Thor. Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Kjøp deg bundle med Mario Kart og skaff deg Wind Waker HD så blir det nesten et "2 for 1" Wii U + Mario Kart: https://prisguiden.no/produkt/nintendo-wii-u-premium-inkl-mario-kart-221512 Wind Waker HD: https://prisguiden.no/produkt/the-legend-of-zelda-wind-waker-hd-186427 WWHD bundle: 2790 + frakt Mario Kart bundle + Wind Waker= ca 2885 + frakt Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 https://www.youtube.com/watch?v=6tpzCdnCFNM Ser ut som dette fort kan bli høydepunktet i 2015 for min del. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 (endret) Kjøp deg bundle med Mario Kart og skaff deg Wind Waker HD så blir det nesten et "2 for 1" Wii U + Mario Kart: https://prisguiden.no/produkt/nintendo-wii-u-premium-inkl-mario-kart-221512 Wind Waker HD: https://prisguiden.no/produkt/the-legend-of-zelda-wind-waker-hd-186427 WWHD bundle: 2790 + frakt Mario Kart bundle + Wind Waker= ca 2885 + frakt Enkelt og godt tips ja, takk for det! Endret 7. februar 2015 av Selvin Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Mange her inne som kommer til å skaffe seg nye nintendo 3dsen? Har litt lyst å teste den først, men det kan jo bli vanskelig. Usikker på den "c sticken" Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Mange her inne som kommer til å skaffe seg nye nintendo 3dsen? Har litt lyst å teste den først, men det kan jo bli vanskelig. Usikker på den "c sticken" Har bestilt Majoras Mask-edition. Gleder meg! Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Gleder meg skikkelig selv nå, selv om jeg ikke skulle ha Majoras mask edition 3DS XL men fristelsen ble for stor nå jeg så Lefdal var alene om å ha den igjen, å alle andre butikker ble utsolgt relativt kjapt, pluss USA som virkelig har mange tusen fans som ikke får den. Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Ble litt usikker her nå, men følger også spillet med i Majoras Mask Edition? Jeg fikk for meg at det ikke gjorde det så må kanskje bestille meg spillet også? Forhåndsbestilte den som ble solgt på platekompaniet. Lenke til kommentar
protown Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Spillet er forhåndsinstallert i maskinen, så ja, det følger med Selv gikk jeg for den blå ordinere XL utgaven og forhåndsbestilte Monster Hunter 4, liker å ha fysiske versjoner av spillene mine. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Da ble det kjøp av Wii U premium med Mario og Luigi Får kjøpe Wind Waker i tillegg. Andre spill utenom Smash Bros, Wind Waker og Mario Kart man burde kjøpe? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Bayonetta 2 er nok det beste third party-spillet til Wii U. Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 I denne filmen sier han at Majoras Mask ikke er preinstalled eller inkludert i motsetning til foreksempel Monster Hunter 4 versjonen. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 I denne filmen sier han at Majoras Mask ikke er preinstalled eller inkludert i motsetning til foreksempel Monster Hunter 4 versjonen. Spillet er bare preinstalled på EU versjonen 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 (endret) Bestilte selv 3ds xl nå, den nye, men bare vanlig sort utgave, var ikke galen pris heller, 2099kr Har ikke spilt layton på flere år, så tror jeg vil ha det pluss monster hunter. Noen andre spill anbefalinger (har ikke hatt ds på flere år) Så har jeg wii u fra før, har kvitta meg med xbox one/ps4, så er bare nintendo nå fremover, får sånn nostalgi følelse av spilla + at det er digg å ha noe å spille med dama Endret 8. februar 2015 av henrikrox 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 (endret) Det skal stå i beskrivelsen på nettbutikken om det er pre-installed eller ikke. Tror EU-versjonene alltid har spillene pre-installed. Om det ikke er det, får man vel en redeem kode i boksen så man kan laste det ned gratis, ala Wii U Windwaker edition. Endret 8. februar 2015 av Bytex Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Noen som vet om de har fått en friend request fra meg? har sendt sikkert 50 stk siden fredagen, men ingen er godkjent. Husker for lenge siden så burde man sende via miiverse, jeg brukte friends list appen. Litt rart at ingen har godkjent i løpet av helga Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Bestilte selv 3ds xl nå, den nye, men bare vanlig sort utgave, var ikke galen pris heller, 2099kr Har ikke spilt layton på flere år, så tror jeg vil ha det pluss monster hunter. Noen andre spill anbefalinger (har ikke hatt ds på flere år) Fire Emblem: Awakening og Phoenix Wright: Dual Destinies Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Noen som vet om de har fått en friend request fra meg? har sendt sikkert 50 stk siden fredagen, men ingen er godkjent. Husker for lenge siden så burde man sende via miiverse, jeg brukte friends list appen. Litt rart at ingen har godkjent i løpet av helga Hvor har du funnet alle disse navnene til å sende request? Lenke til kommentar
Dave90 Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Noen som har fått nye 3ds eller mm allerede? Vil ha det før fredag Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Gamezone fikk det på lager idag så de sender vel kanskje ut idag også, eller i lmorgen Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Det var MM 3DS'en sendt glemte å avbestille special edition av MM også.. Så hvis noen trenger rop ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå