kaaasen Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Nå er det vel Activision som setter prisene på Call of Duty, mens det er Nintendo som setter prisen på de aktuelle spillene. Regner med at prisen er slik fordi Zelda er med tidløst enn Captain Toad (i skrivende stund hvertfall) Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 (endret) Har akkurat spilt gjennom New Super Mario Bros U sammen med fruen. Noen som har tips til andre lignende adventure/plattform (eller andre sjangre)-spill for to (eller flere) spillere? Vi har spilt oss litt lei av Mario Kart 8, så hadde vært fint med et annet spill vi kan spille sammen. Lokal multiplayer er hovedgrunnen til at jeg kjøpte Wii U. Savner det på de andre konsollene. Jeg har Nintendo Land og SSB. Endret 3. februar 2015 av Knewt Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Rayman Legends. Jeg har ikke spilt det på Wii U, men tror det funker med multiplayer? Har det på Xbox, og det er et genialt spill! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Anbefaler Donkey Kong Country Tropical Freeze! Lenke til kommentar
protown Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 (endret) Hyrule Warriors er et spill som fungerer best med co-op hvor den ene ser på gamepadden mens den andre ser på TV-en. Overraskende artig faktisk Edit: spillet krever nærmest en pro-controller om du skal spille co-op, da Wiimote + nunchuk tvinger deg til å vifte med armene for å angripe. Endret 3. februar 2015 av protown Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 3DS, WII U gamepad, pro kontroller... Alle har forskjellig ladekontakt. Irriterer meg litt at ikke alt kan lades på samme lader. Virkelig helt tilbakestående, det eneste positive er at pro kontrolleren bruker mini-USB, noe de aller fleste har liggende hjemme. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Rayman Legends. Jeg har ikke spilt det på Wii U, men tror det funker med multiplayer? Har det på Xbox, og det er et genialt spill! Støttes! Spilte gjennom Rayman Legends til WiiU co-op i jula, og det var en super spillopplevelse. Genialt spill - som du sier - og veldig godt utført multiplayer, imo. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Ser at Lefdal enda har flere Nintendo 3DS XL Majoras mask Edition inne, elkjøp ble jo utsolgt etter bare en dag. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Ser at Lefdal enda har flere Nintendo 3DS XL Majoras mask Edition inne, elkjøp ble jo utsolgt etter bare en dag. Så de bruker samme lager, men en av dem er tom mens den andre har fortsatt inne? Right... Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Ser at Lefdal enda har flere Nintendo 3DS XL Majoras mask Edition inne, elkjøp ble jo utsolgt etter bare en dag. Så de bruker samme lager, men en av dem er tom mens den andre har fortsatt inne? Right... De har vell samme opplegg som Telenor og Djuice, mulig de deler samme lagerhall, men produktene blir jo likevel reservert den enkelte butikk etter det jeg har forstått og hørt. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 (endret) Unboxing av Majoras mask 3DS er ute: Majora's Mask NEW 3DS XL Edition UNBOXING Ikke vet jeg hvilken dude dette er eller hvorfor han får alt dette sendt i fra Nintendo Endret 3. februar 2015 av Bendorama Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 (endret) Og hele kommentarfeltet er fullt av butthurt folk som ikke skjønner hvorfor Nintendo GIR BORT en så ultra sjelden sak til en fyr som ikke engang vet hva spillet er. Når de andre som blir solgt sannsynligvis havner på ebay til 2000 dollar. Så gir de bort denne til en som helt klart ikke kan sette pris på det engang. Han har ikke spilt MM sier han i videoen. Men det er jo kult å ha... Type "I dont know what dis shit is, but thanx for hookin me up Nintendoes..wut, you guys say it's super rare? well I'm cool then" Endret 4. februar 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Einelbraos Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Han troller sikkert litt også, tenkjer eg. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 I så fall er det fantastisk trolling. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 New 3DS XL for 1642,50 på Platekompaniet med koden PK-MOR. Koden skal egentlig ikke funke på konsoller, men funker av en eller annen grunn på New 3DS. 3 Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Jepp, fant det ut jeg også. Bestilte for to timer siden. Dessuten virker det også for den nye 3DS (uten XL). Lurer på om platekompaniet endrer på det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 (endret) De har nok endret på det. Prisen endres ikke når jeg la inn koden nå. Men det står at "Verdikupong PK-MOR er aktivert". De har vel sett at det var en feil og rettet det. Endret 4. februar 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 (endret) Majora's Mask review http://www.gameinformer.com/games/the_legend_of_zelda_majoras_mask_3d/b/3ds/archive/2015/02/04/the-legend-of-zelda-majoras-mask-3d-game-informer-review-3ds.aspx http://www.ign.com/articles/2015/02/04/the-legend-of-zelda-majoras-mask-3d-review Endret 4. februar 2015 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 De har nok endret på det. Prisen endres ikke når jeg la inn koden nå. Men det står at "Verdikupong PK-MOR er aktivert". De har vel sett at det var en feil og rettet det. Koden virker på Majoras Mask special edition. 554,25 ble det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Åja jeg prøvde bare en vanlig black n3ds XL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå