Enlightened Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Majoras mask fungerer vel på vanlig 3ds og? Blir vel ikke sånne egne spill for "new" 3ds? Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Majoras mask fungerer vel på vanlig 3ds og? Blir vel ikke sånne egne spill for "new" 3ds? Alle spill vil fungere på den nye 3ds. Lenke til kommentar
Excelsion_InnleggNO Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Majoras mask fungerer vel på vanlig 3ds og? Blir vel ikke sånne egne spill for "new" 3ds? Alle spill vil fungere på den nye 3ds. Øøh, nei. Xenoblade Chronicles fungerer kun på New 3DS. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Det vil være noen spill som er laget for de høyere specs'ene til New 3DS. De virker ikke på vanlig 3DS. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 (endret) Majoras mask fungerer vel på vanlig 3ds og? Blir vel ikke sånne egne spill for "new" 3ds? Spillet du nevner kan spilles på nye 3ds, alle spill som er gitt på 3ds per idag kan spilles på nye 3ds. Majoras mask fungerer på "gamle" 3ds. Endret 31. januar 2015 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
fox Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Nå har jeg kjøpt en brukt Wii U med mariokart8 og marioparty9 samt tre ekstra kontroller for 3250kr. Brukt kun en gang. Håper at det ble en bra kjøp Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Majoras mask fungerer vel på vanlig 3ds og? Blir vel ikke sånne egne spill for "new" 3ds? Blir vel som med GB og GBC. Det er veldig få spill som krevde GBC. F.eks Donkey Kong Country porten. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 (endret) Venter utålmodig på Super Mario 3D World fra Expert. Bestilte søndag kveld med levering til nærmeste Expert-butikk. Utrolig at de skal bruke så mye tid til å sende en vare internt. Slik var det forøvrig da jeg bestilte Wii U'en gjennom Expert også. Jeg bestilte også med levering til Expert butikk. Når jeg sjekker sendingsnummeret på Posten.no, ser jeg at pakken kom til Expert-butikken for flere dager siden, men ingen melding fra Expert at varen kan hentes. Veldig merkelig. Jeg dro innom Expert nå, han sa det hadde blitt noe surr med noen av leveringene, så han hentet spillet fra butikken til meg! Det sporingsnummeret jeg fikk var forresten noe internt i Expert, som kun de kan slå opp. Men var linket mot PostNord Endret 31. januar 2015 av c7Nn Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Jeg var selv innom Expert her, og de kunne ikke hjelpe meg. Han sa at det normalt tok over ei uke å få spill levert i butikk, og at jeg innen onsdag burde få hentemelding. Expert har blitt billigere, men service er fortsatt mangelvare. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Majoras mask fungerer vel på vanlig 3ds og? Blir vel ikke sånne egne spill for "new" 3ds? Spillet du nevner kan spilles på nye 3ds, alle spill som er gitt på 3ds per idag kan spilles på nye 3ds. Majoras mask fungerer på "gamle" 3ds. Hva i all verden, så vanlig 3ds sin era er over til fordel for "new" 3ds? New 3ds bør jammen meg være mye bedre enn vanlig 3ds for at jeg skal kunne snakke positivt om Nintendo på 3ds fronten nå... Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Hva i all verden, så vanlig 3ds sin era er over til fordel for "new" 3ds? New 3ds bør jammen meg være mye bedre enn vanlig 3ds for at jeg skal kunne snakke positivt om Nintendo på 3ds fronten nå... New 3DS kommer til å fungere på omtrent samme måte som DSi i sin tid gjorde, eller GameBoy Color før den. Nye spill som kommer har gjerne funksjoner som drar nytte av den nye maskinvaren, men de aller fleste kan spilles på den eldre utgaven. Så langt er det bare ett spill som er annonsert som kun vil fungere på New 3DS og det er Xenoblade. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Noen her som har testet demoen av Codename: S.T.E.A.M.? Kort sagt er det et strategispill fra folkene bak Fire Emblem, men med mer fokus på action. Kameraet er satt til bak skulderen, morsomt nok. Men er usikker på hva jeg synes så langt. Det virker helt greit, men er for simpelt for meg foreløpig. Men det største problemet er å sikte bra med granater. Er det et triks man burde vite der? Dette kan lett gå begge veier. Det er jo fra folkene bak Fire Emblem, og de burde vite hva de holder på meg. Med flere folk på laget, og om kartene kan bli større og mer åpne, kan det bli rimelig bra. Men er det like simpelt som demoen kan det bli for simpelt, og ganske kjedelig over tid. Er lenge siden jeg har vært så usikker på et spill før etter en demo. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Intelligent Systems pleier å lage gode spill, men det er ingen tvil om at det er Fire Emblem-franchisen de legger mest innsats i. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) har sett på en lets play serie litt, men det så traurig ut. Morsomme karakterer men det var vel alt..har aldri hatt sansen for disse strategiske rpg-spillene til Square heller. FF Tactics etc. Endret 2. februar 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Fire Emblem-spillene, Tactics Ogre-serien og det første Final Fantasy Tactics er alle veldig gode (de senere FFT-spillene virker mer rettet mot yngre). Ellers er Valkyria Chronicles veldig bra, men kun til PS3 og (helt nylig) Steam. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Vandal Hearts er også verdt å få med seg, om man først skal innom den sjangeren. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Ja, absolutt. Glemte helt Vandal Hearts. Skal man gå enda mer retro har man også Shining Force-serien til Sega-konsollene. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Captain Toad: Treasure Tracker koster 329 på eShop, forresten. Billigste (norske) nettbutikk er 345,- Lenke til kommentar
Niram Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Aldri forstått prisene på Eshop. Det koster 329,- mens Zelda WW koster 499,-. Forstå det den som kan! Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Er vell det samme som hjertebarnet Call of Duty til steam, du finner flere år gamle titler til 400-500 kroner til tider, da har det kanskje kommet 2-3 nye spill i serien også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå