banansplitt™ Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Noen måte å få Wii Points fra Virtual Console over på eShop? Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Donkey Kong Country Tropical Freeze done. Frustrerende spill. Svømmebrett var ugh. Samme med fiskeboss og siste boss. Ikke mitt favorittspill kan jeg trygt si.. Noen som har ett Fifa13 de vil selge meg for en rimelig penge? Guttungen vil spille fotball :-). Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Hvor har du hørt dette? De kan jo ikke bruke "samme versjon" av spillet som ble gitt ut i collectors edition på GameCube, det var bare ROM-en til spillet som lå på disken og som ble kjørt av en offisiell emulator (virtual console). Til 3DS er spillet tilpasset konsollen fra bunnen av, ikke bare emulert. Hvor sa jeg 3DS? Jeg dret på leggen. Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Jeg vurderer å kjøpe wii U, men skjønner det ikke greia med kontrolleren med skjerm. Hvis jeg skal ha flere, koster det 1500kr for en??? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 (endret) Du trenger bare en gamepad-kontroll, maskina støtter ikke flere. Dessuten er ikke gamepad-skjermen lagt ut for salg en gang, slik at en selv må kontakte nintendo om en trenger en ny en. For lokal multiplayer benyttes Wii-mote eller Pro-kontrolleren. Endret 24. januar 2015 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Du trenger bare en gamepad-kontroll, maskina støtter ikke flere. Dessuten er ikke gamepad-skjermen lagt ut for salg en gang, slik at en selv må kontakte nintendo om en trenger en ny en. For lokal multiplayer benyttes Wii-mote eller Pro-kontrolleren. takk for oppklaringen, hvilken anbefaler dere? wii eller pro kontroller? Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Kommer litt an på hvilket spill dere skal spille, men pro-controlleren er nok det tryggeste valget som vil fungere best med Wii u spill. Skal du dog spille Wii spill må du ha en wiimote (og nunchuck). Selv har jeg kun ekstra Wiimote med nunchuck, og det fungerer greit til spill som Mario kart, 3D world, new super Mario bros o.l. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Mummy-Me Maze Forever i Captain Toad er virkelig ondskapsfull Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 (endret) Jeg avbestilte min majoras mask 3ds xl på coolshop for å heller bestille fra platekompaniet som har raskere leveringstid. Ser coolshop la min ut igjen for 2749 istedet, hah, sleipinger Endret 24. januar 2015 av David_1214 Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Hahaha, spoofy spooferono ass Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Har akkurat begynt på Super Mario Galaxy 2. Jeg elsket det første, men av en eller annen grunn fikk jeg aldri spilt nr 2. Forstår at dette er vanskeligere enn det første... Får se hvor langt jeg kommer. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Har akkurat begynt på Super Mario Galaxy 2. Jeg elsket det første, men av en eller annen grunn fikk jeg aldri spilt nr 2. Forstår at dette er vanskeligere enn det første... Får se hvor langt jeg kommer. Noen som vet om det er noen forskjell fra Galaxy 2 på Wii og den versjonen vi nettopp fikk på Wii U? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Har akkurat begynt på Super Mario Galaxy 2. Jeg elsket det første, men av en eller annen grunn fikk jeg aldri spilt nr 2. Forstår at dette er vanskeligere enn det første... Får se hvor langt jeg kommer. Vanskeligere? Galaxy 2? Kan ikke si jeg merket noe til det? Du tenker ikke på Super Mario Bros 2: Lost Levels? Har akkurat begynt på Super Mario Galaxy 2. Jeg elsket det første, men av en eller annen grunn fikk jeg aldri spilt nr 2. Forstår at dette er vanskeligere enn det første... Får se hvor langt jeg kommer. Noen som vet om det er noen forskjell fra Galaxy 2 på Wii og den versjonen vi nettopp fikk på Wii U? Så vidt jeg vet er det ikke noen forskjell. Er vel bare Nintendo som prøver å tjene litt raske penger på å gi ut gamle spill i reprise. Hater å si det, men Nintendo er blitt litt for griske for min smak i det siste. De kunne i det minste ha laget enda en kjip HD-remake, sånn som "alle andre" gjør nå for tiden. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Hvordan er det griskhet å tilby gamle Wii-klassikere til en overkommelig pris? Galaxy 2 gikk sogar for 80 NOK i eShop i en hel uke (?) etter det ble lansert. Nintendo Classics-serien ligger normalt på rundt 150-200, så du kunne fått Galaxy 2 til en veldig god pris, sammenliknet med å skaffe deg det til Wii. Jeg er enig i at de kunne lagt seg litt flid i å "pusse opp" utgaven til WiiU, men jeg ser virkelig ikke hvordan det kan kalles griskhet. Hadde du forventet at de skulle dele ut spill gratis? Neste uke (?) kan du skaffe deg Metroid Prime trilogy til en hundrings - en gavepakke av dimensjoner for oss som ikke fikk med oss Metroid til GC/Wii. Griskheten lenge leve. 3 Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Enig med Raspeball. Håper vi får New Super Mario Bros Wii også. Synes det er kjempeflott at Nintendo gjør dette. 2 Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Kommer sikkert til å kjøpe metroid, selv om Wii'en står mye i ro for tiden.. Noen som vet om man må ha motion plus for å spille metroid? Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Majora's Mask 3D Odolwa boss fight. Ser ut til at den er endret fra N64 versjonen... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Fuck Expert. De har en kampanje med 30% rabatt på alle spill i dag, men Kjøp-knappen er grået ut på alle tre spillene jeg ønsker meg (Super Mario 3D World, Captain Toad: Treasure Tracker og Super Smash Bros)... Det står at de har dem nå nettlager, men tydeligvis ikke... Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Super Mario 3D World er mulig å kjøpe, kjøp knappen er grønn her. Tenkte selv å bestille et spill der, men fikk ikke velge brev som frakt, og da kom frakten på 70 kr. I tillegg synes jeg spillet var dyrt i utgangspunktet. Med 30% ble det bare noen kroner billigere enn andre nettbutikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå