Crazy Joe Davola Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Nå er jo det et spill, og koden virker på dem. Men den virket også på selve 3DS-konsollen, noe den ikke skulle. Nå er det dog rettet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Hva slags kampanje er den koden fra btw? Det er jo et stort prisavslag. Er det lov å spre den rundt? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Morsdag på søndag. Fikk koden på mail via nyhetsbrev og det har sikkert mange andre også fått. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Så snodig..hvem kjøper 3DS spill til mammaen sin ^^ Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Eller Bloodborne eller Mortal Kombat Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Har fått mail fra platekompaniet at ordren min er blitt kansellert. Hva en feil i systemet deres. Hehe, It's too good to be true XD Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Ja alle tilbud er med forbehold om endringer.så det har de lov til Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 (endret) Så snodig..hvem kjøper 3DS spill til mammaen sin ^^ Jeg gjorde faktisk det for noen år tilbake, Både konsoll og spill! ikke på morsdagen riktig nok Endret 4. februar 2015 av Mala Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 (endret) Mongo safari. Endret 4. februar 2015 av Mala Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Har fått mail fra platekompaniet at ordren min er blitt kansellert. Hva en feil i systemet deres. Hehe, It's too good to be true XD CDON ga de som hadde benyttet seg av en liknende kodefeil, angående PS4, varen til sterkt redusert pris allikevel, dette hadde platekompaniet tjent på også hvis de hadde tenkt seg om litt. ; ) Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Da ser det ut som lefdal også er tom for New 3DS XL MM edition, er vell ingen flere for øyeblikket som har den da. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Har fått mail fra platekompaniet at ordren min er blitt kansellert. Hva en feil i systemet deres. Hehe, It's too good to be true XD CDON ga de som hadde benyttet seg av en liknende kodefeil, angående PS4, varen til sterkt redusert pris allikevel, dette hadde platekompaniet tjent på også hvis de hadde tenkt seg om litt. ; ) Ja, innmari teit, men forstålig. Jeg har forhåndsbestilt XL versjonen uansett så, for 2095kr. Fikk da kjøpt Majora's Mask for 329,25kr. Hele pakka for under 2500. Jeg er fornøyd!. Trenger ingen limited edition. Kan da låne bort Majora's Mask dersom jeg ønsker det fremfor å ha en digital versjon. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Jeg kommer til å holde meg litt til med å kjøpe new 3ds. Majoras mask alene er ikke nok til at jeg kjøper en ny 3ds, spesielt da MM kunne skaffes til Wii, pluss at jeg har Zelda collectors edition på gamecube der dette spillet er med. Blir det mye større spillutvalg blir det nok et kjøp etterhvert. Men er surt og ikke få LE av Zelda utgaven! Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Jeg kommer til å holde meg litt til med å kjøpe new 3ds. Majoras mask alene er ikke nok til at jeg kjøper en ny 3ds, spesielt da MM kunne skaffes til Wii, pluss at jeg har Zelda collectors edition på gamecube der dette spillet er med. Blir det mye større spillutvalg blir det nok et kjøp etterhvert. Men er surt og ikke få LE av Zelda utgaven! Zelda collectors edition til gamecube er kjekk og ha ja, men Majoras mask er nesten ubrukelig, det er for mange bugs og problemer med emuleringen. Husker også jeg slet litt på N64 med å miste en del progress etter noen timer pga av varme tror jeg, spillet frøs av og til, utrolig plagsomt siden man ikke nødvendigvis fikk savet spillet så ofte. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Hvordan vekker dere liv i en batteritom WiiU pad? Satte min på lading før jeg gikk til sengs, og 8 timer senere vil den fortsatt ikke slå seg på. Eneste som skjer er at den oransje batteri-lampen lyser opp også fader ut til svart. Har nå tatt ut laderen i begge ender og koblet til på nytt før jeg dro på jobb. Er det andre ting jeg kunne gjort? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 https://www.youtube.com/watch?v=6tpzCdnCFNM Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Snekret sammen en egen tråd for Xenoblade Chronicles X, jeg. Det fortjener det. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1650383 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 (endret) Gleder meg til xenoblade, mario party 10 etc Håper det blir bra. Så digg at dama endelig liker et spill, vi spiller en del mario party 9 på hangover kvelder/dager, og det er morro Endret 6. februar 2015 av henrikrox Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Netflix skal visstnok lage en Zelda-serie (Kotaku) Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Lurer på om jeg skal kjøpe meg Wii U, må ha til Zelda kommer Noen tips på hvilken pakke jeg skal kjøpe? Ekstra ting jeg trenger? Lurte på denne: http://cdon.no/spill/wii_u_the_legend_of_zelda%3a_wind_waker_hd_premium_pack-25038477?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_term=Wii+U+The+Legend+of+Zelda%3A+Wind+Waker+HD+Premium+Pack&utm_content=25038477&utm_campaign=prisjakt_no_ Si i fra om noen vet om et sted med bedre pris på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå