gi MM en sjans til Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Syntes ikke at Majoras mask kjører spesielt smooth, skal ikke mer til en 1 liten battle så er det massiv framedrop, ikke at N64 versjonen var bra, men jeg trodde 3ds versjonen kjørte smooth 30 fps. Ellers så er det førstegang jeg spiller på en 3ds, ikke særlig ergonomisk eller spesielt greit å spille på etter relativt kort tid, kanskje en vanesak da, men nå føles det litt krampaktig til tider. Men veldig kjekt gjensyn med Majoras mask, skal nok bli noe kjekke timer! 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Jeg er ikke så hardcore på å spille lenge på 3ds jeg heller, blir fort sliten i nakken av å sitte sånn. Så kanksje jeg skal spille N64-versjonen på Wii istedet. Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Syntes ikke at Majoras mask kjører spesielt smooth, skal ikke mer til en 1 liten battle så er det massiv framedrop, ikke at N64 versjonen var bra, men jeg trodde 3ds versjonen kjørte smooth 30 fps. Ellers så er det førstegang jeg spiller på en 3ds, ikke særlig ergonomisk eller spesielt greit å spille på etter relativt kort tid, kanskje en vanesak da, men nå føles det litt krampaktig til tider. Men veldig kjekt gjensyn med Majoras mask, skal nok bli noe kjekke timer! Tror ikke jeg har opplevd lag uten 3D. Med 3D har jeg sett en rekke slowdowns. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 (endret) Faen, faen, faen! Fikk game over på siste bossen i Water Temple. Vanvittig frustrerende! Må jeg pokkern i meg ta hele skiten på nytt. Hadde glemt å spille inverted song of time, tida gikk alt for fort. Endret 18. februar 2015 av Selvin Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Aww, føler med deg selvin! DET er kjipe greier! =P Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Faen, faen, faen! Fikk game over på siste bossen i Water Temple. Vanvittig frustrerende! Må jeg pokkern i meg ta hele skiten på nytt. Hadde glemt å spille inverted song of time, tida gikk alt for fort. Hadde du reset med song of time før tiden gikk ut kunne du begynt rett på bossen igjen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå